takže včera sem přivezl fungl novej karbec orygo BVF 16N3-2.který přesně má patřit na skútra SR50 a stejné problemy přetrvávali,tak sem šel od znova od zapalování:vtátil sem tam svuj původní (opravený.přepájený snímač,který měl odpor asi16,75ohmú) snímač i s zapal.cívkou a o poznání se to zlepšilo,alespon tak že svíčka přestala být černá a mokrá,ale začala dostávat barvu,nisméně se motor celkem hodně rozpálil,po té sem získal ještě jedno snímko(a to má odpor 26,5 ohmú) a zase se to zlepšilo už to skoro drží v otáčkách ale stále netáhne.
nový snímač který (údajně je orygo Německá výroba má též 16,75 ohmú) a na něj se to dusí a i střílí do vejfuku.
tak mám tři snímače: novej (za 900kč) 16,75 ohmú,nejede a dělá to viz:předchozí příspěvek
můj púvodní 16,75ohmú je to na něj lepší a už svíce dostává barvu
a ten co sem si sehnal starší 26,5 ohmů a na něj se to pro zatím chová nejpříznivěji.
otázka? je rozdíl (pokud vůbec s i vyráběly) mezi 6V snímací cívkou a 12V??,nebo sou pro obě voltáže stejné....(je divné že dva,novej a starej mají stejný odpor a jinej,též starší má odpor o dessíku jinde než ostatní)?
a proč úplně novej snímač má zatím nejhorší výsledky??? výrobní vada?
vyzkoušel sem už úplně vše,jediná možnost která mě ještě napadá je,že mezi kartery si to nějakým zpúsobem přisává vzduch...
minulý rok kdyš sem motor zkládal,sem ale i na rovné desce i srovnával dosedací plochy karterú,dal sem papír.tesnění(z opravné sady těsnění co se standartně prodává)a ještě máznul siliconem.
již si nevím rady,nasipal sem do toho celkem už dost peněz a jsem na částce co bych minimálně koupil už po generálce a spolehlivej stroj...
moc vám všem děkuji za rady a postřehy...