Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Klepání v motoru při vysokých otáčkách
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=9848
Stránka 2 z 3

Autor:  Menfis_cz [ 27 květen 2010, 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

pls jak poznam jestli se valec prehriva?

Autor:  Werty [ 28 květen 2010, 14:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

Tak už to teda docela jede, nahradili jsme karburátor za funkční :) a docela to jede no (+ další problémy jako třeba zašpiňěný filtr i když jsme ho čistili), ale pořád to do kopce ztrácí výkon .. možná to bude guferama u kliky nebo pístní kroužky .. co myslíte ? Jo a abych popsal to když jedu do kopce_
Takže jedu po rovině mam tam 4kvalt, vjíždím do kopce a začne to ubírat na otáčkách (jakoby dusit) tak podřadím, a dělá to to samý, tak jestě jednou podřadím na 2kvalt a musím opravdu pomalu hýbat s plynem nahoru aby nabral otáčky .. někdy se to ani nepovede a musím podřadit na 1 a pak to rozjet a dát tam zase dvojku.

Autor:  AlešM [ 28 květen 2010, 15:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

Werty píše:
Tak už to teda docela jede, nahradili jsme karburátor za funkční :) a docela to jede no (+ další problémy jako třeba zašpiňěný filtr i když jsme ho čistili), ale pořád to do kopce ztrácí výkon .. možná to bude guferama u kliky nebo pístní kroužky .. co myslíte ? Jo a abych popsal to když jedu do kopce_
Takže jedu po rovině mam tam 4kvalt, vjíždím do kopce a začne to ubírat na otáčkách (jakoby dusit) tak podřadím, a dělá to to samý, tak jestě jednou podřadím na 2kvalt a musím opravdu pomalu hýbat s plynem nahoru aby nabral otáčky .. někdy se to ani nepovede a musím podřadit na 1 a pak to rozjet a dát tam zase dvojku.

Nejprve musí být utěsněna tlaková část motoru a potom musíš postupně pokračovat dále.

Autor:  Werty [ 28 květen 2010, 19:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

AlešM píše:
Nejprve musí být utěsněna tlaková část motoru a potom musíš postupně pokračovat dále.


Ale vždyť jsem měl včera venku válec dneska dokonce 2x karburátor tak mi neřikej, že to neni utěsněný.
Prostě po rovině to maže jak nový a do kopce to huhňá... jel jsem na projížďku s kámošem byli na tom símu dvá a jel do kopce za 3.kvalt a já za 1.kvalt.

Autor:  AlešM [ 28 květen 2010, 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

Werty píše:
AlešM píše:
Nejprve musí být utěsněna tlaková část motoru a potom musíš postupně pokračovat dále.


Ale vždyť jsem měl včera venku válec dneska dokonce 2x karburátor tak mi neřikej, že to neni utěsněný.
Prostě po rovině to maže jak nový a do kopce to huhňá... jel jsem na projížďku s kámošem byli na tom símu dvá a jel do kopce za 3.kvalt a já za 1.kvalt.

Tlaková čas neznamená pouze válec.Do toho patří utěsnění kliky gufery z obou stran a utěsnění válce to znamená dobře
utěsněné kroužky s pístem.To je základ ze kterého musíš vycházet a potom můžeš jít na karbec a další podskupiny.

Autor:  Werty [ 29 květen 2010, 10:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

AlešM píše:
Tlaková čas neznamená pouze válec.Do toho patří utěsnění kliky gufery z obou stran a utěsnění válce to znamená dobře
utěsněné kroužky s pístem.To je základ ze kterého musíš vycházet a potom můžeš jít na karbec a další podskupiny.


A na výměnu gufer musím rozpůlit ?

Autor:  Tom T613 [ 29 květen 2010, 10:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

A na výměnu gufer musím rozpůlit ?[/quote]
Nie.Iba zhodíš pravé a ľavé veko, no nezabudni na strane spojky najprv vypustiť olej :wink:

Autor:  Werty [ 29 květen 2010, 19:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

Tak gufera a pístní kroužky koupím v pondělí a přes týden to vyměníme.
Ale dneska .. pfrr.. vytáhli jsme tyčku co je v převodovce a vypadali nám kuličky,
dědek na prášky, že budem muset půlit motor .. ale tak nakonec jsem se nabíd, že je tam dam.
Taky, že jsem je tam nasázel :D vazelínou a drátkem .. teď mi tam jde aspoň na 50% líp druhej kvalt než před tím.
Do velkého kopce jsem jel na jedničku a z kopce potom 80km/h.
K nám domů což je taky kopec jsem jezdil na dvojku teď jsem ho vyjel na dvojku 40-50km/h

Autor:  AlešM [ 29 květen 2010, 20:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

Werty píše:
Tak gufera a pístní kroužky koupím v pondělí a přes týden to vyměníme.
Ale dneska .. pfrr.. vytáhli jsme tyčku co je v převodovce a vypadali nám kuličky,
dědek na prášky, že budem muset půlit motor .. ale tak nakonec jsem se nabíd, že je tam dam.
Taky, že jsem je tam nasázel :D vazelínou a drátkem .. teď mi tam jde aspoň na 50% líp druhej kvalt než před tím.
Do velkého kopce jsem jel na jedničku a z kopce potom 80km/h.
K nám domů což je taky kopec jsem jezdil na dvojku teď jsem ho vyjel na dvojku 40-50km/h

Pozor při kupování kroužků musíš říci na jakou velikost tu máš označenou na pístě.Při demontáži válce se podívej do válce jestli nemá rantl(vydřený schodek)ve válci,jestli jo tak ho musíš nechat vybrousit v brusírně ta dodává píst s kroužky,pístním čepem a zajišťovací segrovky.

Autor:  Werty [ 30 květen 2010, 10:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

Jináč jsem teď nahrál zvuk .. je tam slyšet nějaký šumění do toho motoru ..
http://www.youtube.com/watch?v=PuqJOrpGCeo

Autor:  simakovic [ 30 květen 2010, 11:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

to je normální u simsona a jestli máš nový kroužky tak ho neturuj a řádně ho zajed

Autor:  jimmy [ 30 květen 2010, 12:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

simakovic píše:
to je normální u simsona a jestli máš nový kroužky tak ho neturuj a řádně ho zajed

odkdy se zajížději kruhy?

Autor:  simakovic [ 30 květen 2010, 13:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

tek kdyz dával novej píst a krožky tak si to asi musí sednout ne všechno ???

Autor:  AlešM [ 30 květen 2010, 13:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

simakovic píše:
tek kdyz dával novej píst a krožky tak si to asi musí sednout ne všechno ???

Neznamená když dáš píst s kroužky do vyběhaného válce ,že to bude mít lepší efekt,to se mýlíš.Proto nejprve překontrolovat
nebo přeměřit válec než jdeš koupit něco.

Autor:  jimmy [ 30 květen 2010, 13:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klepání v motoru při vysokých otáčkách

AlešM píše:
simakovic píše:
tek kdyz dával novej píst a krožky tak si to asi musí sednout ne všechno ???

Neznamená když dáš píst s kroužky do vyběhaného válce ,že to bude mít lepší efekt,to se mýlíš.Proto nejprve překontrolovat
nebo přeměřit válec než jdeš koupit něco.

když už kupovat píst, tak udělat výbrus...

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/