Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 16 listopad 2018, 23:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 21 duben 2018, 10:49 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 červenec 2015, 05:13
Příspěvky: 27
Ten jsem procistil všude.Vymenil i sroub bohatosti,vcetne veškerých tesnenich.Benzin do valce jit musí,protoze svicka je vždy mokra.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 21 duben 2018, 21:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 268
Svicka je teda mokra a zapacha benzinem a z vyfuku je take citit benzin.
Klasicky projdi jeste velikosti trysek, hlavne ta hlavni a pak jestli ti spravne funguje sytic, zda ma tu gumicku na soupatku a neni zanesen a tesni a zda neni treba zasekle lanko sytice.
Mas vypaleny vyfuk? Zkus usty fouknout do kolene vyfuku? Jednou sem mel totalne zacpany vyfuk karbonem, ze to neslo asi profouknout. Samozrejme to nejede.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 21 duben 2018, 21:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 268
Takze zvazuji ze do ethanolu E60/ricin pridam par % vody. Ani v mrazaku pri -18 se nic neoddelilo a jeste vyzkousim trvanlivost pri 30°C a muzu vesele zkouset. Misi se to dokonale. Vpodstate voda je i ve vzduchu a v letnich mesicich pri 100% rel. vlhkosti je napr. 30g vody v kubiku vzduchu pri 30°C, coz pri spalovani funguje jako pridavek 20-30 hm. procent vody k E60. Nesmi se to ale prehnat jinak to bude pomalu horet a nepujde to nejspis do otacek.
Mozna ze uz E60 je tak jako tak preoktanovany a podchlazeny pro muj ucel a dalsi chlazeni je zbytecne. Ale vyzkouset to musim.
Ricinovy olej by mel chranit proti vlhkosti i korozi.
Mohlo by to fungovat jako takovy water injection system.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 22 duben 2018, 07:04 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 červenec 2015, 05:13
Příspěvky: 27
Gumicka u sytice je dobra.A koleno jsem cistil asi před 2.lety,kdyz jsem musel davat samořeznou matici na koleno vyfuku k motoru.Uz to prenecham nekomu,kdo pujde po zavade na jisto.Nechcese mi hledanimzavady travit ,,cele leto,,Za 10.dni me prislibil jeden mechanik,ze se prijede mrknout,tak pak dam vedet.Treba se to hodi pro nekoho jiného,tady z fora.Kazdopadne diky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 22 duben 2018, 11:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 268
Mohl by mi nekdo z vas zde pomoci? Potrebuju zmerit tuhle vzdalenost u klasickeho MZA ala Almont 41mm pistu. Viz foto.
Zda se ze pist od Keystonu 41mm to ma jinak.


Přílohy:
IMG_20180422_111411-1024x768.jpg [155.44 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 22 duben 2018, 13:11 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 268
Jinak prikladam fotky z rozborky tak se muzete pokochat a zhodnotit asi 3000 km ujete na ethanol E40-E80, asi 3x zadreto. Myslim ze to se stalo jeste pred ethanolem pri provozu na benzin. Viz foto. Ani Verva 100 s nejlepsim olejem od Denicolu Competition nepomohlo. Proste asi moc velky objemovy vykon. Nebo nevypaleny valec kteremu se teplem deformuje vlozka a mustky mezi vyfukovymi kanaly. Priste valec po vybrusu pro jistotu zahreju v troube na 250°C, aby se usadila vlozka. Je mozne ze ani sportovni vybrus 0.05 mm nestaci. Ze se pist musi usadit a vydrit podle toho jak se vlozka deformuje.
Indicie rikaji ze by to mohlo byt spise prehratim. Takze jedine ethanol.


Přílohy:
Poznámka: V miste pod vyfukovym kanalem.
IMG_20180422_134432-768x1024.jpg [109.95 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Povrch v horni uvrati.
IMG_20180422_134557-768x1024.jpg [158.03 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Zde videt asi nejvetsi ryha a neni to v miste zamku krouzku. Spis to vypada na nahodu. Zrkno pisku, nebo nevim.
