Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

gufero
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=7645
Stránka 2 z 3

Autor:  WRCxDRIFT [ 10 červenec 2010, 12:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

dnes som pozeral sviecku a bola dost cierna :cry: cez ktore gufero moze tahat olej ? Pozeral som gufero na tej strane kde je nakopavacka a nasiel som tam jedno gufero a to bolo v poriadku (pod takym ozubenym kolieskom na lavej strane ) Je tam este niekde druhe gufero ? dakujem za odpoved

Autor:  AlešM [ 10 červenec 2010, 13:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

WRCxDRIFT píše:
dnes som pozeral sviecku a bola dost cierna :cry: cez ktore gufero moze tahat olej ? Pozeral som gufero na tej strane kde je nakopavacka a nasiel som tam jedno gufero a to bolo v poriadku (pod takym ozubenym kolieskom na lavej strane ) Je tam este niekde druhe gufero ? dakujem za odpoved

musíš vyměnit obě dvě jinak nemáš jistotu utěsnění,je to pár korun

Autor:  Robinsson [ 10 červenec 2010, 13:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

WRCxDRIFT> proč myslíš, že je to guferem ? Můžeš mít jen špatně nastavenou směs karburátoru.

Autor:  jimmy [ 10 červenec 2010, 13:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

Robinsson píše:
WRCxDRIFT> proč myslíš, že je to guferem ? Můžeš mít jen špatně nastavenou směs karburátoru.

víš, ono se poslední dobou opravuje všecko guferem

Autor:  AlešM [ 10 červenec 2010, 13:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

jimmy píše:
Robinsson píše:
WRCxDRIFT> proč myslíš, že je to guferem ? Můžeš mít jen špatně nastavenou směs karburátoru.

víš, ono se poslední dobou opravuje všecko guferem

utěsnění kliky je základ dobrého nejen chodu,ale všeho co s tím souvisí to by jsi jako mechanik měl vědět.

Autor:  Robinsson [ 10 červenec 2010, 13:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

Ale ono se taky většinou gufero samo od sebe nezničí. Většinou tomu něco předchází. Např. velká vůle na ložiskách

Autor:  AlešM [ 10 červenec 2010, 13:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

Robinsson píše:
Ale ono se taky většinou gufero samo od sebe nezničí. Většinou tomu něco předchází. Např. velká vůle na ložiskách

to s Tebou souhlasím,ale nemohu kde jaký základ co by měl každý mechoš znát sem vypisovat.

Autor:  WRCxDRIFT [ 10 červenec 2010, 14:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

no ono to moze bit aj zmesou lebo mam trysku 85 a ihlu na najvisom zareze a ked dam trysku 80 taku tak to je moc mala simson ani nejde dokonca ked aj dam ihlu na najspodnejsi zarez uz je moc chudobna zmes

Autor:  Lajda [ 12 červenec 2010, 08:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

Robinsson píše:
Ale ono se taky většinou gufero samo od sebe nezničí. Většinou tomu něco předchází. Např. velká vůle na ložiskách

Trochu budu oponovat. Je rozdíl, když dáš gufero do 80 stupňů Celsia nebo silikonové do 160 - 200 stupňů. To černé do 80 ti ztvrdne a povysune se ven a je vystaráno. Jeho životnost je dost omezená.

Autor:  lilbg [ 12 červenec 2010, 09:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

Lajda píše:
Robinsson píše:
Ale ono se taky většinou gufero samo od sebe nezničí. Většinou tomu něco předchází. Např. velká vůle na ložiskách

Trochu budu oponovat. Je rozdíl, když dáš gufero do 80 stupňů Celsia nebo silikonové do 160 - 200 stupňů. To černé do 80 ti ztvrdne a povysune se ven a je vystaráno. Jeho životnost je dost omezená.


Jo, ale černý mi tam bez problémů běhá 24 let a 30 000km zato červený by tam nevydrželo ani 100km.....

Autor:  Lajda [ 12 červenec 2010, 10:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

lilbg píše:
Lajda píše:
Robinsson píše:
Ale ono se taky většinou gufero samo od sebe nezničí. Většinou tomu něco předchází. Např. velká vůle na ložiskách

Trochu budu oponovat. Je rozdíl, když dáš gufero do 80 stupňů Celsia nebo silikonové do 160 - 200 stupňů. To černé do 80 ti ztvrdne a povysune se ven a je vystaráno. Jeho životnost je dost omezená.


