Simson v Iglů - Fórum http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ |
|
wenca084 http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=31067 |
Stránka 3 z 10 |
Autor: | wenca084 [ 24 duben 2015, 10:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
Seldi píše: Podle dílenský příručky jsou všude C3, tak bych to tak udělal Dík. |
Autor: | frantazer [ 24 duben 2015, 10:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
No s tím 18z si mohl ušetřit a nekupovat ho zajíždění neni problém taky sem se toho bál prvnich 50 sem jezdil v tom klidu max 4500ot. Pak už to honím normál i k 6 atd. Znám připady kdy to šetřili a měli to zdechlé. Z kopce ale jezdim na neutral Já třeba sem dělal GO a tam byli ložiska bez C3, tak pokud tam mají být s max. vůlí C3 tak je tam dát |
Autor: | wenca084 [ 24 duben 2015, 23:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
frantazer píše: No s tím 18z si mohl ušetřit a nekupovat ho zajíždění neni problém taky sem se toho bál prvnich 50 sem jezdil v tom klidu max 4500ot. Pak už to honím normál i k 6 atd. Znám připady kdy to šetřili a měli to zdechlé. Z kopce ale jezdim na neutral Já třeba sem dělal GO a tam byli ložiska bez C3, tak pokud tam mají být s max. vůlí C3 tak je tam dát A ty jsi dával ložiska bez vůle C3 všude?? |
Autor: | Matt_Stifler [ 25 duben 2015, 00:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
já dal C3 jen na kliku |
Autor: | frantazer [ 25 duben 2015, 12:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
Ne bez vůle c3 je tam dal asi predchozí majitel ( a jelo to) ale když je v manuálu napsáno C3 u všech ložisek tak to tak má být. Já bych nešpekuloval ta cena se stejně neliší. |
Autor: | Ond3x [ 25 duben 2015, 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
wenca084 píše: ... Jo a ještě , musí být v celém motoru- převodovce ložiska vůle C3 ? Nebo na převodovku můžu vzít těsnější a na kliku C3 ??? Dej tam takové ložiska, jaké máš v manálu. Ložiska s menší vůlí neznamenají automaticky lepší. Teoreticky můžou být i horíš pro dané podmínky. |
Autor: | wenca084 [ 26 duben 2015, 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
Jj , dám tam ty jak maj být podle manuálu. |
Autor: | wenca084 [ 27 duben 2015, 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
Tak dnes mi přišel ten set , neměl jsem moc času to zkoumat , protože jsem musel jet do práce , ale všim jsem si že k tomu karbecu je zvlášt přibalená tryska velikost 80 , co je v karbecu nevím , to se musím zítra podívat. Není to moc na tu 70?? Dneska jsem rozpůlil motor , podle šroubů a ložisek si myslím že ještě půlen nebyl , a porovnal jsem ty ložiska co byly u mě v motoru a ty co přišly , na klice jsou úplně stejné ( s nápisem DKV DDR ) , ty ostatní jsou jiného výrobce co přišly. Takže na tu kliku budou asi dobrý a dám to tam. Ano díra na vložku bude chtít zvětšit cca o 2-3mm. Ty přefuky ještě nevím , až bude hotová díra tak to přiložím a uvidí se jestli se bude muset vyvařovat , každopádně ted z mého pohledu to vypadá že by to mohlo zůstat. Zeptám se - v karterech jak jsou ty náběhy k přepouštěcím kanálům, nemám je trochu táké zaoblit , aby tam nebyla taková hrana?, Nikde jsem tu o tom nic nedočet. To 18z kolečko je fak masakr velký , to tam s nad nemůže se vejít. Ale pro prdel bych ho tam zkusil dát co to bude dělat , ted tam bylo origo na SR 16z. |
Autor: | Seldi [ 27 duben 2015, 18:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
Na 70/2 je 80 moc, zkoušel jsem to i na nejvyšší zářez to bylo spíš černý než hnědý. Origo se dává 72, tak jestli v tom bude 72, tak jí tam nech. |
Autor: | wenca084 [ 27 duben 2015, 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
Seldi píše: Na 70/2 je 80 moc, zkoušel jsem to i na nejvyšší zářez to bylo spíš černý než hnědý. Origo se dává 72, tak jestli v tom bude 72, tak jí tam nech. Jj , je to moc , davat ji tam nebudu,trysky 72 a 75 mám doma už delší dobu ( někde jsem je levně splašil ) , tak ty by pro to byly asi nej.. Budu to muset odzkoužet... |
Autor: | frantazer [ 28 duben 2015, 09:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
Nedají si říct nedají. mám ten samý válec co máš ty! Motory jsou všechny skoro stejné. Tudíž to prostě mosíš doladit... Bude ti to foukat... |
Autor: | wenca084 [ 28 duben 2015, 12:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
frantazer píše: Nedají si říct nedají. mám ten samý válec co máš ty! Motory jsou všechny skoro stejné. Tudíž to prostě mosíš doladit... Bude ti to foukat... Rozhodil jsem ten novej karbec , doladil hladinu , jehlu dal na druhej zářez od spodu. Byla v něm tryska 70 , tak jsem tam dal 75 a uvidí se až se bude jezdit. Kartry mám ted u strojníka na zvětšení. Ještě když koukal na ten válec tak říkal že mi tam něco upravý ( zvětší ) , že to ještě lépe pojede. Ale musel jsem zase rychle pryč , tak to sní proberu příště. Má toho ted hodně , tak to tak týden potrvá , než se k tomu dostane.Jak ti to jezdí ?? Jsi spokojen ?? |
Autor: | frantazer [ 28 duben 2015, 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
Oproti 50 neskutečný rozdíl, tryska stači 72, má to hroznou sílu, ve 2 to sice jede celkem furt bídně, ale s jedním člověkem je to krása. Já vůbec těch peněz nelituju a určitě to má význam. i ty rychlosti nemusíš tak točit je to jiné a lepší musíšpak ještě jemne polsdit predstih. |
Autor: | wenca084 [ 28 duben 2015, 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 |
Předstih by měl být 1,8mm před HU jestli se nemejlím že a stator ryskou proti rysce na kartru ? |
Autor: | Seldi [ 28 duben 2015, 15:48 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: wenca084 | ||
70ccm má 1,4mm.
|
Stránka 3 z 10 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |