Simson v Iglů - Fórum http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ |
|
gufero http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=7645 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | WRCxDRIFT [ 10 červenec 2010, 12:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
dnes som pozeral sviecku a bola dost cierna cez ktore gufero moze tahat olej ? Pozeral som gufero na tej strane kde je nakopavacka a nasiel som tam jedno gufero a to bolo v poriadku (pod takym ozubenym kolieskom na lavej strane ) Je tam este niekde druhe gufero ? dakujem za odpoved |
Autor: | AlešM [ 10 červenec 2010, 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
WRCxDRIFT píše: dnes som pozeral sviecku a bola dost cierna cez ktore gufero moze tahat olej ? Pozeral som gufero na tej strane kde je nakopavacka a nasiel som tam jedno gufero a to bolo v poriadku (pod takym ozubenym kolieskom na lavej strane ) Je tam este niekde druhe gufero ? dakujem za odpoved musíš vyměnit obě dvě jinak nemáš jistotu utěsnění,je to pár korun |
Autor: | Robinsson [ 10 červenec 2010, 13:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
WRCxDRIFT> proč myslíš, že je to guferem ? Můžeš mít jen špatně nastavenou směs karburátoru. |
Autor: | jimmy [ 10 červenec 2010, 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
Robinsson píše: WRCxDRIFT> proč myslíš, že je to guferem ? Můžeš mít jen špatně nastavenou směs karburátoru. víš, ono se poslední dobou opravuje všecko guferem |
Autor: | AlešM [ 10 červenec 2010, 13:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
jimmy píše: Robinsson píše: WRCxDRIFT> proč myslíš, že je to guferem ? Můžeš mít jen špatně nastavenou směs karburátoru. víš, ono se poslední dobou opravuje všecko guferem utěsnění kliky je základ dobrého nejen chodu,ale všeho co s tím souvisí to by jsi jako mechanik měl vědět. |
Autor: | Robinsson [ 10 červenec 2010, 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
Ale ono se taky většinou gufero samo od sebe nezničí. Většinou tomu něco předchází. Např. velká vůle na ložiskách |
Autor: | AlešM [ 10 červenec 2010, 13:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
Robinsson píše: Ale ono se taky většinou gufero samo od sebe nezničí. Většinou tomu něco předchází. Např. velká vůle na ložiskách to s Tebou souhlasím,ale nemohu kde jaký základ co by měl každý mechoš znát sem vypisovat. |
Autor: | WRCxDRIFT [ 10 červenec 2010, 14:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
no ono to moze bit aj zmesou lebo mam trysku 85 a ihlu na najvisom zareze a ked dam trysku 80 taku tak to je moc mala simson ani nejde dokonca ked aj dam ihlu na najspodnejsi zarez uz je moc chudobna zmes |
Autor: | Lajda [ 12 červenec 2010, 08:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
Robinsson píše: Ale ono se taky většinou gufero samo od sebe nezničí. Většinou tomu něco předchází. Např. velká vůle na ložiskách Trochu budu oponovat. Je rozdíl, když dáš gufero do 80 stupňů Celsia nebo silikonové do 160 - 200 stupňů. To černé do 80 ti ztvrdne a povysune se ven a je vystaráno. Jeho životnost je dost omezená. |
Autor: | lilbg [ 12 červenec 2010, 09:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
Lajda píše: Robinsson píše: Ale ono se taky většinou gufero samo od sebe nezničí. Většinou tomu něco předchází. Např. velká vůle na ložiskách Trochu budu oponovat. Je rozdíl, když dáš gufero do 80 stupňů Celsia nebo silikonové do 160 - 200 stupňů. To černé do 80 ti ztvrdne a povysune se ven a je vystaráno. Jeho životnost je dost omezená. Jo, ale černý mi tam bez problémů běhá 24 let a 30 000km zato červený by tam nevydrželo ani 100km..... |
Autor: | Lajda [ 12 červenec 2010, 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
