Ten sroub by po ultrazvuku stejne nesel ven, zavit byl moc poruseny .. a drazka neexistentni. Takze jsem zval 2ku vrtak a udelal diru, pak do toho narazil kladivem inbusovy klic, sroub se mi trosku povedlo zasroubovat, pokus o vysroubovani selhal. Koukajici vnitrni zavit jsem lehce opravil zalomenou jehlou, vysrouboval nez se sestihranna dira omackala a inbus zacal protacet. Nasledovalo prohlubovani diry a narazeni inbusu, vzdy se povedlo sroub dostat o kus ven. Pokud bych tam neco vlepil loctitem, asi by ten sroub sel vytahnout... kazdopadne pri poslednim pokusu jsem projel skrz a dira se uz prilis omackala. Rozsireni na 3mm a vetsi inbus nevedl k zadnemu velkemu uspechu, vzdy tak o 1-2 otacky nahoru, desive malo na delku sroubu.
Tak jsem to jeste trosku rozsiril az se zacal objevovat vnejsi zavit, tzn. sroub je skoro cely zniceny a je potreba torza zustavsi v zavitu nejak dostat ven (idealne zavitnikem)
Nez koupim novy sroub (nemam zadnou vhodnou prodejnu "za rohem"), hodilo by se mi vedet jak zavit je na tom sroubku (s konusem na konci, pod plombou). Poradite nekdo? Bacha aby to nebyl nejaky atyp, tzn. prosim prumer i stoupani, nerad bych posledni trivialni operaci se zavitnikem karburator finalne znicil
.
Pocatek mi vychazel na M5x0,8.
Jeste rozsirim otazku jak vypada sroub na mnozstvi volnobezneho vzduchu, ma na konci konus, nebo je to obycejna M5 s kolmou hranou? Ten tam totiz mam. Na webu
http://www.jawadily.cz/serizovaci-sroub ... ,4796.html je to jinak, ale je nedostupny
. Pripadne jestli by slo zmerit ten konus, jakou ma delku.
Linkuji jeste podobny thread:
viewtopic.php?f=2&t=2741