Dnes som konecne odkrutil tie 3 sruby, ktore drzia pravy kryt motora.... bol to uporny boj, pouzival som WDcko, silu aj kladivo som vyuzil, srubovak som zlomil... ale nakoniec sa mi podarilo aj zlomeny srubovak sparit s inym (ohnutym
) a z 2 mrtvych som urobil jeden zivy, ktorym sa nakoniec otcovi podarilo povolit aj tu poslednu... sruby kupim nove, ak samozrejme mi v nejakom zeleziarstve budu vediet dat take iste... skusal som ci nema zapalovanie volu, ci "nelouga", ale vola hore-dole, doprava-dolava, je tak odhadujem do 0,5 mm, myslim, ze ani za nova to lepsie drzat nemohlo... teraz idem objednat ten stahovak a na nho cakam... v prilohe foto mojho zapalovania.. posudte, poradte, co mam este urobit, pripadne vycistit.... celu vymenu gufera si budem dokumentovat, aby som nic nezvoral a vedel vsetko ako ma byt... takze mozem nahodit vsetky fotky, ktore budem mat
. Snad sa mi to zdarne podari
. Fotil, cistil aj lestil by som milerad tu moto, ale kedze nie je pojazdna, vobec sa mi do toho nechce... ak sa mi zdarne podari vymenit to gufero a moto sa nebude dusit, tak planujem (asi az v zime) pozriet sa na prednu vidlicu, lebo pri prejazde rozbitou cestou to tam pekne vibruje.... gufero som kupil hnede, rozmery 20x47x7, stalo 2,5 eura, vyrobca a kvalita mi je neznama, ale lepsie tu v okoli pravdepodobne nezozeniem... :/ Dakujem za vsetky pochvalne reakcie, myslim, ze na 24 rokov a spolu mozno 10 aj viac ludi, ktori sa na nom dlhsie ci kratsie vozili, je v dost dobrom stave...