Zdar chlapi,už mám zajeto a vyskytla se mi věc se kterou si zatím nevím rady a nemám moc času s tím zdlouhavě laborovat,tak bych se chtěl zeptat,zdali jste se s tím už nesetkali a nevíte o tom víc,příp. jak jste to pořešili
Jedná se o to,že mi simson 70,elba 12V,klasický dvoukanál přesně dle originálu-primár70,sekundár 16z. v podstatě vše nové v motoru nejede tak,jak by měl dle příručky jet.
Jde o to,že ho po rovince v podstatě nevytočím na víc jak 6000-6100 otáček,z kopce to jde tak nějak s obtížemi na 6500ot/min. ale to je spíš tím kopcem. Ten motor by jel víc,má neskutečný zátah a nástup do těchto otáček je okamžitý i na 4 stupeň,ve dvou jede stejně jako s jedním,motor se mi velice líbí.Ale jakmile dosáhnu otáček kolem 6000 a překročím je,což se rovná rychlosti cca 60-63km/h dle radaru,tak to začne v motoru jakoby prskat a začne tak rychle a velmi jemně vynechávat s tím prskáním právě,jakoby vás někdo jemně potáhl dozadu za nosič,jakmile otáčky klesnou k 6000 nebo pod,tak zase velmi slušně zatáhne a zase při těch 63km/h to začne prskat,zní to jako takové prskání s cinkáním,jakoby blbý předstih nebo něco takového,není to mechanického rázu.Z kopce to rozjedu na nějakých 70km/h real i přes to prskání,ale to se jakoby ztratí v té rychlosti a kraválu. Jedná se o to,že tento simson by měl jet dle příručky stálou rychlostí 75km/h a já z toho tento výkon nedosáhnu díky tomu prskání,motor by chtěl,ale nepustí ho to dál,je to jako nějaký omezovač i když je to nesmysl protože tam žádný není
Jen bych chtěl podotknout,že nejsem lama a mám vše seřízené precizně přesně dle příručky,předstih 1,4mm,hladinka,volnoběh,odtrh na svíci,svíce NGK,motor 100% zajetý cca přes 1500km,natural s castrolem 2t 1:50,řetězy kraviny vše perfekt. Motor jede úplně neskutečně do doby něž naběhne v otáčkách to prskání. Můj osobní názor je,že to nejde od směsi,ale bude to něco v elektru-myslím si,že snímač,ale to by blblo i v jiných otáčkách,ne? Tyristory jsem zkoušel 3ks i poladit je na trimeru u všech stejné,svíce 2ks obě NGK-stejné,benzín jsem zkusil special,bylo to lepší-takové měkčí,ale dělalo to pořád,indučka je vyměněná,fajfka taky.Přidal jsem si extra kostru na držák indučky,protože přes lak na rámu se to neukostří,nemůže to dělat tohleto?Má to být vůbec ukostřené i tělem cívky?
Karbec mám 16N-11,trysku 72 čili dle originálu před rokem 87-mělo by to jet s touto tryskou
Svíce je krásně cihlová,chytá za studena i za vřela na brnk
Dík za postřehy
|