Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 duben 2024, 18:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jezdí pomalu
PříspěvekNapsal: 25 prosinec 2005, 23:36 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 prosinec 2005, 23:24
Příspěvky: 10
Bydliště: Brázdim
Asi před 3 měsícema jsem si koupil simsona S51 Enduro.Nejdřív nejezdil nic moc škubal a netáhl a čoudil.Tak jsem vyměnil gufera na klice tak jse to zlepšílo.Taky mi neukazoval tacháč tak jsem to opravil.Ukazoval mi 50KM/h tak jsem myslel že neukazuje dobře.Ale nedávno jsem jel a najednou mi rychlost začala lest přes 60KM/h a otáčky jse taky začaly zvedat pak jsem zastavil dal jsem plnej plyn a mělo to na neutrál větší otáčky než obvykle pak jsem chcípnul a od té doby jse to už nestalo a furt mi to zase jezdí 50KM/h.Taky jse mi stává že přijedu nekam na křižovatku a už se nerozjedu protože motor vůbec tah ale to se nestává pořád. Koupil jsem to po GO a najez jsem natom tak 100 Km takže to ještě furt zajíždim.A žere mi to jako tank.Už jsem stoho neštěsnej furt kupuju benzín.Poraďte mi někdo prosím.Myslím si že je to karburátorem.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jezdí pomalu
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Bahno píše:
Asi před 3 měsícema jsem si koupil simsona S51 Enduro.Nejdřív nejezdil nic moc škubal a netáhl a čoudil.Tak jsem vyměnil gufera na klice tak jse to zlepšílo.Taky mi neukazoval tacháč tak jsem to opravil.Ukazoval mi 50KM/h tak jsem myslel že neukazuje dobře.Ale nedávno jsem jel a najednou mi rychlost začala lest přes 60KM/h a otáčky jse taky začaly zvedat pak jsem dojel a chcípnul a od té doby jse to už nestalo a furt mi to zase jezdí 50KM/h. Nevíte prosím někdo co stym?Já si myslim že bude karbec nic moc.


Nejdřív nejezdil nic moc škubal a netáhl a čoudil - moze ale aj nemusi byt karburatorom - moze to byt aj v elektrike

Tak jsem vyměnil gufera na klice tak jse to zlepšílo - hmm zaujmave tisi menil gufera a na loziska si sa vyflakol. to nebolo od teba pekne

Taky mi neukazoval tacháč tak jsem to opravil.Ukazoval mi 50KM/h tak jsem myslel že neukazuje dobře.Ale nedávno jsem jel a najednou mi rychlost začala lest přes 60KM/h... - to ze ti simal ide na nic musis spoznat aj bez tachaca :wink: . ved ked ides 50km/h tak ta musia predbiehat aj babety a to uz tiu musi bliknut ze neni setko OK

Nevíte prosím někdo co stym?

takze zakladne veci ktore musis skontorlovat pri neznamej poruche:
1. karbec
A - dvokladne vycisti celi karbec benzinom.
B - hlavne trisky, hlavnu aj vedlajsiu precisti napr jednou zilkou z oceloveho lanka,
C - skotroluj ci pekne chodi ten ventilek co ho otvara a zatvara plavak.
D - skontroluj hladinu - vid dielenska priucka alebo pouzi hladanie na fore
:wink:
E - pozri ci nieje nahodou ohnuta ihla
F - skus ci sa nezadiera lanko v boedene
G - skontroluj tesnenie medzi karbecom a motorm ci tito nechyta falosny vzduch
H - pozri ci nejde falosny vzduchokolo supatka sitica

2. elektrika
A - vysrobuj sviecku zavit opri niekde o kostru a zatlac nakovacku malo by pekne iskryt
B - ked neiskry vymen sviecku ak neiskry ani tak hladaj chybu v kabloch ale kedze tebe to jazdi tak tam by som chybu nehladal.
C - ked iskry malo tak by to mohol byt tyristor alebo inducka navrhujem v tomto pripade odskusat tak ze tam vmontujes z druheho simala
D - rozstelovany predstih - predstih urcuje to aby sviecka hodila iskru v spravny okamih a nie skorej ani neskorej. ked je roztelovany taksimal v lepsom pride ide zle a v tom horsiom nejde vobec - steluje sa to tak ze zhodis pravy dekel povolis tie sroby co drzia kruh z cievkami a mierne nim pootacas

3. vzduchovy filter - tam toho moc nespozorujes. ked sisi nim neni isty tak ho daj na noc do technicko benzinoveho nalevu a nahod naspet

4. benzin
A - dufam ze davas 1:50 a nie menej oleja viac teoreticky nevadi ale pokial nezabiehas motor tak je to zbytocne. tu plati viac je lepsie ako menej pretoze ked je:
malo oleja - motor sa menej maze a teda viac prehrieva a hrozi zadretie. nech je uz olej kvalitny ako chcel urcite by som nedeval menej ako 1:50 aj ked mozno na krabicke oleja pisu neco ine
vela oleja - motor sa dostatocne maze ale zase olej ide do vyfuku a ten potom vyteka a prispieva to k ucpaniu vyfuku.
podla mna lepsi ucpany vyfuk ako zadrety valec :wink:
B - skonroluj sitko v nadrzi ci je ciste ak nie vycisti ho
C - sitko na nadzi je dost riedke a oplati sa pouzivat pridavne napr papierove sitko ktore das na hadicku
D - netankujes nahodu nejaky benal neznameho poodu ak ano vypustri ho a skus tam dat 95tku