IMG_20180422_134727-768x1024.jpg [137.54 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Valec po vycisteni od karbonu, podarilo se mi zaostrit mobilem na misto kde sem povrch strejchnul sroubovakem, to je ta ryha ktera krizem jde zprava dolu. Myslim ze njc fatalniho, a tvrdochrom to rozlesti.
IMG_20180422_134432-768x1024.jpg [109.95 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Valec ma zretelne ryhy ale nic sileneho jako kdyz sem zadrel prvni valec s Almont MZA dvoukrouzkovym pistem. Tehda jeste ciste na benzin a syntetiku. Fotky nemam, ale verte ze ryhy byly videt a krouzky uplne vydrene a zapecene. A mustky u vyfukovych kanalu vydrene ze tam bylo videt vymoly. A to jen po asi 600km testovani. Povrch se neleskne vsude jak zrcadlo to uznavam. Asi by to chtelo vybrus +0.25mm. Ovsem troufam si rict ze by to jeste 5000km sneslo.
IMG_20180420_090523-1024x768.jpg [136.72 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Hlava pistu zevnitr. Teplo tam asi bylo.
IMG_20180420_090435-1024x768.jpg [101.62 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Pist ze strany sani. Krouzky a povrch rekl bych OK.
IMG_20180420_090319-1024x768.jpg [173.5 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Tady je fesak zakarbonovany po rocnim provozu na E60-E80 s ricinem. E60 uz pri mrazech v zime neslo moc dobre startovat. Jedine dat vetsi volnobeznou trysku tak 50-70ku. Nebo zvysit hladinu v karbci coz u Amalu zatim neumim. Mne osobne karbon nevadi, krouzky se daly s trochu usili rozpohybovat, a myslim ze za provozu se teplem snadno rozhybaji karbon nekarbon. Jeden cas sem zkousel v mrazech pridavat xylen, ale myslim ze to bylo zbytecne a pomohlo to akorat dokonale zakarbonovat i vyfuk. Vyfuk vydzel asi 2500km.
Jinak ricinu sem daval mozna zbytecne moc 1:30 az 1:40. Jeste musim otestovat pomer 1:50. Mozna by to stacilo...
Zde na fotce je pist ze strany vyfuku. Takze nejteplejsi a nejzatezovanejsi misto, krouzky maji slabe ryhy a byly zapecene karbonem. Nakonec sem je rozhybal, stacilo odstranit jehlou karbon z miniaturni drazky po obou stranach. Piplacka. Pist Keyston 41.0mm za 750,- se mi nechce vyhazovat takze zvazuji dalsi provoz.
Tocil sem ho s Leosem k 10 tis. ot. kopec nekopec asi 1000 km. Myslim ze se to nikdy nezadiralo. Karbon tam je diky tomu ze podfukuji krouzky, valec by chtel vybrus a pist pro sychr nove krouzky. Zimni provoz tomu taky nepomohl.

IMG_20180420_090337-1024x768.jpg [160.35 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Neustale meneni vyfuku a testovani pri extremnim zatizeni si vybralo dan na strhanem zavitu vyfuku. Slitina z masla a zavit asi o 0.5mm mensi v prumeru nez by sluselo diky druhovyrobe a mizerne kontrole rozmeru od extremebiku. Chystam se nalepit opravnou matici prumeru -2mm. Jinak by provoz vyfuku ktery drzi jen na zavitu nebyl mozny. Nastesti Leos V ten zavit moc nepotrebuje. Silne pruziny anebo moje vylepsene uchyceni pres jednoduchy zavitovy napinak to jisti nekompromisne.
