Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Nejde nastartovat
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=32420
Stránka 2 z 2

Autor:  luveja [ 21 duben 2018, 10:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat

Ten jsem procistil všude.Vymenil i sroub bohatosti,vcetne veškerých tesnenich.Benzin do valce jit musí,protoze svicka je vždy mokra.

Autor:  petrcifka [ 21 duben 2018, 21:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat

Svicka je teda mokra a zapacha benzinem a z vyfuku je take citit benzin.
Klasicky projdi jeste velikosti trysek, hlavne ta hlavni a pak jestli ti spravne funguje sytic, zda ma tu gumicku na soupatku a neni zanesen a tesni a zda neni treba zasekle lanko sytice.
Mas vypaleny vyfuk? Zkus usty fouknout do kolene vyfuku? Jednou sem mel totalne zacpany vyfuk karbonem, ze to neslo asi profouknout. Samozrejme to nejede.

Autor:  petrcifka [ 21 duben 2018, 21:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat

Takze zvazuji ze do ethanolu E60/ricin pridam par % vody. Ani v mrazaku pri -18 se nic neoddelilo a jeste vyzkousim trvanlivost pri 30°C a muzu vesele zkouset. Misi se to dokonale. Vpodstate voda je i ve vzduchu a v letnich mesicich pri 100% rel. vlhkosti je napr. 30g vody v kubiku vzduchu pri 30°C, coz pri spalovani funguje jako pridavek 20-30 hm. procent vody k E60. Nesmi se to ale prehnat jinak to bude pomalu horet a nepujde to nejspis do otacek.
Mozna ze uz E60 je tak jako tak preoktanovany a podchlazeny pro muj ucel a dalsi chlazeni je zbytecne. Ale vyzkouset to musim.
Ricinovy olej by mel chranit proti vlhkosti i korozi.
Mohlo by to fungovat jako takovy water injection system.

Autor:  luveja [ 22 duben 2018, 07:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat

Gumicka u sytice je dobra.A koleno jsem cistil asi před 2.lety,kdyz jsem musel davat samořeznou matici na koleno vyfuku k motoru.Uz to prenecham nekomu,kdo pujde po zavade na jisto.Nechcese mi hledanimzavady travit ,,cele leto,,Za 10.dni me prislibil jeden mechanik,ze se prijede mrknout,tak pak dam vedet.Treba se to hodi pro nekoho jiného,tady z fora.Kazdopadne diky.

Autor:  petrcifka [ 22 duben 2018, 11:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat

Mohl by mi nekdo z vas zde pomoci? Potrebuju zmerit tuhle vzdalenost u klasickeho MZA ala Almont 41mm pistu. Viz foto.
Zda se ze pist od Keystonu 41mm to ma jinak.

Přílohy:
IMG_20180422_111411-1024x768.jpg [155.44 KiB]
Zatím nestaženo

Autor:  petrcifka [ 22 duben 2018, 13:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat

Jinak prikladam fotky z rozborky tak se muzete pokochat a zhodnotit asi 3000 km ujete na ethanol E40-E80, asi 3x zadreto. Myslim ze to se stalo jeste pred ethanolem pri provozu na benzin. Viz foto. Ani Verva 100 s nejlepsim olejem od Denicolu Competition nepomohlo. Proste asi moc velky objemovy vykon. Nebo nevypaleny valec kteremu se teplem deformuje vlozka a mustky mezi vyfukovymi kanaly. Priste valec po vybrusu pro jistotu zahreju v troube na 250°C, aby se usadila vlozka. Je mozne ze ani sportovni vybrus 0.05 mm nestaci. Ze se pist musi usadit a vydrit podle toho jak se vlozka deformuje.
Indicie rikaji ze by to mohlo byt spise prehratim. Takze jedine ethanol.

