Tak se mi po letech mámení podařilo dostat ze sklepa rodičů můj první a jediný motorizovaný jednostopý stroj.
Předem bych chtěl poděkovat provozovateli a přispěvatelům tohoto fóra, za nekonečný zdroj informací.Historie:
Koupeno otcem v roce 1988. Vyležel si chudák frontu před mototechnou, protože šlo avízo, že přivezou simsony. Jaké bylo překvapení, když na něj vyšel, předtím nikde neviděný, roller SR50.
Jako správný 14ti letý puberťák jsem se n*sral. Protože sociální status byl vyšší, při exhibici na enduru, než na něčem takovém,
no prostě strašný!Když jsem konečně dostal řidičák, tak jsem nabyl nové mobilní svobody. Trochu oříšek byla přílba, ale také se po pár měsících sehnala podpůltová integrála a já jí mohl vyměnít za starý otcův červený kokos.
Jako správný fanoušek Depeche Mode, jsem další léto pomocí černé matné ve spreji, přestříkal na motorce všechno kam to dostříklo a i hlemu.
Stroj mě vozil asi do 19ti (1993) po všech čertech, párkrát jsem se s ním v zatáčce na nějakém sajrajtu položil, jednou z něho otce sestřelila srna.
Pak jsem se dostal k autu, přišel o "garáž" v podobě nedaleké kůlny u babičky. A tak SR putoval do sklepa k rodičům, kde byl až do letošního roku.
Přivést ho do provozu jsem chtěl už v roce 2006, kdy jsem opět nabyl nemovitost s garáží, ale nedařilo se mi tátu přesvědčit. Stále "že si ho dá do cajku a bude na něm jezdit (do hospody/lesa/nevím kam). Letos jsem byl asi víc otravnej, nebo to táta už prostě vzdal a mám to doma
Pro začátek:
Vyčištěný karburátor
Vyčištěný vzduchový filtr
Vyčištěná nádrž
Vyměněný ventil nádrže
Přidaný filtr benzínu
Nová svíčka NGK B8HS
Povyměněné některé zničené komponenty na řídítkách.
Povyměněné některé gumové zničené komponenty.
Nový potah na sedlo, starý byl prasklý a páral se.
Tento týden mě už vozí do práce, tak ladím polohu jehly a volnoběh.
Plán:
Příští zimu asi nějaké přelakování kol (reznou).
Když se budu hodně nudit, tak možná přelak všech plechů.