Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 13 květen 2024, 15:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zahadny problem s S51E
PříspěvekNapsal: 13 červenec 2008, 15:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 duben 2007, 21:12
Příspěvky: 28
Bydliště: Česká Lípa
Tak uz nevim cim to muze byt, mam tento problem. Jakmile se mi simson ohreje (cca 5minut jizdy) tak chcipne a prestane mi davat jiskru. Co uz sem menil: snimac otacek, indukcni civka, tyristor, zapalovaci a svetelne civky jsem promeroval a preletoval, zapalovaci civka ma zhruba 560ohmu, pokud odpojim zapalovaci civku od tyristoru (14) a merim naslapavani tak mi tam jde cca 2-6V, pokud ale odpojim z tyrystoru konektor 3 a merim proti kostre 31 tak pri naslapavani mi tam nejde zadne napeti, tudiz bych rekl snimac, ale mam tam uz druhy a dela to to same, chvilku to jede a po zahrati je konec, VN kabel sem menil, fajfku, svicku. Proste uz nevim co to muze byt. Taky jsem zkousel odpojit zapalovaci civku z tyrystoru a pustit do nej staly napeti na 14 a stejnak nic. Tak schvalne co mi poradite:) :axed:

Jeste se zeptam, jak se da promerit snimac ze je v poradku? Ma mit nejaky urcity odpor mezi kostrou a impulzama?

_________________
S51 Enduro, Jawa 350/638, Minibike :-)
http://www.jawamania.info/masters/frame ... serid=2040
http://minibikerboyz.czweb.org/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zahadny problem s S51E
PříspěvekNapsal: 13 červenec 2008, 18:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2006, 16:42
Příspěvky: 684
Bydliště: 15km od ostravy a od opavy
skus odpojit kostru od spínačky sic to asi moc nepomuže ale a to nic nedáš

_________________
Kawasaki KLE historie:S51(E) 12V r.v.1989 červene


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zahadny problem s S51E
PříspěvekNapsal: 13 červenec 2008, 21:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
zapalovaci civka ma davat cca 400V. tedy pokud jsi na tyrystor pustil stalejch nejakejch 6V tak to je jasny. divny ale ze pri naslapovani tam mas tak malo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zahadny problem s S51E
PříspěvekNapsal: 14 červenec 2008, 06:14 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 duben 2007, 21:12
Příspěvky: 28
Bydliště: Česká Lípa
No pokusim se nekde pujcit apalovaci civku, tu jedinou doma nemam a zkusim to prehodit a uvidim. Jak sem psal maximum co mi slo z te zapalovaci civky co je u snimace do tyrystoru bylo nejakych 5,5-6v

_________________
S51 Enduro, Jawa 350/638, Minibike :-)
http://www.jawamania.info/masters/frame ... serid=2040
http://minibikerboyz.czweb.org/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zahadny problem s S51E
PříspěvekNapsal: 14 červenec 2008, 07:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 26 květen 2008, 19:52
Příspěvky: 133
Bydliště: TT-klcovany rulezzz:)
tu som pisal kolko ma mat zapalovacia cievka ohmov.musis ju odpojit.a tych 560ohm si asi meral pin 1 ku 15 a to je blbost.
viewtopic.php?f=2&t=13&start=30

snimac otacok ma mat 27ohm(min 22 a max 29),a zmeras ho tak,ze jeden pol multimetra das na kostru a druhy na pin c.3 na regulatory zapalovania(ten oranzovy obdlznik s 5timi vyvodmi v pravom kastliku-tyristor).

bubaaaak:si si isty ze ma davat 400V?nepomylil si si to z dobou zapnutia zapalovania 400rpm?keby davala 400V tak sa chlapec dovozil,musi dat aspon 15000V na zapalenie stlacenej zmesi ale to nnema zmysel merat(chcel by som vidiet ako) a ked zmera odpor tak zisti ake ma vynutie,cim viac ohmov v sekundarnom vynuti tym vacsie vystupne napatie.

podla ma budes mat v P... ten tyristor,asi to z teplotou motora nic nema,ale on sa asi po urcitej dobe prace prehreje alebo co a omylom prerusi,on totiz pod 400rpm nepusta signal do inducky.

_________________
Born to VW.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zahadny problem s S51E
PříspěvekNapsal: 14 červenec 2008, 08:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2006, 16:42
Příspěvky: 684
Bydliště: 15km od ostravy a od opavy
odkostři tu spínačku tím vyřadíš ji z funkce muže se ti tam hřád z duvodu špatneho kontaktu atd prostě vytáhnout jeden kablik a skusit to no jak ceš poněvadž opravujněco co jede a nejede je fakt na ....

_________________
Kawasaki KLE historie:S51(E) 12V r.v.1989 červene


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zahadny problem s S51E
PříspěvekNapsal: 14 červenec 2008, 11:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
poweredby píše:
bubaaaak:si si isty ze ma davat 400V?nepomylil si si to z dobou zapnutia zapalovania 400rpm?keby davala 400V tak sa chlapec dovozil,musi dat aspon 15000V na zapalenie stlacenej zmesi ale to nnema zmysel merat(chcel by som vidiet ako) a ked zmera odpor tak zisti ake ma vynutie,cim viac ohmov v sekundarnom vynuti tym vacsie vystupne napatie.
mam na mysli zapalovaci civku na statoru, nikoli indukcni civku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zahadny problem s S51E
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2008, 05:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 duben 2007, 21:12
Příspěvky: 28
Bydliště: Česká Lípa
Vcera jsem od kamose dovezl zapalovaci civku, zkusim ji jeste prohodit, jeste rikal ze to muze delat klidne i magneto, mam tu jedno starsi na elektron, tak jej zrepasuju a zkusim prehodit, na tyrystor bych to prave nevidel, jelikoz mam tri a dela to se vsema to same. Zkusim tu kostru ze spinacky, ale pokud na tyrystoru odpojim konektor 2 tak tim je to od spinacky kompletne odpojene.

_________________
S51 Enduro, Jawa 350/638, Minibike :-)
http://www.jawamania.info/masters/frame ... serid=2040
http://minibikerboyz.czweb.org/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zahadny problem s S51E
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2008, 06:23 
Offline
Uživatel

Registrován: 23 leden 2008, 20:31
Příspěvky: 750
Bydliště: Mečeříž
skus ten magnet protože tohle přesně měl Simsonák, když byl simson studenej tak sem popáčil magnet šroubovákem a Simson šel ujelo se pár metrů a Simson zdechnul- přestal házet jiskru-taky sme koumaly čim to může bejt až sme vyměnily magnet a Simson šel jak hodinky :wink: tak hodně štestí

_________________
Yamaha FZS 600 Fazer černá, ročník 99, 72 kw
Simson S51 Enduro - čeká nás ještě dlouhej kus cesty než bude podle mího, takže originál :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: SeznamBot a 152 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.120s | 16 Queries | GZIP : On ]