Přílohy:
Poznámka: V miste pod vyfukovym kanalem.
IMG_20180422_134432-768x1024.jpg [109.95 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Povrch v horni uvrati.
IMG_20180422_134557-768x1024.jpg [158.03 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Zde videt asi nejvetsi ryha a neni to v miste zamku krouzku. Spis to vypada na nahodu. Zrkno pisku, nebo nevim.
IMG_20180422_134727-768x1024.jpg [137.54 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Valec po vycisteni od karbonu, podarilo se mi zaostrit mobilem na misto kde sem povrch strejchnul sroubovakem, to je ta ryha ktera krizem jde zprava dolu. Myslim ze njc fatalniho, a tvrdochrom to rozlesti.
IMG_20180422_134432-768x1024.jpg [109.95 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Valec ma zretelne ryhy ale nic sileneho jako kdyz sem zadrel prvni valec s Almont MZA dvoukrouzkovym pistem. Tehda jeste ciste na benzin a syntetiku. Fotky nemam, ale verte ze ryhy byly videt a krouzky uplne vydrene a zapecene. A mustky u vyfukovych kanalu vydrene ze tam bylo videt vymoly. A to jen po asi 600km testovani. Povrch se neleskne vsude jak zrcadlo to uznavam. Asi by to chtelo vybrus +0.25mm. Ovsem troufam si rict ze by to jeste 5000km sneslo.
IMG_20180420_090523-1024x768.jpg [136.72 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Hlava pistu zevnitr. Teplo tam asi bylo.
IMG_20180420_090435-1024x768.jpg [101.62 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Pist ze strany sani. Krouzky a povrch rekl bych OK.
IMG_20180420_090319-1024x768.jpg [173.5 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Tady je fesak zakarbonovany po rocnim provozu na E60-E80 s ricinem. E60 uz pri mrazech v zime neslo moc dobre startovat. Jedine dat vetsi volnobeznou trysku tak 50-70ku. Nebo zvysit hladinu v karbci coz u Amalu zatim neumim. Mne osobne karbon nevadi, krouzky se daly s trochu usili rozpohybovat, a myslim ze za provozu se teplem snadno rozhybaji karbon nekarbon. Jeden cas sem zkousel v mrazech pridavat xylen, ale myslim ze to bylo zbytecne a pomohlo to akorat dokonale zakarbonovat i vyfuk. Vyfuk vydzel asi 2500km.
Jinak ricinu sem daval mozna zbytecne moc 1:30 az 1:40. Jeste musim otestovat pomer 1:50. Mozna by to stacilo...
Zde na fotce je pist ze strany vyfuku. Takze nejteplejsi a nejzatezovanejsi misto, krouzky maji slabe ryhy a byly zapecene karbonem. Nakonec sem je rozhybal, stacilo odstranit jehlou karbon z miniaturni drazky po obou stranach. Piplacka. Pist Keyston 41.0mm za 750,- se mi nechce vyhazovat takze zvazuji dalsi provoz.
Tocil sem ho s Leosem k 10 tis. ot. kopec nekopec asi 1000 km. Myslim ze se to nikdy nezadiralo. Karbon tam je diky tomu ze podfukuji krouzky, valec by chtel vybrus a pist pro sychr nove krouzky. Zimni provoz tomu taky nepomohl.

