Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 14:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rotor drhne o stator
PříspěvekNapsal: 13 duben 2017, 19:22 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 duben 2017, 19:05
Příspěvky: 7
Motor po go 60/4, ložiska SKF C3, nová sportovní klika (moto-prodejna), vape. Po ohřátí motoru při vysokých otáčkách rotor drhne o stator, klika vložena šetrně, zkontrolována úchylkoměrem, rotor zabroušen na kužel brus. pastou, aby dobře seděl. Už si nevím rady.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rotor drhne o stator
PříspěvekNapsal: 18 duben 2017, 06:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 292
Tak tohle by se asi muselo videt. No co jineho poradit od stolu nez rozebrat a zkusit znova a lepe. Mne napr. drely magnety setrvacniku(rotor) dvakrat. Jednou kdyz uz byly loziska na klice po 21 500 km a 21 letech uzivani KO. Vetsi vule a uz to drelo o civky. Civky taky nevydrzi vsechno. Vibrace, teplo trenim a najednou ti prestane svitit protoze se na svetelne civce se uvolni jadro a upadne pajeny kontakt. Oprava zabrala i s diagnozou asi tyden.
Druhy pripad
Uvolnene magnety. Magnety rotoru jsou upevneny sroubky a vse prilepeno pro sichr lepidlem, jak plocha magnetu tak sroubky. Lepidlo take nevydrzi vecnost, zvlaste kdyz jezdis 8000ot. a zadiras co chvili. Jak se uvolni je jasne ze mohou zacit drit o stator. Vule tam je snad jen 2mm.
Usazeni na kuzel s brusnou pastou jak pises je podle mne zbytecne, staci ocistit rozpoustlem aby tam nebyl bordel, hrube necistoty a jestli si to nahodou neprehnal a nevydrel si to nahodou nesoumerne - tzn. ze ti rotor setrvacniku nehazi bokem. Muze to byt i spatnym dotahnutim matky na setrvacniku. Setrvacnik pak neni pevne na ose kliky.
Pak uz snad jedine je neco s klikou, usazeni lozisek, nestandardni rozmery, nestandardni rozmery statoru. Zkusit jiny stator tedy zapalovani.

_________________
S51-58ccm/origo kanály/6.5ccm spalovak/BVF16,70hl.t.,62/21/16z, GPS 65skopce-zalehnuto, 62rovina, tacho pres45tiskm, papka 2.7L 95okt./1:25oilSyntetika/VIF SuperB.Aditivum , max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rotor drhne o stator
PříspěvekNapsal: 10 květen 2017, 14:51 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 duben 2017, 19:05
Příspěvky: 7
To už jsem také zažil na vylítaném motoru, to je volnými ložisky na klice, jak píšeš. U mého motoru je vše v pořádku do té doby než se motor ohřeje, takže rozpínavost zde hraje roli. Mám podezření na tu sportovní kliku z moto-prodejny, trny sice nehází, ale motory se standartní klikou u kterých jsem dělal generální opravu byly vždy bez problému. Zapalování jsem zkoušel origo. úplně ten samý problém.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.084s | 13 Queries | GZIP : On ]