Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 březen 2024, 07:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Brork
PříspěvekNapsal: 14 únor 2015, 01:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 24 listopad 2014, 21:33
Příspěvky: 11
Bydliště: Svitavsko
Tak tady je můj Simson S53.


Přílohy:
image.jpg [483.73 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson S53 Enduro r.v.1994 12V válec 50/2, karburátor 16N3-4
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brork
PříspěvekNapsal: 14 únor 2015, 07:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 září 2014, 13:08
Příspěvky: 290
Bydliště: Třebíčsko
Pěknej simson :D , pošli víc fotek :mrgreen:

_________________
Simson sr50 1C-CS r.v.1990 12V 80ccm 17z max cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brork
PříspěvekNapsal: 14 únor 2015, 09:23 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 srpen 2012, 07:33
Příspěvky: 764
Bydliště: Opatovice nad Labem
Moc pěknej :)

Když jsi měnil koleno výfuku, pasovalo ti?

_________________
SIMSON S51 ENDURO 1984, 6V, 60/2, hlava 50, píst Berta 2k, otáčkoměr, LED blinkry


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brork
PříspěvekNapsal: 14 únor 2015, 12:59 
Offline
Uživatel

Registrován: 24 listopad 2014, 21:33
Příspěvky: 11
Bydliště: Svitavsko
Děkuji, koleno je původní 28 mm. Měnil jsem matici a těsnění.
Tak že motocykl zn. Simson S 53 E, se narodil v roce 1994. Já jsem ho koupil v koncem listopadu 2014 přes Bazoš za 13000,-Kč s tím, že mi původní majitel vnutil za 500,-Kč náhradní kolo s drapákem a zadním brzdovým štítem. Simson byl na první pohled v "celku dobré kondici", dle majitele v původním stavu, až na několik vad, které jsem nezjistil hned při koupi. Najeto dle počítala 28234 km. Původní majitel mě při koupi upozornil, že nesvítí brzdové světlo a že nebrzdí zadní kolo. Měl mít najeto 17000 km - údajně měnil tachometr proto nefunkčnost. Jsem třetím majitelem.
Nejprve bych chtěl touto cestou poděkovat všem přispěvatelům tohoto fóra, neboť jsem tento motocykl nikdy nevlastnil a jsem úplný začátečník v opravách Simsona. Zde psané články mi moc pomohly při řešení oprav. Naposledy jsem jel na Simsonu v 15 letech v autoškole to bylo před xx lety☺. Simson je pro mě srdcová záležitost z mládí. Však si ho moji synové ještě užijí. První co jsem řešil byla zadní brzda. Koupil jsem nové čelisti a brzdu vyčistil a seřídil. Poté jsem řešil elektriku. Zde byl první zádrhel, neboť předchozí majitel přeházel kontakty. Vyřešeno dle schéma. Vyměněny všechny objímky kontrolních žárovek. Pak jsem zjistil, že sedlo je nějak nakřivo. Bylo to způsobeno tím, že sedlo nemělo původní uchycení tzv. hříbek z plastu a gumu na nádrži kde byla přední část sedadla nasazena. Tyto díly jsem nikde na internetu v ČR nenašel, proto jsem je objednal v Německu.
Po demontáži válce jsem zjistil, že byl zadržený, byly v něm docela dost hluboké rýhy. Hlava válce byla také poničená, ve spalovacím prostoru otištěny úlomky drátěné pojistky čepu pístu. Předchozí majitel to neřešil dal nový píst a kroužky a tak mi to prodal. Tak že nový válec s pístem a kroužky od MZA a hlava Almet. Klika jako nová bez vůle na ložiskách. Vyměnil jsem gufera. Dále jsem zjistil, že je zlomený zadní blatník pod sedadlem, nahrazen novým. V karburátoru jsem zjistil, že jehla není kompletní chyběla pružinka se zajišťovací segerkou a tím mosazným vodítkem a netěsnící gumička sytiče. Předchozí majitel to opět neřešil jehlu vsunul i se zajišťovací podložkou shora do pístu karburátoru. Divím se, že to jezdilo. Nedržel však volnoběh. Jinak běžné věci prasklý drát v zadním kole, centrování, ošoupaná skla blinkrů, sklo zadního světla, popraskané gumové díly a kryt řetězu. Na motocyklu jsem stříkal kryty motoru, přední masku, ovladače na řidítkách a zadní tlumiče. Jo a trocha leštění brzdových štítů, ráfků a vidlic.
Nová zrcátka.

_________________
Simson S53 Enduro r.v.1994 12V válec 50/2, karburátor 16N3-4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brork
PříspěvekNapsal: 14 únor 2015, 21:20 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 únor 2008, 21:18
Příspěvky: 1214
Bydliště: Levoča (SK)
Paráda ,týchto modelov je tu málo.
Daj viac fotiek.

_________________
simson s51 1E1/CS enduro,1990, 60/4, Amal19,NGK,TTS,MTX80W,Hlava50,16z,REZO32.

Auto vozí telo,motorka dušu.

http://www.youtube.com/user/ZweiradteileShop/videos


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brork
PříspěvekNapsal: 14 únor 2015, 22:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 26 březen 2010, 06:55
Příspěvky: 505
Bydliště: Chomutovsko
Hodně pěknej kousek.

