Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 20:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 24 květen 2010, 19:44 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 květen 2010, 19:48
Příspěvky: 145
Bydliště: Plzeň sever
Můžete mi prosím říct co zapřičiňuje nepravidelné klepání v motoru ? Je to hlavně při vysokých otáčkách .. jsou to opravdu silné šlupky ..
Téma je zde protože v "servis" mi ho někdo smazal .. a co jsem hledal zde na foru tak nikdo nepopisuje přesně to co se děje v mé motorce.

_________________
Obrázek
Simson Enduro 6V, bezkontakt, lehké úpravy na vzhledu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 květen 2010, 08:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 duben 2010, 12:53
Příspěvky: 26
Bydliště: chotusice
ma to rachtá taky při vyšších otáčkach teda rachtalo :( skus se kouknout na magneto jestli nejsou ty nejtky už vymlácený a pak mě napádá ložisko na klice nejsem si jist


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 květen 2010, 09:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 květen 2010, 19:48
Příspěvky: 145
Bydliště: Plzeň sever
No zkusím to ...
A nevíte jěště co by mohlo zapřičiňovat vynechávání motoru ? Jen za jízdy a někdy při vyšších otáčkách spíš první a druhý převodový stupeň.
Děda řikal, že to může být v tom, že jde do karburátoru málo benzinu a jakmile dám vysoké otáčky tak se karburátor vyprázdní a to zapřičíní zadušení. A tím, že vlastně podřadím nebo jen pustim plyn tak se do karburátoru dostane další benzin .. jehlu jsme posunuli z maxima a stejnak to dělá.

_________________
Obrázek
Simson Enduro 6V, bezkontakt, lehké úpravy na vzhledu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 květen 2010, 10:51 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 duben 2010, 12:53
Příspěvky: 26
Bydliště: chotusice
skus prihnout ten plise s plovakama v karburatoru nebo vycistit kohout u nadrze nejlepsi asi kompresorem , muzes mi t taky pricpany trysky jestli si myslis ze to je tim benzinem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 květen 2010, 15:15 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 květen 2010, 19:48
Příspěvky: 145
Bydliště: Plzeň sever
simakovic píše:
skus prihnout ten plise s plovakama v karburatoru nebo vycistit kohout u nadrze nejlepsi asi kompresorem , muzes mi t taky pricpany trysky jestli si myslis ze to je tim benzinem


Trysky jsme čistili včera a dělá to furt .. ten kohout špatnej nebude do hadičky to teče úplně normálně .. ale zkusit to můžu .. jediná možnost je jak říkáš ty přihnout ten plíšek..

_________________
Obrázek
Simson Enduro 6V, bezkontakt, lehké úpravy na vzhledu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 květen 2010, 17:54 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 listopad 2009, 20:06
Příspěvky: 477
Bydliště: Růžová
zkus tu hladinu karburatoru asi to bude tim tky mi to delalo ale az pri vyssi rychlosti

_________________
Simson S51 Enduro 12V, r.v. 1989, najeto 26000km, Vmax 60km/h, prostě klasika no comment
Úžasná houslistka Lindsey Stirling: http://youtu.be/6yfAEtUgZHs


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 květen 2010, 20:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 květen 2010, 19:48
Příspěvky: 145
Bydliště: Plzeň sever
Menfis_cz píše:
zkus tu hladinu karburatoru asi to bude tim tky mi to delalo ale az pri vyssi rychlosti

Hladina je v pořádku, byl tu soused a řikal, že ty rány způsobuje nějakej karbon u pístu a tu ztrátu výkonu prej elektrika .. tim, že nám řekl, že se to dá seřizovat v pravej skříňce tak máme o starost víc :D musíme to nějak seřídit, protože když přijde benzin do válce tak se vlastně ani nezapálí .. je to blbě seřízený jakoby prostě šel píst už zpět a nebo ještě nebyl ve správnej poloze a svíčka už zapaluje .. musíme to s dědoušem seřídit :D

