Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 06 prosinec 2019, 07:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 15 říjen 2012, 15:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 srpen 2012, 07:33
Příspěvky: 764
Bydliště: Opatovice nad Labem
Po krátké době další problém.
Doma nastartuju na první našlápnutí, volnoběch krásně drží. Nechám ho chvilku zahřát a jedu, pořád je všechno v pořádku. Po pěti kilometrech kilometrech přijedu na semafory, zastavím. Volnoběch drží jak má, ale jakmile skočí zelenlá a já vezmu za plyn otáčky spadnou a motor chcípne. Potom ho musím parkrát prošlápnout naprázdno aby mi zase chytl.

_________________
SIMSON S51 ENDURO 1984, 6V, 60/2, hlava 50, píst Berta 2k, otáčkoměr, LED blinkry


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 15 říjen 2012, 15:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 červenec 2011, 10:10
Příspěvky: 851
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom , Slovensko
to musíš teda dobre dlho stáť na tých semafóroch :mrgreen:

_________________
simson s51 1C1-CS r.v.1990 12V : 50/2, biele smerovky, červený poťah sedačky, bočák, modrá parkovačka, nový lak
simson s50 B1 1980 - renovácia
jawa 23 mustang
2x jawa 20, 2x jawa 21, jawa 555
škoda 120 LS


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 15 říjen 2012, 17:27 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 únor 2008, 21:18
Příspěvky: 1213
Bydliště: Levoča (SK)
simsonista píše:
to musíš teda dobre dlho stáť na tých semafóroch :mrgreen:


Vyhni sa semaforom. :D
a). ak ti zdochne a nakopne až ked vychladne tak je to snímač otáčok
b). ak ti po prejdení semafóra zančne vynechávať ,dusiť,neudrží otáčky ,tak to môže byť gufero.
c). všetko je to len môj tip.

_________________
simson s51 1E1/CS enduro,1990, 60/4, Amal19,NGK,TTS,MTX80W,Hlava50,16z,REZO32.

Auto vozí telo,motorka dušu.

http://www.youtube.com/user/ZweiradteileShop/videos


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 15 říjen 2012, 17:29 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 červenec 2011, 10:10
Příspěvky: 851
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom , Slovensko
hruso25 píše:
simsonista píše:
to musíš teda dobre dlho stáť na tých semafóroch :mrgreen:


Vyhni sa semaforom. :D
a). ak ti zdochne a nakopne až ked vychladne tak je to snímač otáčok
b). ak ti po prejdení semafóra zančne vynechávať ,dusiť,neudrží otáčky ,tak to môže byť gufero.
c). všetko je to len môj tip.


True Story :D

_________________
simson s51 1C1-CS r.v.1990 12V : 50/2, biele smerovky, červený poťah sedačky, bočák, modrá parkovačka, nový lak
simson s50 B1 1980 - renovácia
jawa 23 mustang
2x jawa 20, 2x jawa 21, jawa 555
škoda 120 LS


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 24 říjen 2012, 17:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říjen 2011, 14:21
Příspěvky: 491
Bydliště: Turnovsko (Liberecký kraj)
Já z vás dostanu infarkt :mrgreen:

Nezapomeň taky pořádně vyčistit karbec :)

_________________
S 51 Elektronic,co k němu... co neprasklo,neulítlo,neshnilo,nerozpadlo se = originál


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 24 říjen 2012, 18:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 duben 2007, 19:06
Příspěvky: 856
Bydliště: Závišice
bohatá směs...zkus zvýšit i otáčky volnoběhu..teď mi to dělá to samé u n11-ctky,tam je volnoběh řešen naprd...ale zase jede bezkompromisně...u N3-4 mi to klidně 10 minut drželo volnoběh a při přidání plynu šel hned plynule...

_________________
zpět do ORIGO stavu

MZ ETZ 150-PRODÁNO [


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 30 říjen 2012, 09:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 srpen 2012, 07:33
Příspěvky: 764
Bydliště: Opatovice nad Labem
Takže udelal jsem jen pár základných změn (jehlu jsem dal uplne dolu, nová svíčka B8HS japan a vycistil karbec). tedď už na něm neujedu ani kilometr jakmile se trochu víc ohřeje začíná se dusit. Co mi ale přijde zvláštní je to, že poku už při dusícím se motoru zařadím neutrál tak na něm problém zmizí. Na něm nejen že drží volnoběh ale jde i krásně do otáček. Jakmile tam ale hodím kvalt okamžitě se zase dusí.

