Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 13:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2012, 15:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 listopad 2010, 18:58
Příspěvky: 35
Bydliště: Trebišov
Tak som to gufero vymenil... ALE pri vymene sa mi podarilo trochu poskodit jednu z cievok :banging: ... je to ta, ktora ma na sebe akoby "obal", tie zvysne dve su pokryte medenym drotom, ale tuto sami podarilo trosku suchnut srubovakom, mam to na foto... okrem toho z jej povrchu dva kusky toho obalu odpadli... (ale z boku, nie z toho miesta) :( mam to na foto, vlastne celu vymenu som fotografoval... ale po vymene motorka fungovala cudne. Prvy krat som ju asi na 3. pokus nakopol, plny plyn a moto si raz pridala, raz ubrala, tak to par sekund kolisalo a po tom vysla do otacok, ale na volnobehu zdochinala, tak som ju nakopol, trochu som ju ohrial, na plyn reagovala velmi zivo, paradne a mam pocit, ze po poriadnom ohriati mala problem so startom+ pridal som plyn a hned sa stopla... tepla isla len na sytic, aj to len par sekund, mozno tak 10 sekund a znova zdochla... takze, pokazil som ju tym, ze som trochu poskrabal tu cievku? :( Da sa to nejako vymenit? Alebo cele zapalovanie v p..... a musim kupit nove? Velmi ma to mrzi, snazil som sa byt maximalne opatrny, stalo sa to ked som povoloval rotor a drzal ho srubovakom :(. Prosim nenakladajte mi za to, co som "dokazal", lebo uz tak som dost zufaly... inak stare gufero bolo cierne, spinave od oleja a rotor bol cisty, farba nebola obita ani zvnutra ani zvonku- tj loziska na kluke su asi OK. Kluka (skoro) nema volu. Nove gufero mi sadlo asi tak 1 mm za uroven bloku motora, bolo mi radene, ze ma ist zarovno, no nepodarilo sa mi to tak, cele som ho potiahol jemnou vrstvou vazeliny, urobil som zle?... takze kde bude chyba? To zapalovanie? :) Posudte, sfotil som to .... foto pozerat zospodu, su usporiadane podla toho jak som postupoval pri praci.


Přílohy:
DSC_5179.jpg [488.33 KiB]
Zatím nestaženo
DSC_5176.jpg [174.31 KiB]
Zatím nestaženo
DSC_5175.jpg [195.95 KiB]
Zatím nestaženo
DSC_5174.jpg [596.97 KiB]
Zatím nestaženo
DSC_5169.jpg [450.99 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Tu sa to da aj priblizit, kde je to poskodene
DSC_5168.jpg [3.43 MiB]
Zatím nestaženo
DSC_5167.jpg [529.01 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2012, 17:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2010, 10:33
Příspěvky: 1698
Bydliště: Most
Je to zapalovací VN cívka, pokud jsi ji poškodil izolaci, může probíjet a nebude to dávat dostatečnou jiskru, ale taky pokud ti starý gufero sálo falešnej vzduch, tak se musí karburátor znova seřídit, jinak je to na něj moc bohatý.

_________________
S51 Enduro - 70/4/3M FK Racing,5Q,Bing 21
KTM Duke 390 2018


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2012, 17:51 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 listopad 2010, 18:58
Příspěvky: 35
Bydliště: Trebišov
So srubom v prirube(16N1-11) som skusal tocit rozne, nepomohlo to... ten druhy s pruzinou iba koriguje vysku volnobeznych otacok, ak sa nemylim. Je tu toho o tom tolko popisane, ze uz v tom mam mierny chaos... :) A ta cievka sa neda kupit a vymenit?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2012, 11:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 listopad 2010, 18:58
Příspěvky: 35
Bydliště: Trebišov
S cievkou pravdepodobne nebude nic, Sim nestartoval, lebo nemal bennzin :roll: .... ale po vymene gufera problem stale pretrvava, vid tu: http://www.youtube.com/watch?v=oftt2OAw ... e=youtu.be . Tak co mam robit?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2012, 13:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 červen 2010, 18:40
Příspěvky: 104
Bydliště: Spisska Nova Ves - Slovakia
Pozeral si na karbec???...Skus to precistit, skontroluj plavak, ventil nad plavakom a pozri tiez ihlu. Sviecku mas aku?? (myslim farbu)

