Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 21:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27 květen 2010, 20:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 listopad 2009, 20:06
Příspěvky: 477
Bydliště: Růžová
pls jak poznam jestli se valec prehriva?

_________________
Simson S51 Enduro 12V, r.v. 1989, najeto 26000km, Vmax 60km/h, prostě klasika no comment
Úžasná houslistka Lindsey Stirling: http://youtu.be/6yfAEtUgZHs


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 květen 2010, 14:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 květen 2010, 19:48
Příspěvky: 145
Bydliště: Plzeň sever
Tak už to teda docela jede, nahradili jsme karburátor za funkční :) a docela to jede no (+ další problémy jako třeba zašpiňěný filtr i když jsme ho čistili), ale pořád to do kopce ztrácí výkon .. možná to bude guferama u kliky nebo pístní kroužky .. co myslíte ? Jo a abych popsal to když jedu do kopce_
Takže jedu po rovině mam tam 4kvalt, vjíždím do kopce a začne to ubírat na otáčkách (jakoby dusit) tak podřadím, a dělá to to samý, tak jestě jednou podřadím na 2kvalt a musím opravdu pomalu hýbat s plynem nahoru aby nabral otáčky .. někdy se to ani nepovede a musím podřadit na 1 a pak to rozjet a dát tam zase dvojku.

_________________
Obrázek
Simson Enduro 6V, bezkontakt, lehké úpravy na vzhledu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 květen 2010, 15:23 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 únor 2010, 20:53
Příspěvky: 445
Bydliště: Kyjovsko
Werty píše:
Tak už to teda docela jede, nahradili jsme karburátor za funkční :) a docela to jede no (+ další problémy jako třeba zašpiňěný filtr i když jsme ho čistili), ale pořád to do kopce ztrácí výkon .. možná to bude guferama u kliky nebo pístní kroužky .. co myslíte ? Jo a abych popsal to když jedu do kopce_
Takže jedu po rovině mam tam 4kvalt, vjíždím do kopce a začne to ubírat na otáčkách (jakoby dusit) tak podřadím, a dělá to to samý, tak jestě jednou podřadím na 2kvalt a musím opravdu pomalu hýbat s plynem nahoru aby nabral otáčky .. někdy se to ani nepovede a musím podřadit na 1 a pak to rozjet a dát tam zase dvojku.

Nejprve musí být utěsněna tlaková část motoru a potom musíš postupně pokračovat dále.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 květen 2010, 19:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 květen 2010, 19:48
Příspěvky: 145
Bydliště: Plzeň sever
AlešM píše:
Nejprve musí být utěsněna tlaková část motoru a potom musíš postupně pokračovat dále.


Ale vždyť jsem měl včera venku válec dneska dokonce 2x karburátor tak mi neřikej, že to neni utěsněný.
Prostě po rovině to maže jak nový a do kopce to huhňá... jel jsem na projížďku s kámošem byli na tom símu dvá a jel do kopce za 3.kvalt a já za 1.kvalt.

_________________
Obrázek
Simson Enduro 6V, bezkontakt, lehké úpravy na vzhledu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28 květen 2010, 21:29 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 únor 2010, 20:53
Příspěvky: 445
Bydliště: Kyjovsko
Werty píše:
AlešM píše:
Nejprve musí být utěsněna tlaková část motoru a potom musíš postupně pokračovat dále.


Ale vždyť jsem měl včera venku válec dneska dokonce 2x karburátor tak mi neřikej, že to neni utěsněný.
Prostě po rovině to maže jak nový a do kopce to huhňá... jel jsem na projížďku s kámošem byli na tom símu dvá a jel do kopce za 3.kvalt a já za 1.kvalt.

Tlaková čas neznamená pouze válec.Do toho patří utěsnění kliky gufery z obou stran a utěsnění válce to znamená dobře
utěsněné kroužky s pístem.To je základ ze kterého musíš vycházet a potom můžeš jít na karbec a další podskupiny.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 květen 2010, 10:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 květen 2010, 19:48
Příspěvky: 145
Bydliště: Plzeň sever
AlešM píše:
Tlaková čas neznamená pouze válec.Do toho patří utěsnění kliky gufery z obou stran a utěsnění válce to znamená dobře
utěsněné kroužky s pístem.To je základ ze kterého musíš vycházet a potom můžeš jít na karbec a další podskupiny.


A na výměnu gufer musím rozpůlit ?

