Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 17 květen 2024, 17:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 16n3-4+16n1-11
PříspěvekNapsal: 04 červen 2013, 20:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 září 2010, 14:43
Příspěvky: 118
Bydliště: Lovčičky
čus mám tady problém s 16n3kou...že je téměř neseříditelnej sem si už zvykl z minulýho simála,ale pan majitel předemnou strh ten šroub,co je v přírubě (bez pružinky).Byl bych rád za radu,co se s tím dá dělat...co by šlo ucpat nebo tak,aby to fungovalo bez volnoběhu.když to tam dám teď tak jakmile pustím plyn zdechne to,přidám tak se to chytí.Dále mám ještě jeden karbec 16n1 to je ten druhej se šroubkem na volnoběh a vzdušníkem jestli jsem dobře napsal číslo.Ś tím je pořád něco a nechápu co.Včera jsem jel z kopce sem ho zdechl,třikrát si to střelilo do výfuku (padl měm tam kvalt) a od té době dělá zase problémy.Volnoběh nezná,když pustím plyn tak vyskočí do otáček,chvilku je podrží a zdechne.Ted sem se s tím 3 hodiny s..l. 5x čistil,přetěsnil,seřídil...nic...pořád stejný na obou dvou simsonech. Budu moc rád za rady Díky Dejv :?

_________________
Simson S51 Enduro 1E1/CS
Po kompletni renovaci (Vetsina dilu original DDR ,sehnano po burzach,půdach,starych zasob)
Motor po GO,vetsina novych dílu DDR,Pist almet,SKF...
Je to krasavec :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16n3-4+16n1-11
PříspěvekNapsal: 04 červen 2013, 20:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
S N3 ti poradim jen to abys ho zahodil, nebo proste lehce napni plynovy lanko. K tomu 16N1 by to chtelo druhej na dily a zkouset, me taky takhle jeden zlobil , furt sem ho cistil a pomohlo az kdyz jsem vymenil emluzni trubici.. Nebo je to v rukou


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16n3-4+16n1-11
PříspěvekNapsal: 04 červen 2013, 20:33 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 září 2010, 14:43
Příspěvky: 118
Bydliště: Lovčičky
Asi to tak s N3kou dopadne no...ale N1ka funguje...mě příde že to snad funguje podle počasí... :D zničeho nicto přestane a z ničeho nic zase začne...třeba dvakrát za měsíc... Gufera jsou OK muj simál je po GO a tatkuv nikdy nic neotřeboval... :) a byla by to joo haluz kdyby se foukly gufera na dvou sifonech naráz :banging:

_________________
Simson S51 Enduro 1E1/CS
Po kompletni renovaci (Vetsina dilu original DDR ,sehnano po burzach,půdach,starych zasob)
Motor po GO,vetsina novych dílu DDR,Pist almet,SKF...
Je to krasavec :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16n3-4+16n1-11
PříspěvekNapsal: 04 červen 2013, 22:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
prv než vyhodíš karbec do šrotu skus na motorku nahodit 100% ok karburator :wink:

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16n3-4+16n1-11
PříspěvekNapsal: 05 červen 2013, 06:46 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 září 2010, 14:43
Příspěvky: 118
Bydliště: Lovčičky
Vsak ja sem na svyho dal tu N1 z otcovyho a jel krasne vse OK,pak ale umrel i tenhle (coz delava ale nemuzu prijit na to proc) pod plynem jede normalne ale volnobeh nic,pada to do nej strasne pomalu a az to celkem spadne,tak to zdechne...nebo po pridani plynu vyletijou tocky a zdechne to..pokud zase nepridam...

_________________
Simson S51 Enduro 1E1/CS
Po kompletni renovaci (Vetsina dilu original DDR ,sehnano po burzach,půdach,starych zasob)
Motor po GO,vetsina novych dílu DDR,Pist almet,SKF...
Je to krasavec :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16n3-4+16n1-11
PříspěvekNapsal: 05 červen 2013, 07:11 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
takto sa občas prejavý zapchatý vzduchový filter. prípadne ti to niekde prisáva falošný vzduch.

máš rovné dosadacie plochy na miske a prirube?

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16n3-4+16n1-11
PříspěvekNapsal: 05 červen 2013, 20:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 září 2010, 14:43
Příspěvky: 118
Bydliště: Lovčičky
vzducháč mám na svým otevřenej ( je to nelidský,ale ještě sem ho nekoupil) takže tam není ten čistící bazmek a na druhým je čištěnej,vzducha to přisávat nemuže pač sem to dal na těsnění,nic tak na silikon..taky nic...už fakt nevím

_________________
Simson S51 Enduro 1E1/CS
Po kompletni renovaci (Vetsina dilu original DDR ,sehnano po burzach,půdach,starych zasob)
Motor po GO,vetsina novych dílu DDR,Pist almet,SKF...
Je to krasavec :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16n3-4+16n1-11
PříspěvekNapsal: 05 červen 2013, 21:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
ak maš krivu prirubu tak ti ani silikon nepomože. inak medzi karburator a motor by som ho určite nedával. benzin leptá silikon a ostane s neho len sopel.

priruby zmeraš lahko. priložiš o sklo a uvidiš. akurat na motorovej musiš vytiahnut štifty. ale daš 2 kontramatky a je to vonku....

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16n3-4+16n1-11
PříspěvekNapsal: 06 červen 2013, 15:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 září 2010, 14:43
Příspěvky: 118
Bydliště: Lovčičky
U n3ky je prihla,o tom vim..snazil sem se to pobastlit tim silikonem,ten drzi a ak stuhne nerozlepta se.Neni to klasickej silikon ale nejakej cernej na prevodovky od koncernu vw,kamos me to dotahl z prace.jeste jedna vec.O kolik ma byt otocen sroub vzduchu u n1ky?

_________________
Simson S51 Enduro 1E1/CS
Po kompletni renovaci (Vetsina dilu original DDR ,sehnano po burzach,půdach,starych zasob)
Motor po GO,vetsina novych dílu DDR,Pist almet,SKF...
Je to krasavec :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16n3-4+16n1-11
PříspěvekNapsal: 06 červen 2013, 17:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Vyměň obě gufera na klice,přetěsni válec dole,zabrus přírubu na karbeci do roviny,povař plováky jestli nejsou děravé a již přeletované(těžší)-vyměň,naprosto precizně dle manualu seřiď hladinu(neumí to každý),osaď správné trysky,vyvař karbec v louhu a vypucuj perfektně,zneutralizuj ve slabé citronce,osaď správné trysky.jehlu dej pouze dle manualu,seřiď předstih precizně dle manualu,zalapuj jehlový ventil aby perfektně těsnil,vyměň na karbeci všechna těsnění.
Ten strhlý závit oprav zalepením šroubku na správné hodnotě loctitem nebo osazením většího vybroušeného šroubku

Pak ti 16n3-4 pojede jak rus a naprosto spolehlivě


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16n3-4+16n1-11
PříspěvekNapsal: 12 červen 2013, 11:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 září 2010, 14:43
Příspěvky: 118
Bydliště: Lovčičky
Tak je to vyřešený...bylo totálně na maděru gufero pod zapalováním..nechápu jak je to možný,když bylo nový,ale su rád že je to vyřešený

_________________
Simson S51 Enduro 1E1/CS
Po kompletni renovaci (Vetsina dilu original DDR ,sehnano po burzach,půdach,starych zasob)
Motor po GO,vetsina novych dílu DDR,Pist almet,SKF...
Je to krasavec :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 177 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.046s | 12 Queries | GZIP : On ]