_________________
Simson S51 Enduro - r.v.`85, 15z, 6V, LED, NGK, 16N1-8, AOA1
Simson S51 Electronic --> PA3K
Obrázek - Najstarší Simson
Škoda Favorit 136L - r.v. 1989
Citroen Berlingo 1,6 HDi 92 - r.v. 2007


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2012, 14:56 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 listopad 2010, 18:58
Příspěvky: 35
Bydliště: Trebišov
Sviecka cierna komplet, kontakty aj zavit... skusim este raz ten karburator, ale to som uz robil niekolkokrat... a ihla ma byt v ktorom zareze na 16n1-11ke?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 17 srpen 2012, 07:07 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 červen 2010, 18:40
Příspěvky: 104
Bydliště: Spisska Nova Ves - Slovakia
No sviecka by mala byt tehlova, ale z vlastnej skusenosti ti poviem ze ked sa motorka bude stat na volnobehu, nikdy sa nevypali do tehlova. Musis proste jazdit. No teraz k veci: Ten zaistovaci dvojity pliesok tam daj tak, aby spodny pliesok bol v stvrtom zareze zhora + skus podla DP a vlastneho ucha nastavit bohatost a volnobeh. Podla videa usudzujem ze mas chudobnu zmes, tj. vela vzduchu.

_________________
Simson S51 Enduro - r.v.`85, 15z, 6V, LED, NGK, 16N1-8, AOA1
Simson S51 Electronic --> PA3K
Obrázek - Najstarší Simson
Škoda Favorit 136L - r.v. 1989
Citroen Berlingo 1,6 HDi 92 - r.v. 2007


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 17 srpen 2012, 11:34 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 listopad 2010, 18:58
Příspěvky: 35
Bydliště: Trebišov
Ihlu som dal ako si hovoril, moto som zohrial a volnobeh nastavoval... nepomohlo to, stale sa dusi. Co teraz?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 19 srpen 2012, 09:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 červen 2010, 18:40
Příspěvky: 104
Bydliště: Spisska Nova Ves - Slovakia
Pfuuu, skus este pozriet sanie (precisti vzduchac) a vyfuk (tiez precisti).

_________________
Simson S51 Enduro - r.v.`85, 15z, 6V, LED, NGK, 16N1-8, AOA1
Simson S51 Electronic --> PA3K
Obrázek - Najstarší Simson
Škoda Favorit 136L - r.v. 1989
Citroen Berlingo 1,6 HDi 92 - r.v. 2007


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2012, 14:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 listopad 2010, 18:58
Příspěvky: 35
Bydliště: Trebišov
Vyfuk podla moznosti vycisteny, vzduchovy filter som pozeral, bol OK. Po vycisteny vyfuku som na 3. pokus nastartoval, fungovala OK, ale dusenie nezmizlo, teda vo vyfuku to nebolo .... moto som vypol, ze ju natocim na video a viac som ju uz nenastartoval, teda nastartoval, ale... pozrite sa na video, prosim Vas, ak to niekto cita... vyfuk som vsak mal vycistit uz davno, ma to krajsi zvuk :) Myslim, ze benzin tam je, minule som dolieval asi 2 l a od vtedy som so Simsonom ani nebol von z dvora, pre istotu som ju skusal startovat aj s kohutikom na rezerve, aj tak to neslo. Video tu: http://www.youtube.com/watch?v=duzEzVGS ... e=youtu.be po natoceni videa som ju uz nenatocil :) Myslim, ze problem je problem je taky, ze studena startuje, tepla nie.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2012, 14:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 červen 2010, 18:40
Příspěvky: 104
Bydliště: Spisska Nova Ves - Slovakia
Podla vsetkeho je potom jedine problem v karburatore. Mal som ten isty problem, najprv mi vyletel kolik plavaku a plavak sa utopil v komore. Samozrejme, ze karburator sa pošťal. Po vymene kolika, som zistil, ze hlavny ventil (ovlada pritok benzinnu do karburatora) je v cudu, vymenil som a nastavil karbec. Motorka uz sla bez problemu, po case sa to zacalo opakovat. Zistil som, ze tryska, kt. je v plavakovej komore (ovlada sitic) vyletela von (doteraz nechapem ako ???) :shock: Nakoniec ked som ju vymenil tak uz slapala a slape doteraz.
Cize jedine co by som ti poradil: skus si pozicat od nejake kamarata (ak mas moznost) karbec a ked ho nastartujes a pojde bez problemu, vies diagnozu alebo skus pomenit vsetky trysky v karburatore. Lepsie povedane, skus spravit GO karburatora.