_________________
Obrázek S51 Enduro 12V (1990)____Obrázek Feuergeist Block 200ccm (1935)____ Obrázek 175/477 (1971)___


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brork
PříspěvekNapsal: 15 únor 2015, 11:17 
Offline
Uživatel

Registrován: 24 listopad 2014, 21:33
Příspěvky: 11
Bydliště: Svitavsko
Tak tady další foto.


Přílohy:
3.jpg [994.17 KiB]
Zatím nestaženo
2.jpg [1.15 MiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson S53 Enduro r.v.1994 12V válec 50/2, karburátor 16N3-4
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brork
PříspěvekNapsal: 16 únor 2015, 19:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 24 listopad 2014, 21:33
Příspěvky: 11
Bydliště: Svitavsko
Dnešní projížďka, najeto 48 km.


Přílohy:
přístrojovka.jpg [2.27 MiB]
Zatím nestaženo
levý bok celek.jpg [2.16 MiB]
Zatím nestaženo
levá strana motoru.jpg [2.39 MiB]
Zatím nestaženo
pravá strana motoru.jpg [1.99 MiB]
Zatím nestaženo
pravý bok celek.jpg [2.37 MiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson S53 Enduro r.v.1994 12V válec 50/2, karburátor 16N3-4
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brork
PříspěvekNapsal: 16 únor 2015, 22:33 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 únor 2008, 21:18
Příspěvky: 1214
Bydliště: Levoča (SK)
Luxusné. :thumbsup:

_________________
simson s51 1E1/CS enduro,1990, 60/4, Amal19,NGK,TTS,MTX80W,Hlava50,16z,REZO32.

Auto vozí telo,motorka dušu.

http://www.youtube.com/user/ZweiradteileShop/videos


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brork
PříspěvekNapsal: 17 únor 2015, 08:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 26 leden 2009, 20:09
Příspěvky: 590
Bydliště: dolní ředice okr.pardubice
Doplń si bydliště.

_________________
Moto1:simson sr60 před kompletní renovací
Moto2:simson s60enduro

s61/2 enduro, reso 32mm,snížená hlava od Fk-racing


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Alarm
PříspěvekNapsal: 19 únor 2015, 20:13 
Offline
Uživatel

Registrován: 24 listopad 2014, 21:33
Příspěvky: 11
Bydliště: Svitavsko
Dnes jsem krapet tunil :D , instaloval jsem motoalarm PMA-05 s kontrolní modrou diodou.
Zde je odkaz http://www.parkujeme.cz/detail/484-motoalarm-pma-05


Přílohy:
umístění karbičky alarmu.jpg [977.65 KiB]
Zatím nestaženo
dioda.jpg [1.42 MiB]
Zatím nestaženo

_________________
Simson S53 Enduro r.v.1994 12V válec 50/2, karburátor 16N3-4
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brork
PříspěvekNapsal: 20 únor 2015, 10:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2012, 19:46
Příspěvky: 184
Bydliště: Libňatov okres Trutnov
Krasavec.. :shock: :)

_________________
Simson S63 Enduro, 1994, 12V

"Největší frajer není ten co jezdí nejrychleji. Největší frajer je ten, co vydrží jezdit nejdéle."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brork
PříspěvekNapsal: 20 únor 2015, 18:12 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 září 2014, 13:08
Příspěvky: 290
Bydliště: Třebíčsko
Taky jsem si dneska přidělal na skútra starej alarm z nepojízdný čínský čtyřkoly a je to fajn. 8)

_________________
Simson sr50 1C-CS r.v.1990 12V 80ccm 17z max cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: simson skutr
PříspěvekNapsal: 20 únor 2015, 21:24 
Offline
Uživatel

Registrován: 24 listopad 2014, 21:33
Příspěvky: 11
Bydliště: Svitavsko
Jo taky dobrý, alespoň nebude někdo cizí simíka ochmatávat. :-D

_________________
Simson S53 Enduro r.v.1994 12V válec 50/2, karburátor 16N3-4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brork
PříspěvekNapsal: 21 únor 2015, 00:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říjen 2010, 10:04
Příspěvky: 1105
Bydliště: Mladá Boleslav
Moc hezkej kousek :) ja ted taky postupne upgraduju na s53 :D je sice spousta veci co se mi na s53 nelibi a shanet je nebudu nicmene ve finale to bude nejspis s52 :D nebo s54 uvidi se podle toho jak to vsechno dopadne :) jinak motoalarm vypada fajne schvalne pak dej vedet jak moc vybiji baterku vim ze maji psano 5mA ale vime jak to s tema popiskama je :D

_________________
s51 : http://1url.cz/8QaZ
3,5k 2,7kw feel the power !!! :D :D :D
simson 50/2 leo vince zelená RS + facelift :-P
MZ ---> originál je originál zatím :D
Fotky : https://picasaweb.google.com/110386673902623613874


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.095s | 14 Queries | GZIP : On ]