Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 duben 2024, 03:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Seštelování Bing 17
PříspěvekNapsal: 12 únor 2007, 20:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 únor 2007, 20:20
Příspěvky: 24
Zdarec chlapi, mám karbec Bing 17 a už sem z něho na prášky. Startuje na drc, spotřeba okolo 2,5 litra, Simák je po GO a převrtaný na 60 ccm, za chladna na sytič jede jak pila, jak se zahřeje a vypnu sytič tak váhavě jde do otáček, ve vysokých nechce tahat, když zapnu sytič zpátky tak to nejede vůbec. Za chladna na sytič vyletím kopec na 4 a za tepla bez sytiča taktak za 3... :cry: Dneska sem jel z kopce - na 4 se roztočil do 8500 ale hned pod kopcem spadl na 7000, já sem málem předjel řidítka a netahá, tak sem už usoudil že to bude přípravou směsi (GO klika, válec, všechny ložiska, primár a spojka, nový air filtr a benzínový filtr, výfuk čištěný 20x do týdne, nová svíčka NGK B6HS a spousta dalšího...) Tohle už dělal i s původní 50 ccm. Peněz to sežralo nespočet a už nevím jak dál. PLS poraďte, mně už rozum stojí... :( :( :(

_________________
Simson S 51, r.v. 1989, 60 ccm dvoukanál, 16z., motokufr, modré LED podsvícení, barva červená rally, karbec AMAL 19, tryska 75, těch 70 to jede vpoho... Rekord: 85kmh/9300 ot.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 únor 2007, 16:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 31 květen 2006, 19:02
Příspěvky: 65
Bydliště: Pardubice-Svítkov
já bych to dal nekam do servesu aby to sestelovLI

_________________
sr50 skůtr rv.89 najeto 6910 km, palivoměr,17z kolečko,Amal 19, 60cm3 4-kanál,kabeláž z reprobeden,vzduchový filtr.. zajíždím


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 únor 2007, 17:07 
Offline
Sponzor

Registrován: 21 září 2006, 20:04
Příspěvky: 1378
Bydliště: Blizko zarnovici (SK)
1. nastav volnobeh na minimum
2. ihlu daj na uplne horny zarez
3. sroubu zmesi alebo naco to je zakrut, aby vytrcala cca. 0,25 - 0,3 mm
ja ho mam takto a taha jak cert :twisted:

_________________
70/4,Jednokruzkovy piest,Rezonanz Tuning Auspuff 32mm,Mikuni VM20, 17zub.
Uz sem velmo nechodim, keby nieco surne tak ICQ:216270086
kupim doklady na apriliu ext 350..kto by vedel pls piste urcite sa dohodneme


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 únor 2007, 14:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 únor 2007, 20:20
Příspěvky: 24
Tak sem došel dál. Jakou máte origo hlavní trysku v Bingu 17? Já mám 68, ale když sem tam dal z Jawy 250 90tku, tak už to tahalo, ale 6 tis. a konec (omezovač). Bez kvyltu vytočil 8. To už bylo asi celkem hodně ta tryska. Myslím že tak 72, max 75 by stačila. Ty příznaky viz začátek budou asi z nedostatku benzínu.

Jo a mám tam nějakou kliku (nevím co to je zač, na ojnici je vyraženo SM 50, a má užší setrváky) ale já ji tam nedával, ta už tam byla, prý fung nová.

_________________
Simson S 51, r.v. 1989, 60 ccm dvoukanál, 16z., motokufr, modré LED podsvícení, barva červená rally, karbec AMAL 19, tryska 75, těch 70 to jede vpoho... Rekord: 85kmh/9300 ot.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 únor 2007, 15:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
Ahoj hele mohlo byti to dělat jak más přívěru a na ni nasazeny karbec tak tam nikde nesmí byt mezera..!
Obrázek

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 únor 2007, 16:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 únor 2007, 20:20
Příspěvky: 24
To koudyc: Sory že se ptám, ale kterou přívěru myslíš? Vím jen že je na přírubě těsnící gumička (co sundání karburátoru to praskne...) Ale ta na to asi vliv nemá. Zatím se to chovalo stejně ať tam byla nebo ne.

_________________
Simson S 51, r.v. 1989, 60 ccm dvoukanál, 16z., motokufr, modré LED podsvícení, barva červená rally, karbec AMAL 19, tryska 75, těch 70 to jede vpoho... Rekord: 85kmh/9300 ot.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 únor 2007, 18:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2006, 13:54
Příspěvky: 1198
Bydliště: Královéhradecko
Čezeťák píše:
To koudyc: Sory že se ptám, ale kterou přívěru myslíš? Vím jen že je na přírubě těsnící gumička (co sundání karburátoru to praskne...) Ale ta na to asi vliv nemá. Zatím se to chovalo stejně ať tam byla nebo ne.


