Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 14 květen 2024, 02:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Karburátory
PříspěvekNapsal: 02 červenec 2007, 21:20 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 květen 2007, 21:27
Příspěvky: 38
Bydliště: Blansko
Ahoj, chtěl bych se zeptat, v čem jsou lepší ty karburátory Dell Orto nebo BING o proti normálnímu co je na s51? Má to lepší tah, nebo větší rychlost nebo v čem to spočívá? Jo a ještě se chci zeptat, jestli je k něčemu sportovní vzduchovej filtr a jestli jo, tak jakej mě doporučíte? díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 červenec 2007, 22:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
ty karburatory jsou lepsi v tom ze ti z nich neuchcava benzin v zatacce jako u origo a sportovní vzduchác (open filtr) má tu vlastnost ze propustí více vzduchu do válce ale musíš také přizpůsobit nastavení směsi - musís pridat vice benzinu a tím se zlepsí o trochu plnění válce a bude to takový živější...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 červenec 2007, 23:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 květen 2007, 05:47
Příspěvky: 458
Bydliště: SVK, VYCHOD, PRESOV
Hellraiser17 píše:
ty karburatory jsou lepsi v tom ze ti z nich neuchcava benzin v zatacce jako u origo a sportovní vzduchác (open filtr) má tu vlastnost ze propustí více vzduchu do válce ale musíš také přizpůsobit nastavení směsi - musís pridat vice benzinu a tím se zlepsí o trochu plnění válce a bude to takový živější...

No kdyz se s origo moc nenaklanis tak moc necvacti s toho kanaliku. Ale minule som zistil ze ked se motor moc toci tak tiez s tej dierky tece benzin von. Tak to je dalsi dovod kupit Binga.

_________________
S51 Enduro. - Pochovana:smoke:
Novy milačik Hondička CR125 40HP :devil:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2007, 09:14 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
Nebo můžete vyzkoušet to co tu už někdo říkal, dejte si na to hadičku a nasměrujte jí nahoru, benzín tak vysoko nevyleze a pak se zase vrátí do karbecu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2007, 10:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
to s hadickou je řešení ale zapomel jsem dodat že tyto karburátory jak již zde nekdo řekl lépe plní ve vysokých otáčkách


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2007, 11:48 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 květen 2007, 05:47
Příspěvky: 458
Bydliště: SVK, VYCHOD, PRESOV
Laurel píše:
Nebo můžete vyzkoušet to co tu už někdo říkal, dejte si na to hadičku a nasměrujte jí nahoru, benzín tak vysoko nevyleze a pak se zase vrátí do karbecu

No ale stupne bohatost zmesi a motor by se dusil. Uz sem zo skusel

_________________
S51 Enduro. - Pochovana:smoke:
Novy milačik Hondička CR125 40HP :devil:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2007, 11:52 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
Já to tak mám a nemůžu si stěžovat, a tu směs si můžeš vyladit

PS: nechtěli by jste rovnou řídící jednotku? :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2007, 16:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2006, 16:42
Příspěvky: 684
Bydliště: 15km od ostravy a od opavy
125 ze sima neudělá jeden karbec a něakoutu ,01 KW navíc to nemá cenu

_________________
Kawasaki KLE historie:S51(E) 12V r.v.1989 červene


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2007, 16:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2006, 13:54
Příspěvky: 1198
Bydliště: Královéhradecko
tomas- píše:
125 ze sima neudělá jeden karbec a něakoutu ,01 KW navíc to nemá cenu


To není pravda... lepší karbec má lepší techniku mísení směsi, větší difuzor, tím pádem lepší propustnost...

pod amalem mám taky na motoru vlhko, nějak jsem nezkoumal odkud to jde... jo a mimochodem, na směs sem nikdy vůbec nešáh... tak jak sem to tam dal to jede :wink:

_________________
aka P4priX

60/2@41,5mm, AMAL18, Open Filtr, Leo Vince, Vmax=90km/h, Spotřeba ~3L

SRAZ V HK 21.7.2007


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 118 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.041s | 11 Queries | GZIP : On ]