Jo, ale černý mi tam bez problémů běhá 24 let a 30 000km zato červený by tam nevydrželo ani 100km.....

Tak zkus zelené. Nevím. Já musel měnit to černé gufero po 12000km. Bylo úplně tvrdé. A to se máčelo v převodovém oleji. Teď tam mám červené a jezdím. Jak dlouho nevím, ale uvidím. S červeným mám zkušenosti i z aut, kde jsem ho musel měnit. A jedině červené u klikovky. Zelené nestálo za nic a černé už vůbec.

Autor:  lilbg [ 12 červenec 2010, 10:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

lilbg píše:
Lajda píše:
lilbg píše:
[quote="Lajda
Trochu budu oponovat. Je rozdíl, když dáš gufero do 80 stupňů Celsia nebo silikonové do 160 - 200 stupňů. To černé do 80 ti ztvrdne a povysune se ven a je vystaráno. Jeho životnost je dost omezená.


Jo, ale černý mi tam bez problémů běhá 24 let a 30 000km zato červený by tam nevydrželo ani 100km.....

Tak zkus zelené. Nevím. Já musel měnit to černé gufero po 12000km. Bylo úplně tvrdé. A to máčelo v převodovém oleji. Teď tam mám červené a jezdím. Jak dlouho nevím, ale uvidím. S červeným má zkušenosti i z aut, kde jsem ho musel měnit. A jedině červené u klikovky. Zelené nestálo za nic a černé už vůbec.


černý - do nízkejch otáček, nízkejch teplot, snese benál i olej
červený - nízký i vysoký teploty, snese i vysoký otáčky, ale benál nesnese.. Do převodovky OK, ale nesmí být u klikovky, kde se z druhé strany máchá v benálu.
zelený - neznám specifikaci, ale bude to něco na bázi silikonu, kterej snese i ten benál..

prostí zelený jsou ideální, ale těžko sehnatelný, tudíž jediná možnost jsou červený. červený gufera jsem měl na dvou motorech (trabantích) Jedno vydrželo přes 5000km, druhý sotva 50. Takže je to na náhodě, ale dřív nebo později tě to čeká..
a ještě k černýmu - Když ho namontuješ a motor nenastartuješ, tak to můžeš nechat stát dokud ti neztvrdne samo (což odhaduji tak na 40 let) ale když se prohřeje, tak už musí jezdit. Jakmile ho třeba necháš 4 měsíce bez toho, aby motor běžel a zahřál se, tak ztvrdne. To je jedna z výhod těch červenejch a zelenejch.[/quote]




pro rejpaly... mám to jednak z vlastních zkušeností a to samý se dozvíte i na http://www.guma.cz/gufero.htm

Autor:  jimmy [ 12 červenec 2010, 12:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

pak jsou ještě modrý- ty jsou stejný jako zelený a pak hnědý, z VITONu... ty jsou asi nejlepší na kliku... vlastně do celýho motoru

Autor:  lilbg [ 12 červenec 2010, 13:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

jimmy píše:
pak jsou ještě modrý- ty jsou stejný jako zelený a pak hnědý, z VITONu... ty jsou asi nejlepší na kliku... vlastně do celýho motoru


A to jsou ty spešl s fluóóóórem a kaučukovníkem a já nevím co :)

Autor:  Václav1 [ 12 červenec 2010, 14:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: gufero

lilbg píše:
Lajda píše:
Robinsson píše:
Ale ono se taky většinou gufero samo od sebe nezničí. Většinou tomu něco předchází. Např. velká vůle na ložiskách

Trochu budu oponovat. Je rozdíl, když dáš gufero do 80 stupňů Celsia nebo silikonové do 160 - 200 stupňů. To černé do 80 ti ztvrdne a povysune se ven a je vystaráno. Jeho životnost je dost omezená.


Jo, ale černý mi tam bez problémů běhá 24 let a 30 000km zato červený by tam nevydrželo ani 100km.....


To černý gufero máš původní?
Původní je silikonový.

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/