Tak po delší době přidávám pár aktualit... Už delší dobu jsem se trápil zapalováním
odešel mi snímač otáček a poté i tyrisotr a ke všemu brzdilo můj válec
tak jsem se rozhodl pro zapalování z úplně jiné motorky... po pár dnech se naskytla perfektní koupe zapalování z "cagiva mito 125" bylo kompletní a funkční (stator, rotor, indukční cívka a cdi) a tak jsem neváhal a koupil ho. Stator tam perfektně pasoval stačilo si vysoustružit mezikus, aby byl ve středu. Poté následovalo magneto to mělo 2x větší otvor pro klikovou hřídel a tak jsem se rozhodl jít cestou nejmenšího odporu. Z původního magneta jsem si vzal střed a za pomocí soustruhu a lisu jsem origo střed napasoval do "nového" rotoru, celé jsem to ještě zabodoval svářečkou pro sichr. Zapalování je už funkční ale stále ladím předstih, jinak naprostá spokojenost.