Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 20:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 14 květen 2013, 20:38 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 srpen 2012, 06:16
Příspěvky: 5
Ahoj,přes zimu jsem nechal předělat motor na 60/4k.Díly výhradně z Německa abych předešel nějakýmu problému s nekvalitním zbožím.Dokoupil jsem na jaře karburátor BVF19N1-11.Bohužel mi ale nejde nastavit tak jak by to mělo být.Asi bude problém s otryskováním,protože je v něm tryska 105! To bude nejspíš moc .Máte někdo zkušenost s podobnou situací? Poraďte mi zhruba nějaký užší okruh trysek abych jich zbytečně nekupoval hafo,případně nějakou související radu.
Díky moc za seriozní odpovědi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 14 květen 2013, 20:54 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2010, 10:29
Příspěvky: 758
80-90 ;) na 105 se mi přechlastavala 60/4 s klapkou jak svině :)

_________________
Simson S51 Electronik B2-4 Blue!
celkem original!:D ,,ŤimŤon"
60/4/3M FK Racing Team,BVF 19,Chromové ráfky, RESO 32mm, SKF ložiska, klika S70, policajt, čirá optika, atd.

Pitbike AGB 37 - na takový to polní poježděníčko ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 14 květen 2013, 23:19 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 srpen 2012, 07:33
Příspěvky: 764
Bydliště: Opatovice nad Labem
kup si sadu trysek a prehazuj je dokud to nebude ok

_________________
SIMSON S51 ENDURO 1984, 6V, 60/2, hlava 50, píst Berta 2k, otáčkoměr, LED blinkry


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 06:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
na 60/2 mám 70tku - orižinál trysku a stačí. tak skús laborovat od tohto rozmeru

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 07:57 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 srpen 2012, 06:16
Příspěvky: 5
micalin píše:
80-90 ;) na 105 se mi přechlastavala 60/4 s klapkou jak svině :)

Díky za radu, konečně mám záchytnej bod.Koupím si trysky od 60 do 90 a začnu bádat.Ještě otázka,v jaké pozici máš jehlu? Díky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 08:07 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2010, 10:29
Příspěvky: 758
60 je malo. Jehlu dej na prostredek a zkousej

_________________
Simson S51 Electronik B2-4 Blue!
celkem original!:D ,,ŤimŤon"
60/4/3M FK Racing Team,BVF 19,Chromové ráfky, RESO 32mm, SKF ložiska, klika S70, policajt, čirá optika, atd.

Pitbike AGB 37 - na takový to polní poježděníčko ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 08:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
imochodom laboroval by som z karburatorom v prípade že dáš ruku do ohna za predstih sviečku a tesnost motora.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 15 květen 2013, 17:23 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 srpen 2012, 06:16
Příspěvky: 5
Lunek51 píše:
imochodom laboroval by som z karburatorom v prípade že dáš ruku do ohna za predstih sviečku a tesnost motora.

No tak to každopádně dám. :D
Ale díky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 26 květen 2013, 16:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 srpen 2012, 06:16
Příspěvky: 5
micalin píše:
60 je malo. Jehlu dej na prostredek a zkousej


No tak sláva, v týdnu mi přišly trysky z DE. Jednoznačně vyhrála tryska 85 ,jehla dole.Svíčka získala hned požadovanou nahnědlou barvu.Motor má v otáčkách nejlepší výkon, akorát se mi zdá že jakmile se zahřeje na provozní teplotu, volnoběh začne haprovat a motor má tendence zhasínat. Asi bude třeba líp doladit karbec. J.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 19 listopad 2014, 23:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 listopad 2014, 23:01
Příspěvky: 1
Tiež mám problém s prechlastávaním,mám tiež 60/4 karbec bvf 19N-11 a športový vzduchový filter akurát simson skuter.Po vymenení trysky sa ti už neprechlastáva?Mám dať tiež trysku 85 ked mám športový filter? Poprípade neviete mi poradiť ako nastaviť zmes,sytič? ďakujeem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 19 listopad 2014, 23:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Vyhod "sportovní" filtr, dej tam 85 trysku, jehlu dej na nejvyšší zářez a když bude bohatá směs, tak jí postupně šoupej níž, pokud i na nejnižšim zářezu bude směs bohatá, dej menší trysku a zase stejnej postup.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 02 prosinec 2014, 18:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srpen 2010, 20:55
Příspěvky: 850
Bydliště: Třebíč
Tryska 80-95 abys to zůžil :wink: pod 80 to bude na 19mm málo a 105 tam montuje ve fabrice nějakej kkt :alright:

_________________
Stříbrný šíp 50/2,60/2,70/2,70/3,70/5,80/3,85/2 najeto 45000km, nejdelší trasa 350km, max rychlost 107km/h
Jawa 20, Honda XL125V Varadero
Nissan Micra, Nissan Almera, BMW 318i, Mazda MPS 191kw, Ford Fiesta, Nissan Primera 135kw, MG ZT 220S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 12 červenec 2016, 00:28 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2012, 22:26
Příspěvky: 189
Bydliště: Prešov
Vyplatí sa mi na 70/2 takýto karbec a k tomu 5q? Teraz mám 70/2 a k tomu 4q, 17z a BVF 16N1 s tryskou 75 a ide to 75 po rovine.

_________________
Simson S51 Enduro B2 1986 - 73/2, tryska 75, NGK BR8HS, 17z, strieborná metalíza, Vmax=88km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 12 červenec 2016, 07:24 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
70-75 jezdí po rovině bez problémů seriová s70. vyhoď 17 zub dej tam originál16 ,namontuj správné primární převody na S70 (ty co tam máš jsou do pomala a síly) pak to pojede i se seriovými díly na karburátor 16n3-4. :idea: :idea:

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor BVF 19N1-11
PříspěvekNapsal: 12 červenec 2016, 13:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Však mu to jede jak má.

Pokud chceš nějakýho komára navíc tak to můžeš zkusit, ale moc velký nárůst tím nezískáš.

A k těm převodům :

(65/20)x(34/17) = 6,5
(62/21)x(34/16) = 6,27

Co z toho plyne? Použití 17z kolečka při původním primárním převodu dává téměř totožný převodový poměr jako použití 16z kolečka a 70cc primárního převodu. Závěr ať si každý udělá sám.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.086s | 14 Queries | GZIP : On ]