Simson v Iglů - Fórum http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ |
|
karburator http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=391 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | hardysk [ 17 červen 2005, 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | karburator |
shanim informace o starsim karbeci typ nevim ale volnobeh se steluje lankem od plynu pravdepodobne a smes zapustenym sroubem a to prave nevim jak seridit, uz sem tady procet vsechno ale nic poradnyho sem nenasel, jako zakladni nastaveni treba plne dotahnout povolit dve otacky a pak podle potreby konkretniho sima, jinak kdyz si koupim novej karbec bude tam nejaky zakladni serizeni?? radsi bych teda seridil tenhle ale i dilenska prirucka se na me vysrala tak doufam ze nekdo zde na foru by mohl mit nejake zkusenosti |
Autor: | v.tomas [ 17 červen 2005, 14:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
To musis sestelovat podle zvuku motoru..jinak sem teda jeste neslysel o nejakych sablonach pro serizeni..bud si to udelej sam a nebo to dej nekomu kdo se tim zabejva nebo je sikovnej:) ja sem mel taky problem,protoze sem to rozsteloval:) ale je to OK |
Autor: | Morotn [ 17 červen 2005, 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten karbec je 16N11 a mohlo by to bejt těma guferama |
Autor: | VladoSL [ 17 červen 2005, 22:54 ] |
Předmět příspěvku: | karburator 16N1...11 |
Mam tiez tento karburator na druhom sime, ktory teraz skladam z 2 srotov. Momentalne som v stave, ze motor naskoci a bezi ale len ked mam sytic aspon na 1/2. Akonahle sytic stiahnem dole, tak motor zdochne. Nezalezi ci ho mam na plyne v otackach, alebo na volnobehu. Inak bezi pravidelne a nevytaca sa sam do otacok, len musim mat sytic. Mam pocit ze by to mohlo byt nasavanim falosneho vzduchu. Ale kadial? Semeringy na klukovke su v poriadku. Neviem vsak ako sa nastavuje karburator. Skusal som tocit tou zapustenou skrutkou, ale vplyv na vypnutie sytica sa neukazal. Neviem co by to este mohlo byt... Hladina v karburatore, nasavanie okolo skrutiek, okolo piestiku pod vieckom karburatora ... neviem. Kto ma skusenosti? |
Autor: | VladoSL [ 18 červen 2005, 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Niekedy clovek zblbne... Beh motora som skusal v podstate za chladna, teda motor sa nestihol zohriat... Dnes som bol so simom von a po zohriati motora to uz ide fajn. Nie je to este to prave, ale uz sa da. A este som podlozil hrubsiu podlozku medzi karburator a saci kanal motora, co mohlo sposobit lepsie vytesnenie pripadnej nerovnosti ploch. Prosim vsak o vysvetlenie funkcie vnorenej skrutky... V servisnej prirucke chybaju strany 72-73 kde je zaciatok popisu karburatora a okrem toho je to aj iny karburator. Momentalne mi ide motor najlepsie ked ju mam celkom zaskrutkovanu dovnutra. A este prosim o pomoc kde najdem postup nastavenia predstihu pre elektronicke zapalovanie. To je totiz poskladane z viacerych kusov a vlozene do ineho motora. Motor ide, ale mam pocit ze oproti prvemu simsonu co mam je to dost horsie. |
Autor: | Nandogt [ 18 červen 2005, 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tá vnorená skrutka je na zmes a tá so spružinou na volnobeh. |
Autor: | Martin [ 18 červen 2005, 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nandogt píše: Tá vnorená skrutka je na zmes a tá so spružinou na volnobeh.
Oběma šroby ovlivňuješ chod motoru pouze při režimu volnoběhu. Šroubek s pérkem reguluje množtví vzduchu. Zapouštěný reguluje bohatost směsi. |
Autor: | mirek999 [ 01 září 2005, 08:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
jakej je podle vas nejlepsi seriovi karburator od simsona |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |