Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 20 duben 2024, 01:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 červenec 2013, 00:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Možná to bude znít naprosto neuvěřitelně,ale byly to gufera na klice.Dával jsem tam z domácích zásob fungl nová gufera-černá a to byl nakonec právě kámen úrazu.Nebral jsem ohled na jejich barvu,protože kdysi se dělaly všechny gufera černá i origa byly černé,jenomže dneska ta banda dělá ta gufera z nějakého aušusového tvrdého materiálu,který se prostě zrovna na těch tepelně exponovaných místech vyhřeje a pak to netěsní,bere tama falešnej.Takže po opravdu ukrutném dumání celý problém vyřešila výměna černých aušusů za silikony a jede jak rus.

Ještě bych dodal,že v rámci dumání(čili rejpání do všeho možného a měnění všeho možného,což vyloženě nesnáším) jsem si vyrobil vlastní těsnění pod válec z opravdu(cca 0,8) hrubého papíru z krabice od bot.Jelikož ten polský 70kový válec samozřejmě přesně nelícuje s kanály apod. na upravených 50kových blocích,ale je všechno o cosi větší.Čili na některých místech je např. jen 2mm překryté těsnící dosedací plochy a obstřihnuté 50kové těsnění na to nebylo si myslím zrovna košér.

Každopádně celý problém tkvěl v utěsnění klikové skříně


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 červenec 2013, 21:12 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 říjen 2008, 20:23
Příspěvky: 57
Mam uplne stejny problem s uplne stejnym valcem a taktez po kompletmi go (klika, prevodovka, atd...). Uz jsem byl tez zoufaly. Jede ve dvou na 16z do velmi prudkeho kopce na 2. Okamzite jde do 6000ot a pak komec jak kdyz utne. Cinkani podivne vybuchy atd... Jsem si temer jisty ze mam stejna gufera. Potom napisu jestli se to povedlo vyresit. Kazdopadne diky za prispevek a reseni. Kdyz jsem cetl ten prvni, tak jsem myslel ze jsem to nevedomky psal ja:-D

_________________
Válec 70/2 (mrtvý) Kompletní go motoru, nový lak, sportovní výfuk Hikone, Amal 19, open filtr, zkrácené blatníky, řídítka 80cm, miniblinkry a zrcátka (imitace carbon), zadní tlumiče z endura, vyleštěné hliníkové díly, pneu Heidenau.... Příprava na 70/4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 březen 2017, 09:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 únor 2008, 13:32
Příspěvky: 78
Bydliště: Brno
Měl jsem absolutně stejný problém s 60/2 - cca v 60km/h se začalo ozývat prskání a cinkání od válce a víc už to nechtělo jet. Po rozdělání motoru jsem zjistil jedinou možnou závadu : gufero u zapalování bylo zcela po smrti.

Po přečtení tohoto téma mi to je konečně jasný, že to bylo tím, takže díky moc !!

_________________
S51 B 2-4, 6V,88´ boční stojan,otáčkoměr, jinak vše série - prodáno
S51 B 2-4, 6V,84´ boční stojan, 60/2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 březen 2017, 18:27 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 září 2014, 13:08
Příspěvky: 290
Bydliště: Třebíčsko
No mě se nedávno stalo to, že se mi to zelený gufero celý začalo protáčet. Teď tam mám obyčejný černý, takže uvidíme jak tam ještě dlouho vydrží.

_________________
Simson sr50 1C-CS r.v.1990 12V 80ccm 17z max cca 80km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 březen 2017, 22:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 únor 2008, 13:32
Příspěvky: 78
Bydliště: Brno
Stejný problém se zeleným guferem zn. Huber měl kámoš. Možná je to byl zmetek, kdo ví. Každopádně od té doby při montáži nového gufera pro jistotu vždy co nejlépe odmašťuji plochy pro uložení gufera

_________________
S51 B 2-4, 6V,88´ boční stojan,otáčkoměr, jinak vše série - prodáno
S51 B 2-4, 6V,84´ boční stojan, 60/2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.107s | 13 Queries | GZIP : On ]