Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

60/4 VZDUCH
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=32442
Stránka 1 z 1

Autor:  Prof732 [ 10 červen 2018, 09:47 ]
Předmět příspěvku:  60/4 VZDUCH

Čau hoši, potřebuju poradit... Nasadil jsem 60/4 a bvf 19 (tryska 85) a jde do otáček jen když zahodim přírubu mezi karbíkem a filtrem... Co mam udělat? Sport open filtr se mi nezdá jako řešení...

Autor:  Bubaaak [ 10 červen 2018, 22:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: 60/4 VZDUCH

Zmenšit trysku

Autor:  Prof732 [ 11 červen 2018, 13:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: 60/4 VZDUCH

Tryska zmenšena :D Směs už se zdá být dobrá podle svíčky... Ale přijde mi že to nemá nejlepší výkon... Možná je to sériovým výfukem nebo tak něčím :D Nevíte čím by to mohlo být... Když jedu do kopce jde špatně do otáček...

Autor:  petrcifka [ 17 červen 2018, 16:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: 60/4 VZDUCH

No zalezi jak to mas na jehle vysycene, jeste by se to dalo treba poladit.
Krom jineho taky jaky mas kompres. A to je dlouhe povidani.
U tech 4 kanalu jsou myslim pridany 2 okna prefuku (kanaly) a je otazka kdo to delal a jak, zda treba nezvetsil okno vyfuku az moc. Kdyz jsem zkousel prvne 8 kanal docela bylo znat jak daleko je horni hrana vyfukoveho okna od horni uvrati (nazveme to EPH dle tohoto odkazu http://www.torqsoft.net/compression-ratio.html) Tovarni origo valec 60/2/1 EPH je myslim 30.5 mm.
Kdyz sem testoval 41mm vrtani 58ccm/4prefuky/3vyfuky s EPH 28mm a origo hlavou (5.85 ccm) tak to melo brutalni odpich i na seriovem vyfuku, s 32mm SportReso nemluve. Ovsem komprese uz zpusobovala detonace a po par km zadreno, prehratim. Detonace zpusobuji vibrace od motoru, a to te brni chodidla i ruce jak vibruje cely ram, to by te melo zavcasu varovat. Ovsem prestat v nejlepsim kdyz to jede je kurva tezke...hlava mela vrtani 40mm takze to zadirani nakonec mohlo byt od toho, viz dale.
Reseni je vicero. Ja tu prezentuju ve vlakne to slozitejsi, prechod na ethanolove smesi a mrte dalsich uprav a zachovat co nejvetsi kompres, spocist lze dle odkazu vyse.
Vyrobce od extremebiku mi radej valec upravil po svem, snizil EPH na 25.5mm. Jenze to jelo podstatne slabeji a ve vysledku se to stejne diky hlave v kopci zadrelo. Takze ted sem v pici. Valec ma mizerny kompres a musim ho skrtit na vyfuku co se da a tocit k 10 000ot. A pridavat ethanol/ricin, minimalne E40.
Kdybych mel ten EPH 28-30mm u 8 kanalu tak bych lital jak drak i na seriovem vyfuku, a jen do 8000ot. ovsem s ethanolem v palivu. Opravdu uz to chce chladit ethanolem a rozhodne vic oktanu- odhaduji vic jak 105 RON, coz na pumpach nekoupis, E85 ma myslim103-105RON, to zase chce ten ricin.
Takze dnes jsem presel na hlavu 5.9ccm s 41mm vrtanim a testuju co to udela kdyz pomalu zacnu ubirat ethanolu v palivu.
Samozrejme kazda zmena o vic jak 10% ethanolu uz si zada nastaveni sytosti.
S ricinem je muj Simson kamarad ale zanasi se rychleji karbonem odhaduji tak 2x rychleji. Vyfuk se snadno vypali ale dostat karbon z vyfukoveho kanalu je docela pruda.
Takze je to neco za neco.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/