_________________
SIMSON S51 ENDURO 1984, 6V, 60/2, hlava 50, píst Berta 2k, otáčkoměr, LED blinkry


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 30 říjen 2012, 15:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 duben 2010, 15:03
Příspěvky: 102
Bydliště: Světec
To mi dělal simson taky a měl jsem špatnej snímač otáček koupil jsem novej a simson šlapal.

_________________
Simson s53 beta 70/2,amal19,12v,v-max 70km/h - prodáno:-)
Yamaha tzr 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 30 říjen 2012, 21:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říjen 2012, 20:48
Příspěvky: 56
Bydliště: Olomouc
A nebo ti někde přicucává vzduch (na volnoběh a bez kvaltu nepoznatelné .... při rychlosti nemá sílu)(můj tip)

_________________
S51 - Silniční, zelený, výbrus na 60ccm, GO motoru, sport. klikovka,16z
S51 - Enduro, červený, GO elektriky
S51 - Enduro > cross, sportovní filtr a klikovka
Jawa 21 >> Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 02 listopad 2012, 22:22 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 srpen 2012, 07:33
Příspěvky: 764
Bydliště: Opatovice nad Labem
Takže pánové pořádně se nečeho držte ať to s váma nepraští. S velkou pravděpodobností to byl PLOVÁK! Vždy když dojedu tak zavřu kohout paliva, ale jednou jsem na to zapomněl a pod simákem se objevila kaluž jako sv.ňa. Po kontrole hladiny jsem přišel na to, že jedna strana plováku je plná benzínu. Vyměnil jsem ho, ujel asi 10 km a je po problému.

_________________
SIMSON S51 ENDURO 1984, 6V, 60/2, hlava 50, píst Berta 2k, otáčkoměr, LED blinkry


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 03 listopad 2012, 00:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říjen 2011, 14:21
Příspěvky: 491
Bydliště: Turnovsko (Liberecký kraj)
To je zvláštní :roll: jak může vysoká hladina zastavit motor?

_________________
S 51 Elektronic,co k němu... co neprasklo,neulítlo,neshnilo,nerozpadlo se = originál


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 04 listopad 2012, 22:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říjen 2012, 20:48
Příspěvky: 56
Bydliště: Olomouc
haskpat píše:
To je zvláštní :roll: jak může vysoká hladina zastavit motor?

Jak??? ..... jednoduše ... tím že tam máš vysokou hladinu ti to muže přímo natýct až do válce čili ho utopíš a to do slova.
Měl sem podobný problém ..... měl sem plovák na sračku a když sem ho vyměnil tak se mu nechtělo zavřít přívod, zatřásl sem se strojem a plovák se hnul a zavřel přívod! :)

_________________
S51 - Silniční, zelený, výbrus na 60ccm, GO motoru, sport. klikovka,16z
S51 - Enduro, červený, GO elektriky
S51 - Enduro > cross, sportovní filtr a klikovka
Jawa 21 >> Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 04 listopad 2012, 22:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říjen 2011, 14:21
Příspěvky: 491
Bydliště: Turnovsko (Liberecký kraj)
Tak nevim jak u jiných karbeců, ale já když jsem měl tento problém u 16 N3 tak to teklo z přepadu po litrech :(

_________________
S 51 Elektronic,co k němu... co neprasklo,neulítlo,neshnilo,nerozpadlo se = originál


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 05 listopad 2012, 00:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říjen 2012, 20:48
Příspěvky: 56
Bydliště: Olomouc
No jasný .... ale to co nestihne odtýct přepadem de rovnou do válce (po půl litrech) :D

_________________
S51 - Silniční, zelený, výbrus na 60ccm, GO motoru, sport. klikovka,16z
S51 - Enduro, červený, GO elektriky
S51 - Enduro > cross, sportovní filtr a klikovka
Jawa 21 >> Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: za tepla chcípá
PříspěvekNapsal: 05 listopad 2012, 15:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říjen 2011, 14:21
Příspěvky: 491
Bydliště: Turnovsko (Liberecký kraj)
No mě to jelo se zaseklým otevřeným jehlovim ventilem :shock:

_________________
S 51 Elektronic,co k němu... co neprasklo,neulítlo,neshnilo,nerozpadlo se = originál


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.284s | 12 Queries | GZIP : On ]