Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

start za studena
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=32419
Stránka 1 z 1

Autor:  velicka [ 12 duben 2018, 19:30 ]
Předmět příspěvku:  start za studena

potrebuju poradit loni mi na podzim motorka startovala v pohode jak rano do prace a s prace domu..potom byla pauza behem zimy a v pondeli jsem ji nakopnul ze syticem a po chvilce jsem sytic vypnul a pekne drzel volnobeh tak je ok...vcera ve stredu poprve vyjedu do prace a starty v pohode...dnes rano nakopnu simsona a po chvilce asi po 5-10sekundach jak pridavam plyn ze syticem mi to zdechne jak se chci rozjet..tak to znovu nakopnu ze syticem a trochu jsem popojel a zase mi do zdechlo..tak jsem to roztlacil a chytlo to ujedu po 400m od baraku na krizovatku kde dam neutral a trochu pridam plyn zdechne...tak to roztlocam a uz to jede a po 2km s kopce mi to opet zdechne a po 10metrach co nereagoval plyn jak jsem ho dal na plno tak se to rozjelo(jakoby to jiskru nedavalo) a uz do prace dojedu v klidu...odpoledne s prace opet ty starty jsou spatne,ze to nakonec roztlacim a domu dojedu v klidu......TAK MI REKNETE,ZE 1DEN TO STARTUJE NA 100% A 2DEN JSOU POTIZE TY STARTY...NEemuze to byt svickou,ze by byla vadna po ujeti na ni okolo 1500-1800k?diky

Autor:  Krovak. [ 14 duben 2018, 18:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: start za studena

Projdi komplet systém zapalování od snímače, magneta atp. Může to dělat spousta věcí a tyhle závady se dost blbě hledaj. Mě třeba nedržel volnoběh a v otáčkách to škytalo když byly vymlácený a povolený nýty na magnetu.

Autor:  petrcifka [ 16 duben 2018, 06:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: start za studena

Radil bych postupovat systematicky. Uz sem resil mockrat. Vemenit svicku za zcela funkcni.
Overit palivovou cestu, zda nateka palivo. Overit znamena zda tam skutecne fyzicky nateka za provozu. To ze mas v nadrz plnou je jedna z mnoha podminek nikoliv postacujici. Vycistit kde to vazne. Muze to byt datajl jako zaneseny filtr na palivove hadicce, ani profouknutim mu nedodas patricne spolehlive pruchodnosti. Porad tu rikam filtr jedine ten co je primo v nadrzi na driku kohoutu. Mouska obecna velikosti 2mm muze projit zkrz ovzdusnovaci kanalek a ucpe svou prdeli hlavni trysku. To lze eliminovat nebo zmirnit nasazenim prepadove hadicky na spodni prepad. Karbec ma prepadovy kanalek aby se nemohl pri selhani plovaku a ventilu preplnit a zalit valec palivem. To totiz vede k zlamani ojnice-pokud vubec pujde pohnout se startovaci pakou.
Po dokonalem overeni palivove cesty a sytosti pres zabarveni svicky bych pristoupil na cestu elektriky. Zda nedrhne setrvacnik, haze to spolehlive jiskru.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/