Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

wenca084
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=31067
Stránka 3 z 10

Autor:  wenca084 [ 24 duben 2015, 10:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Seldi píše:
Podle dílenský příručky jsou všude C3, tak bych to tak udělal :)


Dík.

Autor:  frantazer [ 24 duben 2015, 10:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

No s tím 18z si mohl ušetřit a nekupovat ho :D zajíždění neni problém taky sem se toho bál prvnich 50 sem jezdil v tom klidu max 4500ot. Pak už to honím normál i k 6 atd. Znám připady kdy to šetřili a měli to zdechlé. Z kopce ale jezdim na neutral :) Já třeba sem dělal GO a tam byli ložiska bez C3, tak pokud tam mají být s max. vůlí C3 tak je tam dát :)

Autor:  wenca084 [ 24 duben 2015, 23:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

frantazer píše:
No s tím 18z si mohl ušetřit a nekupovat ho :D zajíždění neni problém taky sem se toho bál prvnich 50 sem jezdil v tom klidu max 4500ot. Pak už to honím normál i k 6 atd. Znám připady kdy to šetřili a měli to zdechlé. Z kopce ale jezdim na neutral :) Já třeba sem dělal GO a tam byli ložiska bez C3, tak pokud tam mají být s max. vůlí C3 tak je tam dát :)

A ty jsi dával ložiska bez vůle C3 všude??

Autor:  Matt_Stifler [ 25 duben 2015, 00:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

já dal C3 jen na kliku

Autor:  frantazer [ 25 duben 2015, 12:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Ne bez vůle c3 je tam dal asi predchozí majitel ( a jelo to) ale když je v manuálu napsáno C3 u všech ložisek tak to tak má být. Já bych nešpekuloval ta cena se stejně neliší. :D

Autor:  Ond3x [ 25 duben 2015, 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

wenca084 píše:
... Jo a ještě , musí být v celém motoru- převodovce ložiska vůle C3 ? Nebo na převodovku můžu vzít těsnější a na kliku C3 ???


Dej tam takové ložiska, jaké máš v manálu. Ložiska s menší vůlí neznamenají automaticky lepší. Teoreticky můžou být i horíš pro dané podmínky.

Autor:  wenca084 [ 26 duben 2015, 11:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Jj , dám tam ty jak maj být podle manuálu.

Autor:  wenca084 [ 27 duben 2015, 18:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Tak dnes mi přišel ten set , neměl jsem moc času to zkoumat , protože jsem musel jet do práce , ale všim jsem si že k tomu karbecu je zvlášt přibalená tryska velikost 80 , co je v karbecu nevím , to se musím zítra podívat. Není to moc na tu 70??
Dneska jsem rozpůlil motor , podle šroubů a ložisek si myslím že ještě půlen nebyl , a porovnal jsem ty ložiska co byly u mě v motoru a ty co přišly , na klice jsou úplně stejné ( s nápisem DKV DDR ) , ty ostatní jsou jiného výrobce co přišly. Takže na tu kliku budou asi dobrý a dám to tam. Ano díra na vložku bude chtít zvětšit cca o 2-3mm. Ty přefuky ještě nevím , až bude hotová díra tak to přiložím a uvidí se jestli se bude muset vyvařovat , každopádně ted z mého pohledu to vypadá že by to mohlo zůstat. Zeptám se - v karterech jak jsou ty náběhy k přepouštěcím kanálům, nemám je trochu táké zaoblit , aby tam nebyla taková hrana?, Nikde jsem tu o tom nic nedočet. To 18z kolečko je fak masakr velký , to tam s nad nemůže se vejít. Ale pro prdel bych ho tam zkusil dát co to bude dělat , ted tam bylo origo na SR 16z.

Autor:  Seldi [ 27 duben 2015, 18:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Na 70/2 je 80 moc, zkoušel jsem to i na nejvyšší zářez to bylo spíš černý než hnědý. Origo se dává 72, tak jestli v tom bude 72, tak jí tam nech.

Autor:  wenca084 [ 27 duben 2015, 21:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Seldi píše:
Na 70/2 je 80 moc, zkoušel jsem to i na nejvyšší zářez to bylo spíš černý než hnědý. Origo se dává 72, tak jestli v tom bude 72, tak jí tam nech.


Jj , je to moc , davat ji tam nebudu,trysky 72 a 75 mám doma už delší dobu ( někde jsem je levně splašil ) , tak ty by pro to byly asi nej.. Budu to muset odzkoužet...

Autor:  frantazer [ 28 duben 2015, 09:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Nedají si říct nedají. :D mám ten samý válec co máš ty! Motory jsou všechny skoro stejné. Tudíž to prostě mosíš doladit... Bude ti to foukat...

Autor:  wenca084 [ 28 duben 2015, 12:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

frantazer píše:
Nedají si říct nedají. :D mám ten samý válec co máš ty! Motory jsou všechny skoro stejné. Tudíž to prostě mosíš doladit... Bude ti to foukat...



Rozhodil jsem ten novej karbec , doladil hladinu , jehlu dal na druhej zářez od spodu. Byla v něm tryska 70 , tak jsem tam dal 75 a uvidí se až se bude jezdit. Kartry mám ted u strojníka na zvětšení. Ještě když koukal na ten válec tak říkal že mi tam něco upravý ( zvětší ) , že to ještě lépe pojede. Ale musel jsem zase rychle pryč , tak to sní proberu příště. Má toho ted hodně , tak to tak týden potrvá , než se k tomu dostane.Jak ti to jezdí ?? Jsi spokojen ??

Autor:  frantazer [ 28 duben 2015, 14:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Oproti 50 neskutečný rozdíl, tryska stači 72, má to hroznou sílu, ve 2 to sice jede celkem furt bídně, ale s jedním člověkem je to krása. Já vůbec těch peněz nelituju a určitě to má význam. :) i ty rychlosti nemusíš tak točit je to jiné a lepší :) musíšpak ještě jemne polsdit predstih.

Autor:  wenca084 [ 28 duben 2015, 15:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

Předstih by měl být 1,8mm před HU jestli se nemejlím že a stator ryskou proti rysce na kartru ?

Autor:  Seldi [ 28 duben 2015, 15:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: wenca084

70ccm má 1,4mm.

Přílohy:
Image-007.jpg [453.43 KiB]
Zatím nestaženo

Stránka 3 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/