Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Karburátor BVF 19N1-11
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=15769
Stránka 1 z 2

Autor:  vydra64 [ 14 květen 2013, 20:38 ]
Předmět příspěvku:  Karburátor BVF 19N1-11

Ahoj,přes zimu jsem nechal předělat motor na 60/4k.Díly výhradně z Německa abych předešel nějakýmu problému s nekvalitním zbožím.Dokoupil jsem na jaře karburátor BVF19N1-11.Bohužel mi ale nejde nastavit tak jak by to mělo být.Asi bude problém s otryskováním,protože je v něm tryska 105! To bude nejspíš moc .Máte někdo zkušenost s podobnou situací? Poraďte mi zhruba nějaký užší okruh trysek abych jich zbytečně nekupoval hafo,případně nějakou související radu.
Díky moc za seriozní odpovědi.

Autor:  micalin [ 14 květen 2013, 20:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

80-90 ;) na 105 se mi přechlastavala 60/4 s klapkou jak svině :)

Autor:  Matt_Stifler [ 14 květen 2013, 23:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

kup si sadu trysek a prehazuj je dokud to nebude ok

Autor:  Lunek51 [ 15 květen 2013, 06:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

na 60/2 mám 70tku - orižinál trysku a stačí. tak skús laborovat od tohto rozmeru

Autor:  vydra64 [ 15 květen 2013, 07:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

micalin píše:
80-90 ;) na 105 se mi přechlastavala 60/4 s klapkou jak svině :)

Díky za radu, konečně mám záchytnej bod.Koupím si trysky od 60 do 90 a začnu bádat.Ještě otázka,v jaké pozici máš jehlu? Díky.

Autor:  micalin [ 15 květen 2013, 08:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

60 je malo. Jehlu dej na prostredek a zkousej

Autor:  Lunek51 [ 15 květen 2013, 08:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

imochodom laboroval by som z karburatorom v prípade že dáš ruku do ohna za predstih sviečku a tesnost motora.

Autor:  vydra64 [ 15 květen 2013, 17:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

Lunek51 píše:
imochodom laboroval by som z karburatorom v prípade že dáš ruku do ohna za predstih sviečku a tesnost motora.

No tak to každopádně dám. :D
Ale díky.

Autor:  vydra64 [ 26 květen 2013, 16:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

micalin píše:
60 je malo. Jehlu dej na prostredek a zkousej


No tak sláva, v týdnu mi přišly trysky z DE. Jednoznačně vyhrála tryska 85 ,jehla dole.Svíčka získala hned požadovanou nahnědlou barvu.Motor má v otáčkách nejlepší výkon, akorát se mi zdá že jakmile se zahřeje na provozní teplotu, volnoběh začne haprovat a motor má tendence zhasínat. Asi bude třeba líp doladit karbec. J.

Autor:  matuskascak [ 19 listopad 2014, 23:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

Tiež mám problém s prechlastávaním,mám tiež 60/4 karbec bvf 19N-11 a športový vzduchový filter akurát simson skuter.Po vymenení trysky sa ti už neprechlastáva?Mám dať tiež trysku 85 ked mám športový filter? Poprípade neviete mi poradiť ako nastaviť zmes,sytič? ďakujeem

Autor:  Seldi [ 19 listopad 2014, 23:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

Vyhod "sportovní" filtr, dej tam 85 trysku, jehlu dej na nejvyšší zářez a když bude bohatá směs, tak jí postupně šoupej níž, pokud i na nejnižšim zářezu bude směs bohatá, dej menší trysku a zase stejnej postup.

Autor:  djmicho [ 02 prosinec 2014, 18:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

Tryska 80-95 abys to zůžil :wink: pod 80 to bude na 19mm málo a 105 tam montuje ve fabrice nějakej kkt :alright:

Autor:  vengeroff [ 12 červenec 2016, 00:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

Vyplatí sa mi na 70/2 takýto karbec a k tomu 5q? Teraz mám 70/2 a k tomu 4q, 17z a BVF 16N1 s tryskou 75 a ide to 75 po rovine.

Autor:  Hany26 [ 12 červenec 2016, 07:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

70-75 jezdí po rovině bez problémů seriová s70. vyhoď 17 zub dej tam originál16 ,namontuj správné primární převody na S70 (ty co tam máš jsou do pomala a síly) pak to pojede i se seriovými díly na karburátor 16n3-4. :idea: :idea:

Autor:  Bubaaak [ 12 červenec 2016, 13:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor BVF 19N1-11

Však mu to jede jak má.

Pokud chceš nějakýho komára navíc tak to můžeš zkusit, ale moc velký nárůst tím nezískáš.

A k těm převodům :

(65/20)x(34/17) = 6,5
(62/21)x(34/16) = 6,27

Co z toho plyne? Použití 17z kolečka při původním primárním převodu dává téměř totožný převodový poměr jako použití 16z kolečka a 70cc primárního převodu. Závěr ať si každý udělá sám.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/