Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 20:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Předělávka na 60 ccm
PříspěvekNapsal: 19 prosinec 2015, 21:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 listopad 2015, 12:11
Příspěvky: 143
Zdravím,
chtěl bych vědět co všechno budu potřebovat na předělání Simsona na 60 ccm a jestli to má vůbec cenu jen na 60 ccm.

_________________
Simson SR60, 1C-CS, 1989, 12V
60ccm, BVF, SKF, AOA1
Rovinky 65-70 km/h
Kolmo dolů 80-85-? km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Předělávka na 60 ccm
PříspěvekNapsal: 21 prosinec 2015, 11:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červen 2014, 12:58
Příspěvky: 95
Bydliště: LUČENEC
To si prerob radšej na 70-ku. TU MÁŠ NEJAKÉ INFO . Jasom si to prerobil pred 20-timi rokmy a spokojnosť . Valec a piest som kúpil za pár peňazí v Maďarsku .Ostatné som si spravil sám. Hlavu som ani nijak neupravoval kompresia je jak sviňa :mrgreen: ledva to nakopneš ale funguje to výborne . Vymenil som aj reťazové kolo za 17 zubov. Viac info nájdeš na nete .
Výkon neporovnateľne veľký z 50-kou :wink: .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Předělávka na 60 ccm
PříspěvekNapsal: 22 prosinec 2015, 20:21 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
60/2 krásně stačí,zvládá lépe kopečky i 16 z kolečko.Jednoduché spolehlivé,trvanlivé,s mým skorometrákem cestovka 65km/h. 60/4 trochu dražšší na financ při pořízení, o dost náročnější odladění (ideál výfuk 32 a karb 16n1-11) aby to pořádně jelo ale i větší spotřeba.Ani náhodou nebudeš jezdit do 3,5 L znatelně menší životnost oproti 2 kanálu. 70/2 spotřeba 2,8 L s 16n3-4.S N1-11 max o pul litránek víc.Spolehlivá osvědčená a trvanlivá úprava. 70/4 viz výše a dost žere. Ostatní cedníkové válce - NESMYSL,už tu na tom shořelo xxx lidí,drahé,nespolehlivé, velké opotřebení všeho. (po všech utrapách ještě neprodejné). Válce alespoň krabicové verze od MZA(dnes se dodává jako orig díl simson). MĚJ NA PAMĚTI!!! SIMSON JE POŘÁD MOPED!!!!

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 177 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.104s | 15 Queries | GZIP : On ]