Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 30 duben 2024, 19:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: uz nevim co dal
PříspěvekNapsal: 21 červen 2006, 12:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2005, 21:10
Příspěvky: 23
a jeste jaka vsechna gufera se daji vymenit vim ze na levy strane u kliky a jeste nejaka jina lehce vymenitelna? motor je tak o tretinu mozna vic slabsi nez byl, vyfuk vycisteny, karbec vycisteny, predstih byl vzdy v poho jde do otacek a nevynechava to si myslim ze tim to nebude, olej 1:50 nejaka polosyn do motorovy pily, hodne draha :p ... retez taky akorat, takze jediny ty gufera me napadaj nebo ten predstih ale jak rikam to se mi nezda, driv 65-70 na rovine, ted 60 z mirneho kopce a sem rad


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uz nevim co dal
PříspěvekNapsal: 21 červen 2006, 14:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
hardysk píše:
a jeste jaka vsechna gufera se daji vymenit vim ze na levy strane u kliky a jeste nejaka jina lehce vymenitelna? motor je tak o tretinu mozna vic slabsi nez byl, vyfuk vycisteny, karbec vycisteny, predstih byl vzdy v poho jde do otacek a nevynechava to si myslim ze tim to nebude, olej 1:50 nejaka polosyn do motorovy pily, hodne draha :p ... retez taky akorat, takze jediny ty gufera me napadaj nebo ten predstih ale jak rikam to se mi nezda, driv 65-70 na rovine, ted 60 z mirneho kopce a sem rad


nemas to (vyrajtovany) ten motor ? co pistni krouzky ? treba maji vuli uz... :wink:

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červen 2006, 14:35 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2005, 21:10
Příspěvky: 23
abych pravdu rekl to fakt nevim tolik do motoru uz je na me moc, mrknu na ty gufera ze by to treba prisavalo nevis jestli jsou jeste nejaky veci co bych mel zkouknout kdyz budu vypoustet olej z prevodovky?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: uz nevim co dal
PříspěvekNapsal: 21 červen 2006, 19:16 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
hardysk píše:
a jeste jaka vsechna gufera se daji vymenit vim ze na levy strane u kliky a jeste nejaka jina lehce vymenitelna? motor je tak o tretinu mozna vic slabsi nez byl, vyfuk vycisteny, karbec vycisteny, predstih byl vzdy v poho jde do otacek a nevynechava to si myslim ze tim to nebude, olej 1:50 nejaka polosyn do motorovy pily, hodne draha :p ... retez taky akorat, takze jediny ty gufera me napadaj nebo ten predstih ale jak rikam to se mi nezda, driv 65-70 na rovine, ted 60 z mirneho kopce a sem rad

Gufera ne výkon vliv nemají. Pokud ti to jede málo,tak bude problém v opotřebení motoru nebo v seřízení.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červen 2006, 19:33 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
2Martin: ale mají :wink:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červen 2006, 21:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2005, 21:10
Příspěvky: 23
dneska sem zkousel za chodu sundat tu hadicku od karburatoru ke vzduchovymu filtru, cekal sem ze to zacne tocit na volnobeh a nic tak sem se s tim projel a jede to uplne stejne, to neni dobre ne?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červen 2006, 22:48 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2006, 17:19
Příspěvky: 541
Bydliště: Hradec Králové
Jen co mě napadlo... vliv na výkon může mít prý taky to, že máš zasraný koleno a výfukovej kanál?!

Sundat vejfuk u motoru a juknout jak to vypadá?!