Myslel přírubu válce a jako že ti to tam nesmí sát falešnej vzduch :wink:

_________________
aka P4priX

60/2@41,5mm, AMAL18, Open Filtr, Leo Vince, Vmax=90km/h, Spotřeba ~3L

SRAZ V HK 21.7.2007


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 únor 2007, 18:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
Prej příveru boze ja jsem vůl :D No ta gumicka asi bych tam dal silikon nebo neco ale prostě ten vzduch jedna věc a cím blíž tím líp.

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 únor 2007, 18:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2006, 17:19
Příspěvky: 541
Bydliště: Hradec Králové
...mezi karbecem a válcem. Dost často někteří šrouby utahují až do krve a třebas zrovna v tomhle místě se pak příruba karbecu trochu prohne a saje tamtudy falešnej vzduch. Mrkni - stačí položit na něco rovnýho, uvidíš, jestli je to křivý, nebo ne. Kdyby bylo dá se to zbrousit zpět do roviny. Ale bacha ať ti nenapadá nepořádek dovnitř karburátoru.

Silikon by byl taky řešení, ale docela postačí zabrousit to do původního stavu, dát tam dobrý těsnění a nedorvávat šrouby.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 únor 2007, 20:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 březen 2006, 16:15
Příspěvky: 292
Bydliště: Kroměříž
Nevite nekdo jestli je na BING17 delsi lanko od sitice???ja kdyz to tam mam dany tak nesedi az uplne dole,takze by mi to jelo trosku na sitic...A nevite kde se daji sehnat nahradni dily napr.trysky tesneni atd.???

_________________
Simson s51 Enduro(r.v83):předělaný na S70,12V elektrika VAPE,svička NGK B8HS,AMAL19+open filtr,17 z.kolečko,zkrácený koleno,zdvihly zadek...80km/h po rovine


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 únor 2007, 21:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2006, 19:22
Příspěvky: 139
Bydliště: Dolní Ředice Okr.Pardubice
MilDas píše:
Nevite nekdo jestli je na BING17 delsi lanko od sitice???ja kdyz to tam mam dany tak nesedi az uplne dole,takze by mi to jelo trosku na sitic...A nevite kde se daji sehnat nahradni dily napr.trysky tesneni atd.???


Jo to mě dalo taky musel sem zkratit bowden na sitici.... :wink:

_________________
Simson S51-enduro r.v.1984-Je po celkové renovaci,bez úprav a ani žadné nebudou mám tam akorát BING 17...;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 březen 2007, 18:50 
Offline
Sponzor

Registrován: 21 září 2006, 20:04
Příspěvky: 1378
Bydliště: Blizko zarnovici (SK)
Prosim vas surne o pomoc. Od vtedy ako mam bing17, nemozem vyjst trocha strmsimi kopcami.
Pokim som mal stary karbec, vsade som vysiel v pohode.
Teraz idem takym normalnym kopcom -pohoda. ale ako pridem do trosku strmsieho, zacne a dusit a upne strati tah. Ked som na to posadil kamarata, ktory ma 45 kilo, dusilo to tiez. Ale ked isiel na plne otacky, horko tazko vysiel ale uz nedusilo.
Moze to byt tym, ze je tam zabehovy pomer benzin-olej?
Inak cim to moze byt, ja si uz neviem rady ](*,)
Vsetko som cistil, nikde nebol bordel..
prosim poradte

_________________
70/4,Jednokruzkovy piest,Rezonanz Tuning Auspuff 32mm,Mikuni VM20, 17zub.
Uz sem velmo nechodim, keby nieco surne tak ICQ:216270086
kupim doklady na apriliu ext 350..kto by vedel pls piste urcite sa dohodneme


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 březen 2007, 12:30 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2006, 16:42
Příspěvky: 684
Bydliště: 15km od ostravy a od opavy
skus seřídit hladinu

_________________
Kawasaki KLE historie:S51(E) 12V r.v.1989 červene


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 březen 2007, 19:03 
Offline
Sponzor

Registrován: 21 září 2006, 20:04
Příspěvky: 1378
Bydliště: Blizko zarnovici (SK)
hladina je v pohode, ale dnes ked som to mal rozobrate, vsimol som si, ze volnobehova tryska je velmi vysoko a ked som si to pozeral,zistil som ze je iba 2mm pod hladinou ked je karbec v rovine, takze ked sa nakloni v kopci, volnobehova tryska je nad hladinou a uz sa to dusy. moze to byt tak?

_________________
70/4,Jednokruzkovy piest,Rezonanz Tuning Auspuff 32mm,Mikuni VM20, 17zub.
Uz sem velmo nechodim, keby nieco surne tak ICQ:216270086
kupim doklady na apriliu ext 350..kto by vedel pls piste urcite sa dohodneme


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 březen 2007, 18:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2006, 16:42
Příspěvky: 684
Bydliště: 15km od ostravy a od opavy
ja nevím jak to vypadá v bing 17 ale ja tam mám volnobežnou trysku pod šroubkem a nasává prěs hlavní trysku

_________________
Kawasaki KLE historie:S51(E) 12V r.v.1989 červene


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 245 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.423s | 14 Queries | GZIP : On ]