_________________
Obrázek
Simson Enduro 6V, bezkontakt, lehké úpravy na vzhledu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 květen 2010, 10:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 březen 2010, 22:27
Příspěvky: 44
Bydliště: Slovakia
A na výměnu gufer musím rozpůlit ?[/quote]
Nie.Iba zhodíš pravé a ľavé veko, no nezabudni na strane spojky najprv vypustiť olej :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 květen 2010, 19:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 květen 2010, 19:48
Příspěvky: 145
Bydliště: Plzeň sever
Tak gufera a pístní kroužky koupím v pondělí a přes týden to vyměníme.
Ale dneska .. pfrr.. vytáhli jsme tyčku co je v převodovce a vypadali nám kuličky,
dědek na prášky, že budem muset půlit motor .. ale tak nakonec jsem se nabíd, že je tam dam.
Taky, že jsem je tam nasázel :D vazelínou a drátkem .. teď mi tam jde aspoň na 50% líp druhej kvalt než před tím.
Do velkého kopce jsem jel na jedničku a z kopce potom 80km/h.
K nám domů což je taky kopec jsem jezdil na dvojku teď jsem ho vyjel na dvojku 40-50km/h

_________________
Obrázek
Simson Enduro 6V, bezkontakt, lehké úpravy na vzhledu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29 květen 2010, 20:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 únor 2010, 20:53
Příspěvky: 445
Bydliště: Kyjovsko
Werty píše:
Tak gufera a pístní kroužky koupím v pondělí a přes týden to vyměníme.
Ale dneska .. pfrr.. vytáhli jsme tyčku co je v převodovce a vypadali nám kuličky,
dědek na prášky, že budem muset půlit motor .. ale tak nakonec jsem se nabíd, že je tam dam.
Taky, že jsem je tam nasázel :D vazelínou a drátkem .. teď mi tam jde aspoň na 50% líp druhej kvalt než před tím.
Do velkého kopce jsem jel na jedničku a z kopce potom 80km/h.
K nám domů což je taky kopec jsem jezdil na dvojku teď jsem ho vyjel na dvojku 40-50km/h

Pozor při kupování kroužků musíš říci na jakou velikost tu máš označenou na pístě.Při demontáži válce se podívej do válce jestli nemá rantl(vydřený schodek)ve válci,jestli jo tak ho musíš nechat vybrousit v brusírně ta dodává píst s kroužky,pístním čepem a zajišťovací segrovky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 květen 2010, 10:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 květen 2010, 19:48
Příspěvky: 145
Bydliště: Plzeň sever
Jináč jsem teď nahrál zvuk .. je tam slyšet nějaký šumění do toho motoru ..
http://www.youtube.com/watch?v=PuqJOrpGCeo

_________________
Obrázek
Simson Enduro 6V, bezkontakt, lehké úpravy na vzhledu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 květen 2010, 11:03 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 duben 2010, 12:53
Příspěvky: 26
Bydliště: chotusice
to je normální u simsona a jestli máš nový kroužky tak ho neturuj a řádně ho zajed


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 květen 2010, 12:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
simakovic píše:
to je normální u simsona a jestli máš nový kroužky tak ho neturuj a řádně ho zajed

odkdy se zajížději kruhy?

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 květen 2010, 13:03 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 duben 2010, 12:53
Příspěvky: 26
Bydliště: chotusice
tek kdyz dával novej píst a krožky tak si to asi musí sednout ne všechno ???


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 květen 2010, 13:15 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 únor 2010, 20:53
Příspěvky: 445
Bydliště: Kyjovsko
simakovic píše:
tek kdyz dával novej píst a krožky tak si to asi musí sednout ne všechno ???

Neznamená když dáš píst s kroužky do vyběhaného válce ,že to bude mít lepší efekt,to se mýlíš.Proto nejprve překontrolovat
nebo přeměřit válec než jdeš koupit něco.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30 květen 2010, 13:17 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červenec 2007, 07:50
Příspěvky: 4349
Bydliště: Duchcov
AlešM píše:
simakovic píše:
tek kdyz dával novej píst a krožky tak si to asi musí sednout ne všechno ???

Neznamená když dáš píst s kroužky do vyběhaného válce ,že to bude mít lepší efekt,to se mýlíš.Proto nejprve překontrolovat
nebo přeměřit válec než jdeš koupit něco.

když už kupovat píst, tak udělat výbrus...

_________________
Obrázek
trochu pošťouraná 741 a jako bonus ducati energia, DO 24, klapajzna a něco k tomu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.081s | 14 Queries | GZIP : On ]