Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 23 duben 2024, 07:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 25 leden 2009, 12:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 leden 2009, 20:10
Příspěvky: 28
Bydliště: Nymburk-Úvaly
Ahoj simsoňáci...potřebuju poradit jak nastavit bohatost směsi na origo karbecu simson elektronik.Pořád se mi to uchcává a chčije benzín z výfuku. :banging: :banging: :banging:
vím že tim šroubem na karbecu ale klk otočení :?: :?: :?:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 leden 2009, 12:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 21:02
Příspěvky: 1664
Bydliště: RK
To nebude bohatostí. Zkus zkontrolovat jestli ti v karburatoru dobře zavírá jehlový ventil a nastav správně hladinu.

_________________
:finger: modrej šrot
70ccm 5 kanal + membrane Motoforce, 5ti kvalt,sport klika, Amal 21, Vape SZ10, snížená palice, malossi airfilter,1,6mm taliř.pružina
miniblinkry, LED angeleye, strobo, leštěný dekly,měkčí brzd.obložení


JINAK SERIOVKA
:finger2:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 leden 2009, 12:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 květen 2007, 00:09
Příspěvky: 1734
Bydliště: Vlašim
Tak ja tedy nechapu proc si to zaradil do sekce MZ, premistim ti to do spravne sekce.

_________________
Kawasaki GPZ 500S - r.v. 1992, 53 900km, Vmax: 225 km/h
Simson S51 B2-4
Obrázek
Další úpravy: sportovní klikovka a brzdové obložení,sliky,ložiska SKF,bočák,chrom zrcátka
Vmax:89km/h,Spotřeba:3,8/100km


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25 leden 2009, 14:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 21:02
Příspěvky: 1664
Bydliště: RK
Oddělej karburátor. Sundej plovákovku. Vyber skleničku na kterou pujde postavit karburator. Na skleničce si udělej rysku 8mm od horní hrany skleničky. Postav karburator na skleničku a pusť do něj benzin hladina by se měla zastavit na te rysce. Pokud ne tak přihni plíšek plováků který ovládá jehlový ventil. Když ho ohneš směrem nahoru, ventil zavře dřiv (snížíš hladinu). Když ho ohneš směrem dolů zvýšíš hladinu. A měření zopakuj dokud nebudeš mit hladinu na těch 8mm.

Pokud se hladina nezastaví a pořád se pomalu zmyšuje je špatný jehlový ventil.

http://www.ifa.wz.cz/karburator.jpg

_________________
:finger: modrej šrot
70ccm 5 kanal + membrane Motoforce, 5ti kvalt,sport klika, Amal 21, Vape SZ10, snížená palice, malossi airfilter,1,6mm taliř.pružina
miniblinkry, LED angeleye, strobo, leštěný dekly,měkčí brzd.obložení


JINAK SERIOVKA
:finger2:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2009, 14:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 prosinec 2008, 21:04
Příspěvky: 64
Bydliště: Markvartice
Mam stejnej problém, hele jak máš tu skleničku tak po těch 0,8mm naleješ benzin nebo kde se ti to má zastavit někde na plováku nebo jak si to myslel dík


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2009, 15:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2008, 19:00
Příspěvky: 197
Bydliště: Slovakia Banská Bystrica
nie ak som to správne pochopil, tak takto: do pohara na okraj polozis karbec, a ako ti ide do karburatoru benzin napojis hadicku, a das tam benzin cez daku striekacku pripadne si to daj k simsonu a rovno z nadrze. Pusti palivo, a ked bude 8mm nad okrajom pohara musi prestat tiect palivo ak neprestane tak musis nastavit karbec podla dielenskej prirucky DDR. ak nechapes napis.

_________________
S51 12v ICQ- 29902964
http://img223.imageshack.us/img223/7747/beznzvudj3.png


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2009, 17:12 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 prosinec 2008, 21:04
Příspěvky: 64
Bydliště: Markvartice
Díky já sem přehlíd to vpuštění benzinu do karburátoru


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2009, 18:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 únor 2008, 21:20
Příspěvky: 151
Bydliště: Příbram
to ze se ti to uchcava muze bejt tim ze ti nazavira sytic me to taky delalo :)

_________________
simson s51-enduro r.v. 1989, 12v, 60ccm- 41mm, 17z, bvf 16n3, v max= 65 to ukazuje na tachaci :D
olej: REPSOL 2t


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2009, 21:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 prosinec 2008, 21:04
Příspěvky: 64
Bydliště: Markvartice
Zejtra vyzkoušim ten plovák a když to nezabere tak se podivám na ten sytič ale věřim spíš tomu plováku no protože když sundám karbec tak je plnej po okraj tak to bude asi ono


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10 únor 2009, 22:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 leden 2009, 20:10
Příspěvky: 28
Bydliště: Nymburk-Úvaly
no jo tim sitičem by tro bejt mohlo protože sem měl karbec venku čistil sem ho a ty štelovací šrouby sem nevindaval abych to nerošteloval do toho sem se začal srát až když se to uchcávalo
co stim sitičem mam udělat??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 únor 2009, 06:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2008, 19:00
Příspěvky: 197
Bydliště: Slovakia Banská Bystrica
povoli alebo pritiahnut.

_________________
S51 12v ICQ- 29902964
http://img223.imageshack.us/img223/7747/beznzvudj3.png


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 únor 2009, 16:04 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 prosinec 2008, 21:04
Příspěvky: 64
Bydliště: Markvartice
Hladinu mam srovnanou musim uznat že de líp za plynem ale furt se to uchcává svíčka mokrá z vejfuku to teče jak z kohoutku a bohatost směsi je na 2,5 otáčky jinak nejde za plynem karburátor mam 16n1 tak nevim čim to může bejt


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 únor 2009, 17:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 květen 2008, 19:00
Příspěvky: 197
Bydliště: Slovakia Banská Bystrica
na ktorej drážke máš ihlu?

_________________
S51 12v ICQ- 29902964
http://img223.imageshack.us/img223/7747/beznzvudj3.png


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 únor 2009, 20:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 leden 2009, 20:10
Příspěvky: 28
Bydliště: Nymburk-Úvaly
Přesně to mi to dělá taky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 únor 2009, 21:23 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 prosinec 2008, 21:04
Příspěvky: 64
Bydliště: Markvartice
Jehlu ,a, na druhé drážce odshora simson sice de za plynem pěkně startuje na poprvý ale nespaluje, píst je ze shora čistě stříbrnej a je na něm akorát benzin neni černej a svíčka je uplně mokrá a ta kaluž od kolena a z koncovky vejfuku je hrozná


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.090s | 14 Queries | GZIP : On ]