Ahoj, potřeboval bych poradit s opravou zapalování. V pátek mi Simson chcípnul a zapalování bylo úplně mrtvé. zjistil jsem, že je prošlahlá zapalovací cívka. Koupil jsem včera novou, Simsona se mi povedlo nastartovat, ale vůbec se mu nechce za plynem a taky se mu nechce do vysokých otáček. Max vytočím asi 8 000. Je to 70/4, předtím byl schopnej točit cca 10 000. Udělal jsem předstih, zkoušel naštelovat tyristor, ale prakticky se vůbec nic nezměnilo. Tak jsem zkusil změřit napětí z cívky na svorce 14 proti zemi při prošlapnutí nakopávačky a místo cca 200 V je tam přes 2000. Nevím přesně, protože na multimetru se objeví 2000 V a pak i 1, což znaměná, že je to mimo rozsah. Příčina bude tedy asi u cívky. Nemá s tím někdo zkušenosti? Vůbec nechápu, proč tam naměřím tak vysoké napětí... Jinak odpor cívky odpovídá příručce. Nesetkal se s tím někdo, nebo netuší co je špatně? Zkoušel jsem to i na jiným Simákovy a tam jsem stejným multimetrem naměřil cca 160 V. Děkuji za pomoc.
_________________ Válec 70/2 (mrtvý) Kompletní go motoru, nový lak, sportovní výfuk Hikone, Amal 19, open filtr, zkrácené blatníky, řídítka 80cm, miniblinkry a zrcátka (imitace carbon), zadní tlumiče z endura, vyleštěné hliníkové díly, pneu Heidenau.... Příprava na 70/4
|