4. vyfuk
A - pozri ci nieje upchany ak je vycisti
B - pozri ci je dostatocne utesneny pri hlave vlaca staci aby to tam netesnilo a hnet ide vykon o nieco nizsie. navrhujem odsrobovat ocistit dat nove tesnenie zatahnut a po takych 2-3km dotahnut ale pozor je to hlinik aby sisi neztrhol zavit

ked toto setko spravis a skontrolujes a stale to nepojde tak sa o tom mozme dalej bavit :wink:

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:25 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
auuuuu kovovýma věcma se trysky ZÁSADNĚ nečistí.....je to přesně kalibrovaný otvor!!! doporučuju koňskou žíni nebo nějaký silonový vlasec[/b]

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 prosinec 2005, 23:24
Příspěvky: 10
Bydliště: Brázdim
Karburátor jsem čistil výfuk taky.Benzil jsem nejdřív tankoval speciál pak jsem natankoval natural 95 a teď jsem zase natankoval speciál musim říct že tan naturák je lepší,na rezervu ujedu sotva 1Km a to nekecám .Olej leju M2T ten má i měrku na 1:50 ale je to olej nic moc.Mam Simsona na 6V ale jezdím bez baterky ale to by u 6V vadim nemělo. Ty gurera jsem měnil obě.Svíčka je taky v pohodě cihlová.


Naposledy upravil Bahno dne 26 prosinec 2005, 00:43, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:42 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Bahno píše:
Karburátor jsem čistil výfuk taky.Benzil jsem nejdřív tankoval speciál pak jsem natankoval natural 95 a teď jsem zase natankoval speciál musim říct že tan naturák je lepší,na rezervu ujedu sotva 1Km a to nekecám .Olej leju M2T ten má i měrku ale je nic moc.Mam Simsona na 6V ale jezdím bez baterky ale to by u 6V vadim nemělo. Ty gurera jsem měnil obě.Svíčka je taky v pohodě cihlová.

M2T NEBRAT :!: :!: :!:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Bahno píše:
Karburátor jsem čistil výfuk taky.Benzil jsem nejdřív tankoval speciál pak jsem natankoval natural 95 a teď jsem zase natankoval speciál musim říct že tan naturák je lepší,na rezervu ujedu sotva 1Km a to nekecám .Olej leju M2T ten má i měrku ale je nic moc.Mam Simsona na 6V ale jezdím bez baterky ale to by u 6V vadim nemělo. Ty gurera jsem měnil obě.


M2T si nezasluzi aby sa o nom hovorilo ako o oleji mislim ze sajrajt to vystihuje lepsie.
PS radsej budem tankovat fritol ako M2T
no to je v podstate jeno ci mas 12 alebo 6V. ja nemam tiez baterku ale na jazdne vlastnosti to vplyv nema. ked chces hladat chybu v lektrike tak baterkou to urcite nebude
a nechapem preco si menil len gufera

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:45 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 prosinec 2005, 23:24
Příspěvky: 10
Bydliště: Brázdim
Já měnil obě u zapalování dokonce to šlo bez stahováku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:46 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Lunek51 píše:
PS radsej budem tankovat fritol ako M2T

Zase nepřeháněj.... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 prosinec 2005, 23:24
Příspěvky: 10
Bydliště: Brázdim
M2T je strašnej olej to vím má spalitelnost jen 30% ale když furt tankuju tak mi na lepší nezbývaj penize.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:49 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Jenom taková věcná....ty máš motor po GO a musel si měnit gufera an klice?...to je dost divné......pokud byl prováděn výbrus, tak záleží kolik je od něj najeto.....Pokud málo, tak se může při zahřátí projevovat pokles výkonu. Na to silně pozor...

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Bahno píše:
Já měnil obě u zapalování dokonce to šlo bez stahováku.


tomuto celkom nerozumiem akoze ti magneto odpadlo uplne same a nemusel si ho nicim davat dole??
pochopil som to spravne?

Bahno píše:
M2T je strašnej olej to vím má spalitelnost jen 30% ale když furt tankuju tak mi na lepší nezbývaj penize.


no o tom by sa dalo diskutovat ale su to tvoje prachy a tvoja motorka ale ja by som sa radsej o trochu menej vozis ako si dobrovolne nicil motor

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:52 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Bahno píše:
M2T je strašnej olej to vím má spalitelnost jen 30% ale když furt tankuju tak mi na lepší nezbývaj penize.

Nejde o spalitelnost.Jde jiné vlastnosti.Jestli máš v úmyslu ho využívat dále, tak ti ukážu fotky ze svého motoru a myslím, že se ti přestane chuť ho tam lít. Pokud máš málo peněz, tak mogul TS je jasné volba. Pokud více, tak polosyntetika od Motulu nebo Shellu je jasná volba... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 prosinec 2005, 23:24
Příspěvky: 10
Bydliště: Brázdim
Ten předchozí majitel tvrdil že tu to 5 let stálo v garáži a nejezdil natom tak byli vytvrdlí.Ale to GO dělal nějakej nešika protože tam byli taky větší než měly být.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:54 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
taková blbá otázka: neteče ti někde benzín ven? skus nechat přes noc otevřenej kohout jestli se neobjeví louže

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 prosinec 2005, 00:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 prosinec 2005, 23:24
Příspěvky: 10
Bydliště: Brázdim
Jo magneto odpadlo samo taky jsem to nechápal.Jo louži pod sebou mam tak asi větší hladina ale to si myslim že to na rychlost nebude mít až tak vliv.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 194 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.115s | 13 Queries | GZIP : On ]