IMG_20180420_090337-1024x768.jpg [160.35 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Neustale meneni vyfuku a testovani pri extremnim zatizeni si vybralo dan na strhanem zavitu vyfuku. Slitina z masla a zavit asi o 0.5mm mensi v prumeru nez by sluselo diky druhovyrobe a mizerne kontrole rozmeru od extremebiku. Chystam se nalepit opravnou matici prumeru -2mm. Jinak by provoz vyfuku ktery drzi jen na zavitu nebyl mozny. Nastesti Leos V ten zavit moc nepotrebuje. Silne pruziny anebo moje vylepsene uchyceni pres jednoduchy zavitovy napinak to jisti nekompromisne.
IMG_20180418_103653-1024x768.jpg [165.95 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Upravena jehla Amalu, prisoustruzeny drazky pro vyssi sytost na smesi s ethanolem. Napr. na druhou nejsytejsi drazku sem jel jen parkrat kdyz sem testoval ciste jen E85/ricin. o. Jelo to zhruba stejne jak na E60 a zdalo se mi ze to hur spaluje, prohoriva, nebo moc nizka teplota, trochu vic zapach po ethanolu, kdyz sem zkusil E85 s nizkou sytosti na jehle tak to melo nestabilni spodky, ve vysokych otackach to horelo zase moc rychle a klepalo, takze i hralo a netahlo. je mozne ze pridavek vody ktera se s tim misi dokonale by tento problem vyresil. Otszkou je jak by se s tou vodou v palivu smiril ricinovy olej. Aby ta smes nestarla a nevylucoval se nejaky zpolymerovany olej, anebo vodni faze v nadrzi a dal.
IMG_20170510_192242-768x1024.jpg [203.1 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Hlava pistu pri prvnim zadreni. Na Vervu a Denicol olej. Myslim ze vzorne cista bez karbonu. Jeste aby ne. Ale moc tepla.
IMG_20161024_174322-1024x768.jpg [160.96 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Povrch vlozky pri prvnim zadreni. Moc toho videt neni, protoze ani blesk fotaku vic nevykouzli. Maznuto z pistu tam ale bylo. :/
IMG_20161024_174517-1024x768.jpg [148.64 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Pro poradek notoricky znamy obrazek jak vypada svicka pri standardnim setupu. U ethanolu to ale moc nesedi. Pri E60 je svicka mnohem tmavsi bez sebemensiho chloveho nadechu. Asi jako druhy radek v obrazku.
Svicky-1024x933.jpg [258.23 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Prvni pridreni a pist ze strany sani. Byl primacknut vehnutymi mustky.
IMG_20161024_174302-768x1024.jpg [77.11 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Takto vypada valec 60/4/3 upraveny klapkou od FK. Pekna prace.
P1012454-1024x768.JPG [162.5 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Tady pri prvnim zadreni, asi pul km do kopce na plny ceres na 3.RS pri 8000 ot. Vyznacil sem ty ryhy. Samozrejme rozlesteno smirkem, ale povrch vlozky se musi vyjet o tvrdochromove krouzky sam. Nebo nechat novy vybrus. K cemuz asi pristoupim.
IMG_20161207_155456_816-1024x768.jpg [121.57 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Portmapa pro orientaci, kde sou mustky ve vyfuku. Nekdo rika vyvrtat v pistu 10x1mm dirky v miste kde ma pri pohybu mustky, aby se to lepe chladilo a mazalo, Prvni zadreni totiz bylo zjevne o tyto mustky. viz dsi foto.
IMG_20161122_183156_046-1024x646.jpg [267.37 KiB]
Zatím nestaženo

Autor:  petrcifka [ 23 duben 2018, 04:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat

luveja píše:
Gumicka u sytice je dobra.A koleno jsem cistil asi před 2.lety,kdyz jsem musel davat samořeznou matici na koleno vyfuku k motoru.Uz to prenecham nekomu,kdo pujde po zavade na jisto.Nechcese mi hledanimzavady travit ,,cele leto,,Za 10.dni me prislibil jeden mechanik,ze se prijede mrknout,tak pak dam vedet.Treba se to hodi pro nekoho jiného,tady z fora.Kazdopadne diky.

Neni zac. Jo a pokud mas stroj uchovavany ve vlhke kulne bez baterie nebo bez jednou mesicne dobijene baterie muze to byt klidne koroze elektroniky. Uz sem to videl.

Autor:  luveja [ 07 červen 2018, 12:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat

Zdravim vsechny Simsonaky a pripojuji zaver meho problemu.V sobotu si jedu po mesici v opravne pro Simu.Zaver:vymlacene gufero na klice a nacaty valec.Secteno potrzeno-vymena gufera,repasovany valec+pist,serizeni-vse s praci 2100Kc.Doufam,ze me nekde cestou s opravny cca 60km nezradi.

Autor:  petrcifka [ 09 červen 2018, 20:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat

No vyborne a kdybys mohl tak fotodokumentace zavad by tu byla velkym prinosem.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/