lilbg píše: Lajda píše: Robinsson píše: Ale ono se taky většinou gufero samo od sebe nezničí. Většinou tomu něco předchází. Např. velká vůle na ložiskách Trochu budu oponovat. Je rozdíl, když dáš gufero do 80 stupňů Celsia nebo silikonové do 160 - 200 stupňů. To černé do 80 ti ztvrdne a povysune se ven a je vystaráno. Jeho životnost je dost omezená. Jo, ale černý mi tam bez problémů běhá 24 let a 30 000km zato červený by tam nevydrželo ani 100km..... Tak zkus zelené. Nevím. Já musel měnit to černé gufero po 12000km. Bylo úplně tvrdé. A to se máčelo v převodovém oleji. Teď tam mám červené a jezdím. Jak dlouho nevím, ale uvidím. S červeným mám zkušenosti i z aut, kde jsem ho musel měnit. A jedině červené u klikovky. Zelené nestálo za nic a černé už vůbec. |
Autor: | lilbg [ 12 červenec 2010, 10:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
lilbg píše: Lajda píše: lilbg píše: [quote="Lajda Trochu budu oponovat. Je rozdíl, když dáš gufero do 80 stupňů Celsia nebo silikonové do 160 - 200 stupňů. To černé do 80 ti ztvrdne a povysune se ven a je vystaráno. Jeho životnost je dost omezená. Jo, ale černý mi tam bez problémů běhá 24 let a 30 000km zato červený by tam nevydrželo ani 100km..... Tak zkus zelené. Nevím. Já musel měnit to černé gufero po 12000km. Bylo úplně tvrdé. A to máčelo v převodovém oleji. Teď tam mám červené a jezdím. Jak dlouho nevím, ale uvidím. S červeným má zkušenosti i z aut, kde jsem ho musel měnit. A jedině červené u klikovky. Zelené nestálo za nic a černé už vůbec. černý - do nízkejch otáček, nízkejch teplot, snese benál i olej červený - nízký i vysoký teploty, snese i vysoký otáčky, ale benál nesnese.. Do převodovky OK, ale nesmí být u klikovky, kde se z druhé strany máchá v benálu. zelený - neznám specifikaci, ale bude to něco na bázi silikonu, kterej snese i ten benál.. prostí zelený jsou ideální, ale těžko sehnatelný, tudíž jediná možnost jsou červený. červený gufera jsem měl na dvou motorech (trabantích) Jedno vydrželo přes 5000km, druhý sotva 50. Takže je to na náhodě, ale dřív nebo později tě to čeká.. a ještě k černýmu - Když ho namontuješ a motor nenastartuješ, tak to můžeš nechat stát dokud ti neztvrdne samo (což odhaduji tak na 40 let) ale když se prohřeje, tak už musí jezdit. Jakmile ho třeba necháš 4 měsíce bez toho, aby motor běžel a zahřál se, tak ztvrdne. To je jedna z výhod těch červenejch a zelenejch.[/quote] pro rejpaly... mám to jednak z vlastních zkušeností a to samý se dozvíte i na http://www.guma.cz/gufero.htm |
Autor: | jimmy [ 12 červenec 2010, 12:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
pak jsou ještě modrý- ty jsou stejný jako zelený a pak hnědý, z VITONu... ty jsou asi nejlepší na kliku... vlastně do celýho motoru |
Autor: | lilbg [ 12 červenec 2010, 13:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
jimmy píše: pak jsou ještě modrý- ty jsou stejný jako zelený a pak hnědý, z VITONu... ty jsou asi nejlepší na kliku... vlastně do celýho motoru A to jsou ty spešl s fluóóóórem a kaučukovníkem a já nevím co |
Autor: | Václav1 [ 12 červenec 2010, 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: gufero |
lilbg píše: Lajda píše: Robinsson píše: Ale ono se taky většinou gufero samo od sebe nezničí. Většinou tomu něco předchází. Např. velká vůle na ložiskách Trochu budu oponovat. Je rozdíl, když dáš gufero do 80 stupňů Celsia nebo silikonové do 160 - 200 stupňů. To černé do 80 ti ztvrdne a povysune se ven a je vystaráno. Jeho životnost je dost omezená. Jo, ale černý mi tam bez problémů běhá 24 let a 30 000km zato červený by tam nevydrželo ani 100km..... To černý gufero máš původní? Původní je silikonový. |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |