Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 20 duben 2024, 01:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2013, 07:22 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Zdar chlapi,už mám zajeto a vyskytla se mi věc se kterou si zatím nevím rady a nemám moc času s tím zdlouhavě laborovat,tak bych se chtěl zeptat,zdali jste se s tím už nesetkali a nevíte o tom víc,příp. jak jste to pořešili

Jedná se o to,že mi simson 70,elba 12V,klasický dvoukanál přesně dle originálu-primár70,sekundár 16z. v podstatě vše nové v motoru nejede tak,jak by měl dle příručky jet.

Jde o to,že ho po rovince v podstatě nevytočím na víc jak 6000-6100 otáček,z kopce to jde tak nějak s obtížemi na 6500ot/min. ale to je spíš tím kopcem.
Ten motor by jel víc,má neskutečný zátah a nástup do těchto otáček je okamžitý i na 4 stupeň,ve dvou jede stejně jako s jedním,motor se mi velice líbí.Ale jakmile dosáhnu otáček kolem 6000 a překročím je,což se rovná rychlosti cca 60-63km/h dle radaru,tak to začne v motoru jakoby prskat a začne tak rychle a velmi jemně vynechávat s tím prskáním právě,jakoby vás někdo jemně potáhl dozadu za nosič,jakmile otáčky klesnou k 6000 nebo pod,tak zase velmi slušně zatáhne a zase při těch 63km/h to začne prskat,zní to jako takové prskání s cinkáním,jakoby blbý předstih nebo něco takového,není to mechanického rázu.Z kopce to rozjedu na nějakých 70km/h real i přes to prskání,ale to se jakoby ztratí v té rychlosti a kraválu.
Jedná se o to,že tento simson by měl jet dle příručky stálou rychlostí 75km/h a já z toho tento výkon nedosáhnu díky tomu prskání,motor by chtěl,ale nepustí ho to dál,je to jako nějaký omezovač i když je to nesmysl protože tam žádný není

Jen bych chtěl podotknout,že nejsem lama a mám vše seřízené precizně přesně dle příručky,předstih 1,4mm,hladinka,volnoběh,odtrh na svíci,svíce NGK,motor 100% zajetý cca přes 1500km,natural s castrolem 2t 1:50,řetězy kraviny vše perfekt.
Motor jede úplně neskutečně do doby něž naběhne v otáčkách to prskání.
Můj osobní názor je,že to nejde od směsi,ale bude to něco v elektru-myslím si,že snímač,ale to by blblo i v jiných otáčkách,ne?
Tyristory jsem zkoušel 3ks i poladit je na trimeru u všech stejné,svíce 2ks obě NGK-stejné,benzín jsem zkusil special,bylo to lepší-takové měkčí,ale dělalo to pořád,indučka je vyměněná,fajfka taky.Přidal jsem si extra kostru na držák indučky,protože přes lak na rámu se to neukostří,nemůže to dělat tohleto?Má to být vůbec ukostřené i tělem cívky?

Karbec mám 16N-11,trysku 72 čili dle originálu před rokem 87-mělo by to jet s touto tryskou

Svíce je krásně cihlová,chytá za studena i za vřela na brnk

Dík za postřehy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2013, 08:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
tak potom už ozaj len skusit inu značku sviečky. Občas sa mi stalo že simson na NGK proste nešiel. Nedokážem to vysvetlit. Nakolko som konkrétne tú sviečku vytiahol z mojej motorky a tam to ide OK.

skúšal si ako sa to správa napr na 3 kvalte pri tých istých otáčkach? či je to rýchlosťou alebo otáčkami.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2013, 10:34 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Ahoj
Dělá to při těch otáčkách,rychlost to nijak neovlivňuje.Prostě jakmile vytočím nad 6000ot.min,tak to začne prskat,je to takový zvonivý zvuk,takové velmi rychlé vynechávání-jakoby prskání.Jinak to vůbec nezvoní v žádném režimu otáček.
Tu jinou svíčku jsem nezkoušel,dal jsem tam NGK z MZetky,kde jela super a potom úplně zánovní NGK ze skutra,kde to jelo taky super.
Zdálo se mi,že jak už to hodně přetočím z kopce,jak už to opravdu řve jako blázen,přes těch 7000ot. čili překonám to prskání,tak to už potom zase ustává,ale nechtěl jsem to tak přetáčet,dokud nezjistím,co to dělá.
Jinak bez zátěže na volnoběh to jde bez problémů vytočit až na konec otáčkoměru,ale to je asi nic neurčující.
Můžu zkusit ještě novou Brisk N 17C ale ta se mě zdá už moc teplá


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2013, 10:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
skús tú sviečku a dobre pozri či ti náhodou mierne nepodfukuje hlava. Ináč ma napadá len blbo zrovnaná kluka alebo nejaké železo čo si menil a aj ked bolo nové bolo zlé od výroby

