Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

za tepla chcípá
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=14591
Stránka 1 z 2

Autor:  Matt_Stifler [ 15 říjen 2012, 15:01 ]
Předmět příspěvku:  za tepla chcípá

Po krátké době další problém.
Doma nastartuju na první našlápnutí, volnoběch krásně drží. Nechám ho chvilku zahřát a jedu, pořád je všechno v pořádku. Po pěti kilometrech kilometrech přijedu na semafory, zastavím. Volnoběch drží jak má, ale jakmile skočí zelenlá a já vezmu za plyn otáčky spadnou a motor chcípne. Potom ho musím parkrát prošlápnout naprázdno aby mi zase chytl.

Autor:  simsonista [ 15 říjen 2012, 15:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

to musíš teda dobre dlho stáť na tých semafóroch :mrgreen:

Autor:  hruso25 [ 15 říjen 2012, 17:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

simsonista píše:
to musíš teda dobre dlho stáť na tých semafóroch :mrgreen:


Vyhni sa semaforom. :D
a). ak ti zdochne a nakopne až ked vychladne tak je to snímač otáčok
b). ak ti po prejdení semafóra zančne vynechávať ,dusiť,neudrží otáčky ,tak to môže byť gufero.
c). všetko je to len môj tip.

Autor:  simsonista [ 15 říjen 2012, 17:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

hruso25 píše:
simsonista píše:
to musíš teda dobre dlho stáť na tých semafóroch :mrgreen:


Vyhni sa semaforom. :D
a). ak ti zdochne a nakopne až ked vychladne tak je to snímač otáčok
b). ak ti po prejdení semafóra zančne vynechávať ,dusiť,neudrží otáčky ,tak to môže byť gufero.
c). všetko je to len môj tip.


True Story :D

Autor:  haskpat [ 24 říjen 2012, 17:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

Já z vás dostanu infarkt :mrgreen:

Nezapomeň taky pořádně vyčistit karbec :)

Autor:  Martas085 [ 24 říjen 2012, 18:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

bohatá směs...zkus zvýšit i otáčky volnoběhu..teď mi to dělá to samé u n11-ctky,tam je volnoběh řešen naprd...ale zase jede bezkompromisně...u N3-4 mi to klidně 10 minut drželo volnoběh a při přidání plynu šel hned plynule...

Autor:  Matt_Stifler [ 30 říjen 2012, 09:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

Takže udelal jsem jen pár základných změn (jehlu jsem dal uplne dolu, nová svíčka B8HS japan a vycistil karbec). tedď už na něm neujedu ani kilometr jakmile se trochu víc ohřeje začíná se dusit. Co mi ale přijde zvláštní je to, že poku už při dusícím se motoru zařadím neutrál tak na něm problém zmizí. Na něm nejen že drží volnoběh ale jde i krásně do otáček. Jakmile tam ale hodím kvalt okamžitě se zase dusí.

Autor:  Kopyto987 [ 30 říjen 2012, 15:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

To mi dělal simson taky a měl jsem špatnej snímač otáček koupil jsem novej a simson šlapal.

Autor:  Stenly [ 30 říjen 2012, 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

A nebo ti někde přicucává vzduch (na volnoběh a bez kvaltu nepoznatelné .... při rychlosti nemá sílu)(můj tip)

Autor:  Matt_Stifler [ 02 listopad 2012, 22:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

Takže pánové pořádně se nečeho držte ať to s váma nepraští. S velkou pravděpodobností to byl PLOVÁK! Vždy když dojedu tak zavřu kohout paliva, ale jednou jsem na to zapomněl a pod simákem se objevila kaluž jako sv.ňa. Po kontrole hladiny jsem přišel na to, že jedna strana plováku je plná benzínu. Vyměnil jsem ho, ujel asi 10 km a je po problému.

Autor:  haskpat [ 03 listopad 2012, 00:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

To je zvláštní :roll: jak může vysoká hladina zastavit motor?

Autor:  Stenly [ 04 listopad 2012, 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

haskpat píše:
To je zvláštní :roll: jak může vysoká hladina zastavit motor?

Jak??? ..... jednoduše ... tím že tam máš vysokou hladinu ti to muže přímo natýct až do válce čili ho utopíš a to do slova.
Měl sem podobný problém ..... měl sem plovák na sračku a když sem ho vyměnil tak se mu nechtělo zavřít přívod, zatřásl sem se strojem a plovák se hnul a zavřel přívod! :)

Autor:  haskpat [ 04 listopad 2012, 22:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

Tak nevim jak u jiných karbeců, ale já když jsem měl tento problém u 16 N3 tak to teklo z přepadu po litrech :(

Autor:  Stenly [ 05 listopad 2012, 00:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

No jasný .... ale to co nestihne odtýct přepadem de rovnou do válce (po půl litrech) :D

Autor:  haskpat [ 05 listopad 2012, 15:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: za tepla chcípá

No mě to jelo se zaseklým otevřeným jehlovim ventilem :shock:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/