Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 07 červen 2024, 03:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 24 září 2016, 09:56 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 březen 2016, 20:39
Příspěvky: 24
Zdar chlapy, mám tu kamarádův motor na složení a má tady 60/4 válec a k tomu tu zakorkovanou kliku a spojkovej koš ze 70tky (62/21). Má otázka je jestli to ten válec vůbec utáhne (62(21), protože s x-kanálovými válci nemam vlastní zkušenost. Na začátek chce prej nechat i originální karb, to se mi taky nějak nezdá, ukrmí to vůbec?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 26 září 2016, 18:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Když zůstane 15z sekundární kolečko tak to bude v pohodě


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 26 září 2016, 19:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 březen 2016, 20:39
Příspěvky: 24
OK, tak snad to tak bude. Dík.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 26 září 2016, 20:38 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Jen tachometr bude kecat blbiny.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 27 září 2016, 21:43 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 březen 2016, 20:39
Příspěvky: 24
To bych musel vyměnit řetězový kolečko aby kecal tachometr ne?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 28 září 2016, 06:56 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
na primár 62/21 patří 16z .Orig věci na s70.Ostatní záměny zkreslují tachometr
S 51 a primární převod 65/20 řetězové kolečko 15z
S 70 a primární převod 62/21 řetězové kolečko 16z

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 28 září 2016, 09:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 březen 2016, 20:39
Příspěvky: 24
Akorát kamarád má skútříka, takže 17z jako SR80? A nebo ponechat 16z či 15z a přidat tohle http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-di ... n-Z13.html


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 28 září 2016, 09:57 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Na skútříka somozřejmně 17z.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 05 říjen 2016, 08:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Hany26 píše:
na primár 62/21 patří 16z .Orig věci na s70.Ostatní záměny zkreslují tachometr
S 51 a primární převod 65/20 řetězové kolečko 15z
S 70 a primární převod 62/21 řetězové kolečko 16z


Tak tohle je ale pekna sracka...

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 05 říjen 2016, 14:57 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
dadanek1999 píše:
Hany26 píše:
na primár 62/21 patří 16z .Orig věci na s70.Ostatní záměny zkreslují tachometr
S 51 a primární převod 65/20 řetězové kolečko 15z
S 70 a primární převod 62/21 řetězové kolečko 16z


Tak tohle je ale pekna sracka...


opravdu? nechám se podat. jaké jsou tedy originální převody?

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2016, 06:12 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Hany26 píše:
dadanek1999 píše:
Hany26 píše:
na primár 62/21 patří 16z .Orig věci na s70.Ostatní záměny zkreslují tachometr
S 51 a primární převod 65/20 řetězové kolečko 15z
S 70 a primární převod 62/21 řetězové kolečko 16z


Tak tohle je ale pekna sracka...


opravdu? nechám se podat. jaké jsou tedy originální převody?


Tohle jsou originalni prevody, to ano. Ale neni pravda, ze zmenou primarniho prevodu to bude ukazovat blbosti. Rychlost se snima u vystupni hridele podle jejich otacek, takze montazi jineho primaru zmenis otacky vystupni hridele a rychlost bude odpovidat.
Problem s kecanim tachometru nastava kdyz das jiny sekundarni prevod, tedy kdyz se vystupni hridel otaci "stejne rychle", ale zadni kolo se toci rychleji/pomaleji nez by podle vystupni hridele melo, protoze jsi namontoval jiny prevod.
Naopak, pokud pri prestavbe na 70ccm das 16z kolecko, bude ti kecat tachometr. A proc v originale nekecal? S70 (tedy s 16z koleckem) mela na sneku nahonu o zoubek vice nebo mene, ted si nejsem jisty, kazdopadne se pocet zubu na sneku oproti 50ccm o jeden lisil, prave aby se vykompenzoval zub navic na sekundaru. Staci zabrousit do nejakeho poradneho obchodu a zjistis ze i dnes se da koupit tento nahon pro 70ccm (16z)

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2016, 16:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
když dáš na s 51 14 nebo 16 či dokonce 17 zkolečko tak ti kecá tachometr a obdobně další zhovadilosti s rozetama. Když chceš aby ti nekecal tachák musiš zachovat to co stanovil výrobce.nic víc.Ale dle zdejších odborníků byl výrobce asi ten největší blbec.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2016, 07:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srpen 2012, 20:14
Příspěvky: 196
Bydliště: Kanice - zapadákov v okrese Brno Venkov :))
Hany26 píše:
když dáš na s 51 14 nebo 16 či dokonce 17 zkolečko tak ti kecá tachometr a obdobně další zhovadilosti s rozetama. Když chceš aby ti nekecal tachák musiš zachovat to co stanovil výrobce.nic víc.Ale dle zdejších odborníků byl výrobce asi ten největší blbec.


Presne tak, proto je potreba k 16z kolecku pouzit jiny nahon.

_________________
S51/E-CS - 1988, po kompletní GO s LT85 Sport - prodáno
Kawasaki KLE 500 - po GO
BMW E39 530i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2016, 09:30 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Byl tu příspěvek že v katalogu je náhon pro S51 a S70 stejný - německý katalog ( http://www.pstaude.de/Simson/7_S50-53_S ... n_S_SR.pdf ) na str.18 říká že jsou tří tři druhy, a to pro 14,15 a 16Z kolečko.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 60/4-62/21
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2016, 13:43 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
dle katalogu z roku 1983 ano a je tam i stejná klika pro oba typy,

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.110s | 13 Queries | GZIP : On ]