_________________
Obrázek
Simson Enduro 6V, bezkontakt, lehké úpravy na vzhledu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 květen 2010, 21:28 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 červenec 2009, 16:25
Příspěvky: 131
Bydliště: Rohožník(MA) Slovensko
no pokial viem tak v pravom kastliku predstih nenastavis 8) musis dat dole pravy dekel motoru, trochu povolit tie 2 srobky co drzia stator a dat ten stator do takej polohy, aby tam taka ryha bola v jednej rovine s ryhou na bloku motora...ak tam tie znacky nemas tak musis experimentovat ....opravte ma ak sa mylim :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 květen 2010, 21:47 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 duben 2010, 12:53
Příspěvky: 26
Bydliště: chotusice
necha se na tyristoru neco nastavi myslim ze to je proud kterej de do svicky a skus jeste nastavit taky vzduch )otacky)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 květen 2010, 06:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 leden 2008, 21:19
Příspěvky: 221
Bydliště: Plzeň
na tristor neshahat, na ten až jako úplně poslední varianta... jestli ti to předtim jelo tak na to fakt nešahej...

_________________
Enduro, 6V, 60/2, sport klika, výměna ložisek a gufer (GO), Reso, otáčkoměr, leštěný motor, boční stojánek, angel eye, alarm, chrmové krytky na levém deklu, imbusové šrouby na motoru
http://www.simsonklubplzen.cz
Simson klub Plzeň, o. s.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 květen 2010, 11:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srpen 2008, 14:29
Příspěvky: 615
Bydliště: okres Plzeň-jih
[quote="Werty"]No zkusím to ...
A nevíte jěště co by mohlo zapřičiňovat vynechávání motoru ? Jen za jízdy a někdy při vyšších otáčkách spíš první a druhý převodový stupeň.
/quote]
zkus zmensit odtrh na svicce

_________________
Simír S51 Enduro, r.v. 1990, 6V, červený, letěný motor, vidle, zadní tlumiče, zkrácené čiré blinkry, nový potah sedla atd..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 květen 2010, 19:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 květen 2010, 19:48
Příspěvky: 145
Bydliště: Plzeň sever
Tak už se nám vysypala spojka .. dali jsme ji zpět a funguje v pohodě.
Ale teď máme jiný problem jednak to vynechávání ale to už se dá tolerovat + to teď docela dost netáhne .. prostě jedu do mírnýho kopečka po silnici a dam tam za dva a nedostanu se víc jak na 30km/h. Prostě už to netáhne nějak ztrácí na výkonu nevím čím to je, jestli víte napište. Děkuji

_________________
Obrázek
Simson Enduro 6V, bezkontakt, lehké úpravy na vzhledu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 květen 2010, 20:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 únor 2010, 20:53
Příspěvky: 445
Bydliště: Kyjovsko
Werty píše:
Tak už se nám vysypala spojka .. dali jsme ji zpět a funguje v pohodě.
Ale teď máme jiný problem jednak to vynechávání ale to už se dá tolerovat + to teď docela dost netáhne .. prostě jedu do mírnýho kopečka po silnici a dam tam za dva a nedostanu se víc jak na 30km/h. Prostě už to netáhne nějak ztrácí na výkonu nevím čím to je, jestli víte napište. Děkuji

Nevím kolik máte najeto na motoru,ale dle psaní by to mohlo dělat vadné gufera na klice nebo vyběhaný válec.To znamená
výbrus.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 květen 2010, 14:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 květen 2010, 19:48
Příspěvky: 145
Bydliště: Plzeň sever
Výbrus to má prý nový, teď ho tu mam v garáži rozebraný a zdá se, že je v pohodě. O těch guferech u kliky promluvim s dědou, tomu už nerozumím.

_________________
Obrázek
Simson Enduro 6V, bezkontakt, lehké úpravy na vzhledu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 květen 2010, 20:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 červenec 2008, 09:11
Příspěvky: 1308
Bydliště: Ostrov nad Ohří
1. vypal lauf
2. seřid hladinu podle toho jak se seřídit má a né podle souseda kterej je frekvence 1 (červík na tyrystoru je nastavení toho tyrystoru kdy má spínat jestli už od spoda nebo až ve vyších otáčkách a ne na žádnej vzduch nebo co ste to tam psaly..)
3. Odtrh na svíčce nastav 0,4 mm a předstih 1,8-1,4 mm pře HÚ
4.vyčisti vzduchový filtr nebo kup nový
5.může ti sát falešnej vzduch pokud se ti přehřívá


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.142s | 14 Queries | GZIP : On ]