Simson v Iglů - Fórum http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/ |
|
Karburátor BVF 19N1-11 http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=15769 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | vydra64 [ 14 květen 2013, 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | Karburátor BVF 19N1-11 |
Ahoj,přes zimu jsem nechal předělat motor na 60/4k.Díly výhradně z Německa abych předešel nějakýmu problému s nekvalitním zbožím.Dokoupil jsem na jaře karburátor BVF19N1-11.Bohužel mi ale nejde nastavit tak jak by to mělo být.Asi bude problém s otryskováním,protože je v něm tryska 105! To bude nejspíš moc .Máte někdo zkušenost s podobnou situací? Poraďte mi zhruba nějaký užší okruh trysek abych jich zbytečně nekupoval hafo,případně nějakou související radu. Díky moc za seriozní odpovědi. |
Autor: | micalin [ 14 květen 2013, 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
80-90 na 105 se mi přechlastavala 60/4 s klapkou jak svině |
Autor: | Matt_Stifler [ 14 květen 2013, 23:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
kup si sadu trysek a prehazuj je dokud to nebude ok |
Autor: | Lunek51 [ 15 květen 2013, 06:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
na 60/2 mám 70tku - orižinál trysku a stačí. tak skús laborovat od tohto rozmeru |
Autor: | vydra64 [ 15 květen 2013, 07:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
micalin píše: 80-90 na 105 se mi přechlastavala 60/4 s klapkou jak svině Díky za radu, konečně mám záchytnej bod.Koupím si trysky od 60 do 90 a začnu bádat.Ještě otázka,v jaké pozici máš jehlu? Díky. |
Autor: | micalin [ 15 květen 2013, 08:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
60 je malo. Jehlu dej na prostredek a zkousej |
Autor: | Lunek51 [ 15 květen 2013, 08:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
imochodom laboroval by som z karburatorom v prípade že dáš ruku do ohna za predstih sviečku a tesnost motora. |
Autor: | vydra64 [ 15 květen 2013, 17:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
Lunek51 píše: imochodom laboroval by som z karburatorom v prípade že dáš ruku do ohna za predstih sviečku a tesnost motora. No tak to každopádně dám. Ale díky. |
Autor: | vydra64 [ 26 květen 2013, 16:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
micalin píše: 60 je malo. Jehlu dej na prostredek a zkousej No tak sláva, v týdnu mi přišly trysky z DE. Jednoznačně vyhrála tryska 85 ,jehla dole.Svíčka získala hned požadovanou nahnědlou barvu.Motor má v otáčkách nejlepší výkon, akorát se mi zdá že jakmile se zahřeje na provozní teplotu, volnoběh začne haprovat a motor má tendence zhasínat. Asi bude třeba líp doladit karbec. J. |
Autor: | matuskascak [ 19 listopad 2014, 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
Tiež mám problém s prechlastávaním,mám tiež 60/4 karbec bvf 19N-11 a športový vzduchový filter akurát simson skuter.Po vymenení trysky sa ti už neprechlastáva?Mám dať tiež trysku 85 ked mám športový filter? Poprípade neviete mi poradiť ako nastaviť zmes,sytič? ďakujeem |
Autor: | Seldi [ 19 listopad 2014, 23:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
Vyhod "sportovní" filtr, dej tam 85 trysku, jehlu dej na nejvyšší zářez a když bude bohatá směs, tak jí postupně šoupej níž, pokud i na nejnižšim zářezu bude směs bohatá, dej menší trysku a zase stejnej postup. |
Autor: | djmicho [ 02 prosinec 2014, 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
Tryska 80-95 abys to zůžil pod 80 to bude na 19mm málo a 105 tam montuje ve fabrice nějakej kkt |
Autor: | vengeroff [ 12 červenec 2016, 00:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
Vyplatí sa mi na 70/2 takýto karbec a k tomu 5q? Teraz mám 70/2 a k tomu 4q, 17z a BVF 16N1 s tryskou 75 a ide to 75 po rovine. |
Autor: | Hany26 [ 12 červenec 2016, 07:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
70-75 jezdí po rovině bez problémů seriová s70. vyhoď 17 zub dej tam originál16 ,namontuj správné primární převody na S70 (ty co tam máš jsou do pomala a síly) pak to pojede i se seriovými díly na karburátor 16n3-4. |
Autor: | Bubaaak [ 12 červenec 2016, 13:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor BVF 19N1-11 |
Však mu to jede jak má. Pokud chceš nějakýho komára navíc tak to můžeš zkusit, ale moc velký nárůst tím nezískáš. A k těm převodům : (65/20)x(34/17) = 6,5 (62/21)x(34/16) = 6,27 Co z toho plyne? Použití 17z kolečka při původním primárním převodu dává téměř totožný převodový poměr jako použití 16z kolečka a 70cc primárního převodu. Závěr ať si každý udělá sám. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |