Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 01 červen 2024, 04:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Plyn
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 11:59 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
Koupil sem si nové plynové lanko, nasadil ho na síma a zjistil sem, že má krátkej bowden. Nemá žádný štelování a chybí mu asi centimetr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 12:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2006, 16:42
Příspěvky: 684
Bydliště: 15km od ostravy a od opavy
tak ten bovden skrať to o co to chceš skrátit odloupni to černe a pak odcvikni tu spiralku tak aby si neporušil lankopak to ocviknute zabrus
ale stejně by tam melo na tom vičku co je na karburatoru štelovaní a to nasadiš i na to nove lanko

_________________
Kawasaki KLE historie:S51(E) 12V r.v.1989 červene


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 12:21 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
Já ten bowden nemám dlouhej, ale krátke. Potřebuju ho vypodložit a nikde nic na štelování nemám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 12:22 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Laurel píše:
Já ten bowden nemám dlouhej, ale krátke. Potřebuju ho vypodložit a nikde nic na štelování nemám

Pro enduro a eletronic přísluší dvě délky bowdenů.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 12:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2006, 16:42
Příspěvky: 684
Bydliště: 15km od ostravy a od opavy
tzak to lanko omotej izolačkou cvikni odělek zbytek izolačky a dej tam kapku cinu na ten konec ktery vede do motoru
a začni zhanět to spravne bo ten cin neni na vždy

_________________
Kawasaki KLE historie:S51(E) 12V r.v.1989 červene


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 12:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
To je ale divný, protože sem si tam ještě kupoval kohoutek a jasně sem tý ženský řekl, že mám enduro. Stejně ale nechápu, proč by měl bejt ve velikosti rozdíl, když je delší lanko tak i bowden a zase na opak ne? Leda že by měl každej jiný šoupátko a to si zase lidi měněj karbeci různě a nikdy sem o takovim problému neslyšel


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 12:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2006, 13:54
Příspěvky: 1198
Bydliště: Královéhradecko
Tak si to našteluj štelovacím šroubkem ne? já si taky myslel že je krátký, ale stačilo naštelovat volnoběh šroubem :wink:

_________________
aka P4priX

60/2@41,5mm, AMAL18, Open Filtr, Leo Vince, Vmax=90km/h, Spotřeba ~3L

SRAZ V HK 21.7.2007


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 12:35 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
kterej tam ale nemám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 12:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2006, 13:54
Příspěvky: 1198
Bydliště: Královéhradecko
:D :D no jo chlapče ale to se pak nesmíš divit,... tak si ho kup :wink:

vlastně počkat... myslíš ten na napínání lanka nebo štelování volnoběhu? :shock:

_________________
aka P4priX

60/2@41,5mm, AMAL18, Open Filtr, Leo Vince, Vmax=90km/h, Spotřeba ~3L

SRAZ V HK 21.7.2007


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 12:43 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
napínání lanka samozřejmě, kde si sebral volnoběh? ten běží jak jedno víno. Ani tam nikde neni závit na nějakej šroubek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 12:50 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
Ještě dodám že mám karbec 16n3-2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 13:15 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 říjen 2006, 11:58
Příspěvky: 57
To jako, že máš víčko karburátoru bez štelovacího šroubku?
To je divné, asi nějaký zmetek víčko.
Jinak Návod na zkrácení lanka:
Vem lanko. Pájkou odpájej konec, který se dává do rukojeti plynu (takový ten váleček- je v něm na zkrz dírka, ve které je prostrčené a zacínované lanko).Nejlíp se odpajuje, když očkem pájky zachytíš o ten váleček a taháš mírným tahem a zároveň nahříváš.
Po odpájení lanko zkrať (způsobem jaký zde již byl popsán) - pomocí izolačky - to aby se lanko neroztřepilo.
Pak zkrácené lanko strč zpět, a zapájej (zalej) cínem. Lanko musi být čisté (odmaštěné), aby cín chytl. Pokud není příliš čisté Je dobré přidat trochu kalafuny, která špínu jakoby částečně "rozežere" .
Mělo by to jít "odpájet" i nad plynem, ale zapájet asi ne.
Takhle to zkracuju já.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 13:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2006, 13:54
Příspěvky: 1198
Bydliště: Královéhradecko
zmetek víčko? víčko a štelovací šroub jsou dva díly :wink:

Jo a tím že to spájíš tak omezíš životnost toho lanka :wink:

_________________
aka P4priX

60/2@41,5mm, AMAL18, Open Filtr, Leo Vince, Vmax=90km/h, Spotřeba ~3L

SRAZ V HK 21.7.2007


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 14:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
Dyť já sem ten váleček celej roztavil! Ještě že sem si vzal starý lanko


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říjen 2006, 14:31 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 říjen 2006, 11:58
Příspěvky: 57
Laurel píše:
Dyť já sem ten váleček celej roztavil! Ještě že sem si vzal starý lanko

Dělal jsi to pájkou, nebo nad ohněm?
No, jestli se ti fakt roztavil, tak to mě fakt překvapilo.
Dělal jsem už to tak asi 4 krát, pokažde úspěšně.
Ten váleček by měl být z mosazi, nebo tak, takže nevím jak je možné že se roztavil???
Buď to tvoje lanko bylo dělané jinou technologií (že dali konec lanka do formy a zalili ho cínem) nebo fakt nevím.


Naposledy upravil PSimson dne 14 říjen 2006, 14:41, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], SeznamBot a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.458s | 11 Queries | GZIP : On ]