Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 17:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 60/4 VZDUCH
PříspěvekNapsal: 10 červen 2018, 09:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 listopad 2015, 12:11
Příspěvky: 143
Čau hoši, potřebuju poradit... Nasadil jsem 60/4 a bvf 19 (tryska 85) a jde do otáček jen když zahodim přírubu mezi karbíkem a filtrem... Co mam udělat? Sport open filtr se mi nezdá jako řešení...

_________________
Simson SR60, 1C-CS, 1989, 12V
60ccm, BVF, SKF, AOA1
Rovinky 65-70 km/h
Kolmo dolů 80-85-? km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4 VZDUCH
PříspěvekNapsal: 10 červen 2018, 22:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Zmenšit trysku


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4 VZDUCH
PříspěvekNapsal: 11 červen 2018, 13:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 listopad 2015, 12:11
Příspěvky: 143
Tryska zmenšena :D Směs už se zdá být dobrá podle svíčky... Ale přijde mi že to nemá nejlepší výkon... Možná je to sériovým výfukem nebo tak něčím :D Nevíte čím by to mohlo být... Když jedu do kopce jde špatně do otáček...

_________________
Simson SR60, 1C-CS, 1989, 12V
60ccm, BVF, SKF, AOA1
Rovinky 65-70 km/h
Kolmo dolů 80-85-? km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4 VZDUCH
PříspěvekNapsal: 17 červen 2018, 16:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
No zalezi jak to mas na jehle vysycene, jeste by se to dalo treba poladit.
Krom jineho taky jaky mas kompres. A to je dlouhe povidani.
U tech 4 kanalu jsou myslim pridany 2 okna prefuku (kanaly) a je otazka kdo to delal a jak, zda treba nezvetsil okno vyfuku az moc. Kdyz jsem zkousel prvne 8 kanal docela bylo znat jak daleko je horni hrana vyfukoveho okna od horni uvrati (nazveme to EPH dle tohoto odkazu http://www.torqsoft.net/compression-ratio.html) Tovarni origo valec 60/2/1 EPH je myslim 30.5 mm.
Kdyz sem testoval 41mm vrtani 58ccm/4prefuky/3vyfuky s EPH 28mm a origo hlavou (5.85 ccm) tak to melo brutalni odpich i na seriovem vyfuku, s 32mm SportReso nemluve. Ovsem komprese uz zpusobovala detonace a po par km zadreno, prehratim. Detonace zpusobuji vibrace od motoru, a to te brni chodidla i ruce jak vibruje cely ram, to by te melo zavcasu varovat. Ovsem prestat v nejlepsim kdyz to jede je kurva tezke...hlava mela vrtani 40mm takze to zadirani nakonec mohlo byt od toho, viz dale.
Reseni je vicero. Ja tu prezentuju ve vlakne to slozitejsi, prechod na ethanolove smesi a mrte dalsich uprav a zachovat co nejvetsi kompres, spocist lze dle odkazu vyse.
Vyrobce od extremebiku mi radej valec upravil po svem, snizil EPH na 25.5mm. Jenze to jelo podstatne slabeji a ve vysledku se to stejne diky hlave v kopci zadrelo. Takze ted sem v pici. Valec ma mizerny kompres a musim ho skrtit na vyfuku co se da a tocit k 10 000ot. A pridavat ethanol/ricin, minimalne E40.
Kdybych mel ten EPH 28-30mm u 8 kanalu tak bych lital jak drak i na seriovem vyfuku, a jen do 8000ot. ovsem s ethanolem v palivu. Opravdu uz to chce chladit ethanolem a rozhodne vic oktanu- odhaduji vic jak 105 RON, coz na pumpach nekoupis, E85 ma myslim103-105RON, to zase chce ten ricin.
Takze dnes jsem presel na hlavu 5.9ccm s 41mm vrtanim a testuju co to udela kdyz pomalu zacnu ubirat ethanolu v palivu.
Samozrejme kazda zmena o vic jak 10% ethanolu uz si zada nastaveni sytosti.
S ricinem je muj Simson kamarad ale zanasi se rychleji karbonem odhaduji tak 2x rychleji. Vyfuk se snadno vypali ale dostat karbon z vyfukoveho kanalu je docela pruda.
Takze je to neco za neco.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.071s | 15 Queries | GZIP : On ]