lilbg píše:
Nobody píše:
lilbg píše:
Zdá se mi, že máš každou otočenou jinak.. A není to jedno, ani na simsonu.
Nevím, co přesně za zvuky ti to dělá, ale předstih může při určitejch otáčkách dělat ošklivý zvuky. Klepání, cvrlikání, bouchání... Se změnou otáček by se to ale mělo ztrácet.
Takže k tý přední pneumatice. Nechaval jsem si to nasazovat v servisu. My jsme to první chtěli tu přední dat jak je zadní, ale on říkal že ne, že teď se přední dává naopak kvůli lepšímu brždění (jestli ještě vím), sice nevím jaký to má význam, ale asi se v tom vyzná, když to dělá.
Předstih, to ho mám pootočit doprava?
Otočená guma je blbost
. Proč by na ně pak dávali šipky ve směru jízdy.
Předstihem zkoušet doprava doleva o kousíčky.. uvidíš, jaký budou starty a rozjezdy.
Protože se to může dávat i ve směru jízdy, ale jak jsem již psal, ten chlap se v tom vyzná a ví co stím.
Proč i některé velké motorky mají přední gumu naopak?
Předstih? Mě se teď líbí, startuje na první našlápnutí, někdy na druhé, prostě paráda.
Rozjezdy taky krásné, sice když to vytočím, začne tam něco třískat, tak i na dvojku a když ne, tak prostě parádička.
petkos51fr píše:
vysvetlenie o tej gume : guma ma znacenie koli tomu aby tie drazky maly dobry odvod vody !!!! nevem ci ste tomu pochopili ale ta guma je ovela bezpecnejsia ked je tak jak ma byt a sipka tam je na to aby tak aj bola ten co ti to menil bol pekny retard drazky v gume teraz neodvadzaju dostatocne vodu a keby si zacal klopit za mokra tak smyk na predek a des na hubu
a aj s brzdenim to ma nieco spolocne len teraz ked zacnes brzdit tak to iste na mokrej vozovke je to ovela horsie lebo voda sa hromadi pod gumou a ty ked zabrzdis tak ides jak po lade ...
No.. ale já přece nebrzdím v zatáčce, takže to je jedno
A proč bych mu neměl věřit, když jezdil závodně?
petkos51fr píše:
a k tomu valcu almot-bieda... kto vie z akeho je to materialu ta vlozka ak je to pl valec
dalsia vec zabeh... ja som mal s tymto cinkanim neustale problemy napravilo sa to az ked som si vyrobil tento valec ktory mam a je v motore nova klukovka aj loziska... zalezi od prvej jazdy byt tebou spravim dalsi vybrus lebo viem asi ake cinkanie myslis.... ja som na tom jazdil pokial simal vladal tahat a ked som vybral piest tak kruzky boli total zjete ale nevzdal som sa.... vydel som ze je to ko tak vybrus dalsi a asi sa mi to konecne podarilo zabehnut
drzim palce moj styl pri poslednom zabehu prva hodina vozenia skoro bez plynu a po ulici a potom od vtedy dalej striedavo sem tam plny kotel riadny rozbeh odpich a potom pianko lahoda a tak proste som zabeh neriesil
a jazdil som normalne
a nejak to aj ide normalne nic necinka a mam pokoj
No takhle, myslím si, že mě bude čekat další GO motoru. Nová klika, válec + píst, ložiska, gufera, těsnění a kdo ví, co dál.