Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 09 květen 2024, 19:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 prosinec 2004, 22:33 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
ne mam 4-kvalt...na 3 tak max 55 a na 4 zbytek

_________________
coarl.wz.cz
Stadion S11, Stadion S22, Simson Enduro, Yamaha DT 125 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 leden 2005, 18:55 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 26 květen 2004, 10:08
Příspěvky: 175
Bydliště: Praha, Trutnov, Liberec
Kdyz se tu mluvi o dilenske prirucce...nenasla jsem tam, proc to po vycisteni karburatoru a vymene tesneni nejede jako driv... Sem tam namontovala vycistenej karbec, po znacnym usili sem to i nastartovala a zacly hrozne litat otacky, jako kdybych brala za plyn... po chvili to prestalo, ale jede to ponekud pridusene...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 leden 2005, 20:17 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
Zajímavý. Karburátor čistim často, ale že by po namontování lítal do otaček. Jedině když neni jehla ve vybrání. Zkus ho seřídit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 leden 2005, 22:06 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
Areian píše:
Kdyz se tu mluvi o dilenske prirucce...nenasla jsem tam, proc to po vycisteni karburatoru a vymene tesneni nejede jako driv... Sem tam namontovala vycistenej karbec, po znacnym usili sem to i nastartovala a zacly hrozne litat otacky, jako kdybych brala za plyn... po chvili to prestalo, ale jede to ponekud pridusene...

Tohle presne mi to delalo a pomohlo pripevnit hlavu a dat mezi valec a hlavu novy tesneni+bonus=asi 100km ve vysokych otackach :) jen pro probuzení

_________________
coarl.wz.cz
Stadion S11, Stadion S22, Simson Enduro, Yamaha DT 125 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 leden 2005, 19:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 06 červenec 2004, 17:26
Příspěvky: 4
Bydliště: Bechlín
mas tam benol????


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 leden 2005, 13:33 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
Tak zase zlobí :banging: !!!Ve volnoběhu jsou otacky nasledující:max,min,max,min,max...Proste to vystreli do otacek a pak to chce chcipnout pritom drzim plnej plyn.Nemuze bejt rozbitej ten snimac otacek?Asi neco v elektrice co?! :(

_________________
coarl.wz.cz
Stadion S11, Stadion S22, Simson Enduro, Yamaha DT 125 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 leden 2005, 14:54 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
hm vidim ze kdyz clovek potrebuje pomoct tak se toho asi nedočká...

_________________
coarl.wz.cz
Stadion S11, Stadion S22, Simson Enduro, Yamaha DT 125 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 leden 2005, 15:19 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
vypsana_propiska píše:
hm vidim ze kdyz clovek potrebuje pomoct tak se toho asi nedočká...

Pokud bys si přečetl starší příspěvky, tak bys mohl zjistil, že to může dělat třeba špatné gufero na klice. U mě podobné příznaky měla špatná indučka. Nepravidelný chod může dělat spousta věcí od karburátoru, přes elektriku a konče zasraným výfukem. Laskavě si uvědom, že nikdo z nás není kvalifikovaný mechanik, který řešil několik poruch za den. A vzhledem k tomu, že nečteš pravdila a už jsem ti jeden příspěvek smazal, tak máš pozdrav na nástěnce........ :roll:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.085s | 14 Queries | GZIP : On ]