Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 16:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 březen 2017, 07:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Moc jsem toho na netu nenašel.Dílenská popisuje důkladně 16n3-4 ale po ostatním se slehla zem.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 březen 2017, 10:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Už přišli ty karburátory z alibaby? :)

Mohlo by to být v dílenské příručce od S50 nebo nějakého staršího, které měli všechny nějakou variaci N1, ale ta asi leda německy.

Ono tam toho moc na nastavování ani není, hladina je jasná takže vlastně jen bohatost a pro tu je takový obecný základ 1,5otáčky. Říká to třeba tady : https://www.youtube.com/watch?v=KvbvLjb0rec v 10. minutě, pak o něm ještě mluví v 14té minutě ale tomu nerozumím.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 březen 2017, 10:52 
Offline
Uživatel

Registrován: 08 prosinec 2013, 11:29
Příspěvky: 26
Bydliště: Střední čechy
S trochou němčiny. http://www.mopedfreunde-oldenburg.de/html/vergaser_16n1_16n3.html


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 březen 2017, 13:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Dílenskej postup neznám, ale ladím to tak, že si +- nastavím volnoběh a pak šroubkem bohatosti směsi točím na obě strany a hledám polohu s nejvyššíma otáčkama a nejpravidelnějším volnoběhem, pak doladim volnobeh a už jen šroubkem směsi trošíčku pootáčím a hledám polohu, kde to jde nejlíp za plynem.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26 březen 2017, 23:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srpen 2016, 12:41
Příspěvky: 46
Bydliště: Luštěnice
Presne tak to serizuji i ja , takto si s tim pohraj a zadnou vedu v tom nehledej vloz do toho cit a nastavis to

_________________
Simson S51 Enduro , r.v. 1983
MZ ETZ 150 , r.v. 1990 original stav.
MZ ETZ 251, r.v. 1989


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27 březen 2017, 07:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Byl tu dotaz na ty karbce z Alibaby. Skutečně dorazili i když asi o týden dýl. Jsou bez problémů, jediné v čem jsou jiné že nemají na boku nápis BVF. Jinak je to přesně to co se prodává v našich motoshopech. Jediné co brzo odejde je těsnění plovákové komory, místo gumy dám korek.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.117s | 14 Queries | GZIP : On ]