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2013, 10:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říjen 2011, 10:15
Příspěvky: 40
este mozes skusit odtrh na sviecke ci nahodov nieje zly , mne tiez nieco podobne robil simson . ide o to ze ked kupis novu sviecku je tam odtrh 0,7 mm a simson by mal mat odtrh na sviecke 0,4 mm :!:

_________________
Simson S51 Enduro 6v max 78 km/h 16 z. kolecko


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2013, 11:35 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Ten odtrh samozrejme mam 04,zkousel jsem i mensi a vetsi,u mensiho to slo ziveji do otacek,ale delalo to furt.nekde jsem tu cetl,ze nekdo resil to same po go motoru,ale nebylo tam reseni.ta hlava nepodfukuje,uz jsem se dival a pri zabehu ji na 3x dotahnul na max.jedine,ze by polak byl nejaky krivy od vyroby ale to by tam slo poznat navic kompres je ukrutny,zkusim tam dat tesneni z nejake hrubsi folie.pak uz jedine podlozky na cep,ty jsem si delal svoje bo pist tam moc lital do stran,tak jsem si vystruzil 2mm podlozky,super licovane na cep.ty 1,5mm se mi zda ze se pist jeste moc posunuje do stran a klecka leze ven z ojnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2013, 11:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
možno tresknem, ale ked su tie podlozky vecsie budu urcite tazsie, mozno práve ta hmotnost navyše rozrezonuje v tých konkrétných otáčkach

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2013, 12:29 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Jj,to me napadlo hned na zacatku,ze by to mohlo delat toto,ale myslis,ze by to bylo tak razantni,jakoby te nekdo potahl zezadu a melo to tak kratce ohraniceny nastup a konec?jak ten motor klesne z 6,3 na 6,tak te to zase normalne zatahne za ruce dopredu a chce to vypalit do rychlosti a jak to zacne pskat,tak to stridave potahuje do tahu dle prskani,tah prskani,tah prskani ale je to takove jemnoucke,ne ze by to ujelo z ruky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2013, 12:38 
Offline
Uživatel

Registrován: 31 prosinec 2011, 17:01
Příspěvky: 274
Bydliště: Krnov
měl bych možné řešení tvého problému kdyštak sz.
:alright:

_________________
60/6 bvf19 Vmax-rovina 98dle radaru-z kopce 110km/h :D :D a tachometr mi špatně neukazuje! :D :D :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2013, 13:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Motorradwerk píše:
Jj,to me napadlo hned na zacatku,ze by to mohlo delat toto,ale myslis,ze by to bylo tak razantni,jakoby te nekdo potahl zezadu a melo to tak kratce ohraniceny nastup a konec?jak ten motor klesne z 6,3 na 6,tak te to zase normalne zatahne za ruce dopredu a chce to vypalit do rychlosti a jak to zacne pskat,tak to stridave potahuje do tahu dle prskani,tah prskani,tah prskani ale je to takove jemnoucke,ne ze by to ujelo z ruky


no material začne rezonovat pri určitej frekvencii a to by vysvetlovalo ten uzky rozsah otačok kedy to trase.

Prípadne ešte ma napadlo zmetkové ložisko, prípadne ti odflákli repas kluky. Premerával si to po to čom ti to robili aspon na sustruhu?

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2013, 14:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Klika je origo ddr v top stavu velmi malo jeta,horni klec je nova,je to bez vuli,jednal jsem s ni v perince,vsechno delano pripravkama,jsem mechanik s vybavou,ta je urco dobra.jedine ze by delal problem fakt ten polsky smejd ta sada,kvalitu materialu neznam,ale banda tady na to jezdi bez problemu,ne?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 červenec 2013, 15:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Me to presne dělala 70/4 při 8 tis., ale než jsem to vyřešil přestal jsem s tím motorem jezdit. Každopádně nějak jsem tenkrát dospěl k tomu ze to způsobuje detonacni spalování, takže bych sel touhle cestou - zkus nabrat více oktanovy benzin. A jinak osobně mi na NGK svíčky žádný simson nefungoval, ( ani když byla úplně nová! ) takže bych ji moc nevěřil :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 červenec 2013, 14:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
No ja jsem pujcil tu svicku ze skutra,ktery na ni jede a vzdycky jel na 100%,nevim,proc by tady nemela fakcit,jedine,ze by byl a uplne blbe vyrobena hlava,vlozka co do kanalu,ale jinym to prece funguje,leda,ze by byl co kus to original


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 červenec 2013, 19:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Tak už jsem to po dlouhém badání a zkoušení všeho možného vychytal,byla to,jak se dalo tušit nakonec naprostá kravina,která ovšem stála mnoho času a úsilí.

Teď jezdí po rovině a ve větru 75,z kopce 85,točí 7500-8000ot/min.Tachometr sedí přesně s radarama :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 červenec 2013, 23:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Ještě se prosím poděl o příčinu :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.113s | 13 Queries | GZIP : On ]