IMG_20180418_103653-1024x768.jpg [165.95 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Upravena jehla Amalu, prisoustruzeny drazky pro vyssi sytost na smesi s ethanolem. Napr. na druhou nejsytejsi drazku sem jel jen parkrat kdyz sem testoval ciste jen E85/ricin. o. Jelo to zhruba stejne jak na E60 a zdalo se mi ze to hur spaluje, prohoriva, nebo moc nizka teplota, trochu vic zapach po ethanolu, kdyz sem zkusil E85 s nizkou sytosti na jehle tak to melo nestabilni spodky, ve vysokych otackach to horelo zase moc rychle a klepalo, takze i hralo a netahlo. je mozne ze pridavek vody ktera se s tim misi dokonale by tento problem vyresil. Otszkou je jak by se s tou vodou v palivu smiril ricinovy olej. Aby ta smes nestarla a nevylucoval se nejaky zpolymerovany olej, anebo vodni faze v nadrzi a dal.
IMG_20170510_192242-768x1024.jpg [203.1 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Hlava pistu pri prvnim zadreni. Na Vervu a Denicol olej. Myslim ze vzorne cista bez karbonu. Jeste aby ne. Ale moc tepla.
IMG_20161024_174322-1024x768.jpg [160.96 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Povrch vlozky pri prvnim zadreni. Moc toho videt neni, protoze ani blesk fotaku vic nevykouzli. Maznuto z pistu tam ale bylo. :/
IMG_20161024_174517-1024x768.jpg [148.64 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Pro poradek notoricky znamy obrazek jak vypada svicka pri standardnim setupu. U ethanolu to ale moc nesedi. Pri E60 je svicka mnohem tmavsi bez sebemensiho chloveho nadechu. Asi jako druhy radek v obrazku.
Svicky-1024x933.jpg [258.23 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Prvni pridreni a pist ze strany sani. Byl primacknut vehnutymi mustky.
IMG_20161024_174302-768x1024.jpg [77.11 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Takto vypada valec 60/4/3 upraveny klapkou od FK. Pekna prace.
P1012454-1024x768.JPG [162.5 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Tady pri prvnim zadreni, asi pul km do kopce na plny ceres na 3.RS pri 8000 ot. Vyznacil sem ty ryhy. Samozrejme rozlesteno smirkem, ale povrch vlozky se musi vyjet o tvrdochromove krouzky sam. Nebo nechat novy vybrus. K cemuz asi pristoupim.
IMG_20161207_155456_816-1024x768.jpg [121.57 KiB]
Zatím nestaženo
Poznámka: Portmapa pro orientaci, kde sou mustky ve vyfuku. Nekdo rika vyvrtat v pistu 10x1mm dirky v miste kde ma pri pohybu mustky, aby se to lepe chladilo a mazalo, Prvni zadreni totiz bylo zjevne o tyto mustky. viz dsi foto.
IMG_20161122_183156_046-1024x646.jpg [267.37 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Naposledy upravil Multik dne 02 květen 2018, 18:43, celkově upraveno 1
Celé s přílohou to nejde, takže ti nezbývá než to přepsat.Multik
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 23 duben 2018, 04:30 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 268
luveja píše:
Gumicka u sytice je dobra.A koleno jsem cistil asi před 2.lety,kdyz jsem musel davat samořeznou matici na koleno vyfuku k motoru.Uz to prenecham nekomu,kdo pujde po zavade na jisto.Nechcese mi hledanimzavady travit ,,cele leto,,Za 10.dni me prislibil jeden mechanik,ze se prijede mrknout,tak pak dam vedet.Treba se to hodi pro nekoho jiného,tady z fora.Kazdopadne diky.

Neni zac. Jo a pokud mas stroj uchovavany ve vlhke kulne bez baterie nebo bez jednou mesicne dobijene baterie muze to byt klidne koroze elektroniky. Uz sem to videl.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 07 červen 2018, 12:30 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 červenec 2015, 05:13
Příspěvky: 27
Zdravim vsechny Simsonaky a pripojuji zaver meho problemu.V sobotu si jedu po mesici v opravne pro Simu.Zaver:vymlacene gufero na klice a nacaty valec.Secteno potrzeno-vymena gufera,repasovany valec+pist,serizeni-vse s praci 2100Kc.Doufam,ze me nekde cestou s opravny cca 60km nezradi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 09 červen 2018, 20:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 268
No vyborne a kdybys mohl tak fotodokumentace zavad by tu byla velkym prinosem.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 4.093s | 13 Queries | GZIP : On ]