_________________
Simson S51 Enduro - r.v.`85, 15z, 6V, LED, NGK, 16N1-8, AOA1
Simson S51 Electronic --> PA3K
Obrázek - Najstarší Simson
Škoda Favorit 136L - r.v. 1989
Citroen Berlingo 1,6 HDi 92 - r.v. 2007


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2012, 18:17 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 listopad 2010, 18:58
Příspěvky: 35
Bydliště: Trebišov
Karburatory mam dva, skusal som aj jeden, aj druhy a bez vysledku. Mozno to je tym vzduchovym filtrom, ale ten je pomerne novy, ako ho mam vycistit? Alebo to je tym, ze na plavaku mam odlomeny ten druhy pliesok, ktorym sa nastavuje spodna hladina, teda 32 mm... ten, ktory sa dotyka plav. ventilu tam mam :). Ale tento problem moto robi ovela skor ako sa mi podarilo zlomit ten pliesok, takze v tom to asi nie je...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2012, 21:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 září 2011, 16:06
Příspěvky: 379
Bydliště: Jablonec nad Nisou
A když si měnil to gufero,nedal si pak jinak stator ?? Mam na mysli že bys mohl mít rozladěnej předstih,že by ti to sice jiskru házelo ale v nesprávný čas :-) :-)

_________________
Simson s50 - Asi prodám,kdyžtak pište pokud má někdo o něco zájem ;-)

Koupím jakého koliv simsona novějšího jak s50,s papíry.Prostě tak aby šel přihlásit.Nemusí být kompletní.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 20 srpen 2012, 22:15 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 listopad 2010, 18:58
Příspěvky: 35
Bydliště: Trebišov
Myslim, ze nie, urobil som si ciaru, na ktoru som to po tom dal. :) A tak isto sa to prejavovalo aj pred vymenou, preto som vymienal :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SvI
PříspěvekNapsal: 21 srpen 2012, 07:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 červen 2010, 18:40
Příspěvky: 104
Bydliště: Spisska Nova Ves - Slovakia
Rozpraval som vcera s jednym kamaratom - mechanikom o tvojom probleme. Povedal mi, ze problem je hlavne v nastaveni karburatora. Aby si skusil: pri odstavenej motorke (nie nastartovanej), vytocit plyn naplno a dotiahnut na karbeci tu srubku s pruzinkou. Nastartovat, jemne ju odsrubovavat a podla otackomera alebo ucha nastavit volnobeh a k nej bohatost.
A kludne moze byt problem aj v tom plavaku. Aaaa vzduchac vycisti v benzine. A pri montazi ho nezabudni namocit do oleja.

_________________
Simson S51 Enduro - r.v.`85, 15z, 6V, LED, NGK, 16N1-8, AOA1
Simson S51 Electronic --> PA3K
Obrázek - Najstarší Simson
Škoda Favorit 136L - r.v. 1989
Citroen Berlingo 1,6 HDi 92 - r.v. 2007


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.133s | 14 Queries | GZIP : On ]