Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 26 duben 2024, 04:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 08 červen 2008, 21:36 
Offline
Uživatel

Registrován: 12 leden 2008, 15:24
Příspěvky: 263
Bydliště: Nymburk
co se může stát když nebudu mít na karburátoru tu plombu jak je pod ní šroub na štelování směsi...?

_________________
Vždycky otevřeně přiznej chybu. Ostatní přestanou dávat pozor a umožní ti udělat další. M.T

Největší chyba, kterou v životě můžete udělat, je mít pořád strach, že nějakou uděláte. E.H


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 09 červen 2008, 14:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říjen 2007, 17:34
Příspěvky: 438
Bydliště: trnava-sk,zvončín
kuba xD píše:
co se může stát když nebudu mít na karburátoru tu plombu jak je pod ní šroub na štelování směsi...?

myslím že to tam je kvoli tomu aby sa tam nedostala špina,ale ja som to tam nikdy nemal

_________________
piaggio nrg-50ccm rms tuned,vario pollini,spojka pollini,klapky malosi ,remen malosi,

minulost
simson s51:1989,zelená metla,12v,hikone,60/2,amal19,street riaditká,17z,Valvoline sintetik blend.....

simson star:r.v 1965,zrenovovany.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 09 červen 2008, 20:22 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 leden 2008, 20:31
Příspěvky: 750
Bydliště: Mečeříž
Když už jsme u toho tak jak to neejlíp vyštelovat? kolik otáček? :) nějak se mi zdá že mi nechce moc táhnout :wink:

_________________
Yamaha FZS 600 Fazer černá, ročník 99, 72 kw
Simson S51 Enduro - čeká nás ještě dlouhej kus cesty než bude podle mího, takže originál :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 10 červen 2008, 10:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 leden 2007, 15:08
Příspěvky: 973
Bydliště: Borský Mikuláš Slovakia
ked to tam nebude nic se nestane

_________________
BMW F650GS 2001
ObrázekSimson S51 B2-4Obrázek=PREDANÝ

http://www.moto-100bubu.estranky.cz/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 10 červen 2008, 13:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říjen 2007, 17:34
Příspěvky: 438
Bydliště: trnava-sk,zvončín
Mirass píše:
Když už jsme u toho tak jak to neejlíp vyštelovat? kolik otáček? :) nějak se mi zdá že mi nechce moc táhnout :wink:

to musíš vyskúšať ale viem že ked ho uplne dotiahneš tak to maš povoliť cca o 3otáčky :wink:

_________________
piaggio nrg-50ccm rms tuned,vario pollini,spojka pollini,klapky malosi ,remen malosi,

minulost
simson s51:1989,zelená metla,12v,hikone,60/2,amal19,street riaditká,17z,Valvoline sintetik blend.....

simson star:r.v 1965,zrenovovany.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 11 červen 2008, 14:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 duben 2008, 17:47
Příspěvky: 327
Bydliště: Liberecko
Ten co je zaplombovaný je na štělování volnoběhu, a ten co vystupuje nad povrch šteluje vzduch?

_________________
It's a love - Cagiva


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 11 červen 2008, 15:11 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 21:02
Příspěvky: 1664
Bydliště: RK
grovestreet15 píše:
Ten co je zaplombovaný je na štělování volnoběhu, a ten co vystupuje nad povrch šteluje vzduch?

nemlž :!:

_________________
:finger: modrej šrot
70ccm 5 kanal + membrane Motoforce, 5ti kvalt,sport klika, Amal 21, Vape SZ10, snížená palice, malossi airfilter,1,6mm taliř.pružina
miniblinkry, LED angeleye, strobo, leštěný dekly,měkčí brzd.obložení


JINAK SERIOVKA
:finger2:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 11 červen 2008, 15:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 duben 2008, 17:47
Příspěvky: 327
Bydliště: Liberecko
Kdyby si radši odpověděl normálně...!
Příště teda založim nový téma :evil:

_________________
It's a love - Cagiva


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 11 červen 2008, 15:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 21:02
Příspěvky: 1664
Bydliště: RK
grovestreet15 píše:
Kdyby si radši odpověděl normálně...!
Příště teda založim nový téma :evil:

aha ty se ptáš to je jiná :lol: . Ne ten pod tou plombou je bohatost směsi. a ten co je vedle šoupátka (s pružinkou) je na štelování volnoběhu

_________________
:finger: modrej šrot
70ccm 5 kanal + membrane Motoforce, 5ti kvalt,sport klika, Amal 21, Vape SZ10, snížená palice, malossi airfilter,1,6mm taliř.pružina
miniblinkry, LED angeleye, strobo, leštěný dekly,měkčí brzd.obložení


JINAK SERIOVKA
:finger2:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 11 červen 2008, 15:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 duben 2008, 17:47
Příspěvky: 327
Bydliště: Liberecko
Dobře díky, měl jsem v tom zmatek :wink:

_________________
It's a love - Cagiva


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 11 červen 2008, 22:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 červenec 2007, 17:17
Příspěvky: 229
Bydliště: Královéhradecko
Já to vždycky šteloval takhle :arrow:
První šroub směsi podle sluchu, túrovat plyn a podle toho jak to jde za plynem najít nejvhodnější polohu a potom až šroub volnoběhu. (Každej kousek to má jinak, nastavit tam 3 otáčky a dál se nestarat nedoporučuju ale je to dobrý východisko, když to nechce vůbec naskočit)

P.S.: Na těch rnrdkách BVF je ten zanořenej směs a ten s pérkem vzduch pro volnoběh :wink:

_________________
60/2@41,5mm, AMAL18, Open Filtr, Leo Vince, Vmax=90km/h, Spotřeba ~3L


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2008, 17:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
Mám problém, šroubek bohatosti směsi mi jde strašně ztuha. Když je karbec na motoru tak v podstatě nemám šanci s nim otočit a když je karbec sundanej tak mám stejně velký problémy s tim otáčet. Co s tim mám dělat? :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 09 únor 2017, 22:16 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 leden 2017, 08:03
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha
Pripojil bych se k poslednimu dotazu s tou variantou, ze na sroubu nemam v podstate vubec drazku a okolo zlateho sroubku je takovy limecek, zrejme z hliniku (rekl bych, ze to je vlozka, ale je to tak znicene, ze tezko soudit). A samozrejme motorka se uchcava nebo zdecha :).

Co s nim? Karb je jinak jako novy, tak je mi lito ho poslat "do kose" kvuli takove prkotine ...

Vysroubovat jsem se to snazil jak jen slo, v urcitem miste se sroub kousne a sroubovak uz jde z drazky. Jedine co mne napada je levy zavitnik, mala dirka, a vytahnout ho takhle. Bude to ale porod....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 10 únor 2017, 00:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Někdo tam rypal moc velkým šroubovákem a zničil tím kus závitu. Obávám se že se s tím nic dělat nedá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: plomba na karburátoru
PříspěvekNapsal: 10 únor 2017, 12:06 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 leden 2017, 08:03
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha
Ten vnitrni zavit v dire tam vypada jak? Je videt jako takovy limecek z (vizualne) jineho materialu nez teleso karb (rozdil lesklosti i barvy je velky) ?

Jak je dlouhy zavit na tom nastavovacim sroubku?

Pokud to neni nejaka opravna vlozka ale skutecne original (drive) zavit, predpokladam ze neni sance abych ten sroub zasrouboval dostatecne hluboko, abych se mohl dostat zavitnikem do diry a opravit ten zavit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.137s | 14 Queries | GZIP : On ]