Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 10:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 14 červenec 2016, 15:16 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2012, 22:26
Příspěvky: 189
Bydliště: Prešov
A 5q sa mi vyplatí? :D

_________________
Simson S51 Enduro B2 1986 - 73/2, tryska 75, NGK BR8HS, 17z, strieborná metalíza, Vmax=88km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 14 červenec 2016, 16:21 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
dle mého názoru ne,je lepší si pořídit větší stroj.Simson je prostě stavěn na jiné účely.Jestli ti nevadí dát za 5Q 3,5 litru a chceš si pojezdit bak bak a nehonit motor na max :D :D tak je 5Q dobrá volba

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 03 srpen 2016, 23:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 27 květen 2011, 22:49
Příspěvky: 18
ja mam 60/4 a mam problem s precglastavanim kvoli volnobeznej tryske 35, je velmi velka bohate by stacila 30... neviete kde sa taka da zohnat?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 02 květen 2018, 10:10 
Offline
Uživatel

Registrován: 02 květen 2018, 09:24
Příspěvky: 4
Ahoj mám S51 Enduro 70ccm 8kanál zvětšené sání na 21mm a výfuk na 32mm karburaci BVF 19N1 převodovku 5q.Zapalování VAPE předtih 1.8mm.Výfuk je nový tuning.Je v záběhu najeto teď asi 100km.Je problém s malými otáčkami jak klesnou pod 3tis tak začne prdlat až by chcipnul a nechce se roztočit pustím plyn a vzdechne natartuji bez plynu na první šlápnutí,ale s plynem musím opatrně malinko přidat pak se roztočí a jede normálně trysku jsem měl nejprve 105 pak jsem snížil na 95 je to lepší,ale menší si myslím už asi nedávat snížil jsem i hladinu pod normál nejlépe jede 4 až 6 tis otáček nad 6 tis se mu také nechce ale to zřejmě že není zaběhnutý a zatím to ani nad 6tis nezkouším nemáte někdo tip??? Díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.064s | 14 Queries | GZIP : On ]