(případně mě opravte pánové...)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 červen 2006, 23:00 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2005, 21:10
Příspěvky: 23
jj hned na to mrknu to koleno je trochu bouchly vejfuk cistej a ten kanal to si nedokazu predstavit ze by se ucpalo, mozna to koleno jedine, hele kdyz to uplne cely sundam i s kolenem tak by to melo jet dobre ne jestli to bude tim, to zkusim, jestli ten bordel preziju MEGA RACHOT:p


Naposledy upravil hardysk dne 22 červen 2006, 00:10, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červen 2006, 00:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2005, 21:10
Příspěvky: 23
jo a Martine opotrebeni to neni pred 10-dnama slapal jak ma, ted je to skoro presne jak kdyz vozim 80-ti kilovyho kamose


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červen 2006, 09:11 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
hardysk píše:
jo a Martine opotrebeni to neni pred 10-dnama slapal jak ma, ted je to skoro presne jak kdyz vozim 80-ti kilovyho kamose

Mohl jsi třena přidřít, ale co tomu předcházelo, víš nejlépe sám.

Marty píše:
2Martin: ale mají :wink:

Přiznávám svojí chybu:-)

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červen 2006, 09:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2006, 17:19
Příspěvky: 541
Bydliště: Hradec Králové
hardysk píše:
jo a Martine opotrebeni to neni pred 10-dnama slapal jak ma, ted je to skoro presne jak kdyz vozim 80-ti kilovyho kamose


Tak to bude asi těžko ucpanej výfukovej kanál nebo koleno... to by to pokud vím ztrácelo výkon postupně.

Přikláněl bych se k Martinovo verzi, hele nemoh si to přidřít... Nejezdil jsi třeba ve větším horku, nedal jsi tomu trochu sodu atd.???

Nakopávat jde v pohodě? Z lehka jako předtím? (i když to jde asi dost těžko porovnat, ale tonoucí se stébla chytá :) )

Sry nefim esi to tu už někdo psal... svíčka je taková, jaká má být? To by, řek bych, taky mohlo ovlivnit výkon...

ZAtím čau, hodně štestí... se dá do kupy, uvidíš :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červen 2006, 12:36 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2005, 21:10
Příspěvky: 23
s tim nakopavanim nevim mozna je to trosku horsi ale to se fakt tezko pozna, jezdil sem jak vzdycky ve dvou a bylo dost horko, tak ze bych to pridrel? ted to vubec nejde za plynem, kdyz uz se to dostane trochu do otacek tak to tak nejak jede ale kdyz dam z jednicky dvojku tako to je fakt porod nez se to dostane trochu do otacek tzn 25-35 tam uz je to dobry, jediny co mi zbejva je teda vybrus, nebo se to da nejak podomacku dobrousit ty poskozeny mista? btw svicka ngk 2 mesice stara, cihlova barva


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červen 2006, 12:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 květen 2006, 17:19
Příspěvky: 541
Bydliště: Hradec Králové
No možná jo... on simík blbě chladí a ve dvou ten motorek dostane větší záhul...

To podoma dost těžko... výbrus. Ale ještě počkej, co poradí ostatní... ale mě se zdá, že je to ono.

(když o tom tak přemýšlím, když jsem ve své mladické nerozvážnosti zadřel babettu... dal jsem jí trochu ohul do kopce, začala hrozně ztrácet výkon. Já nevěděl co s tím, zkusil jsem ji trochu protáhnout... a tím sem to dorazil :x )


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červen 2006, 22:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2005, 21:10
Příspěvky: 23
hele tak sem se kouknul na pist nejen ze to bylo pridreny ale je tam jen jeden pistni krouzek a ten je na 3 kusy :shock: bily plosky sem zbrousil a zejtra pomazu pro pistni krouzky nevim ten valec vypada bidne mozna bych mohl rovnou koupit ten kit na 60 ale nevim jestli je ponicena ta vlozka na to sem nekouk


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 červen 2006, 22:07 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
hardysk píše:
hele tak sem se kouknul na pist nejen ze to bylo pridreny ale je tam jen jeden pistni krouzek a ten je na 3 kusy :shock: bily plosky sem zbrousil a zejtra pomazu pro pistni krouzky nevim ten valec vypada bidne mozna bych mohl rovnou koupit ten kit na 60 ale nevim jestli je ponicena ta vlozka na to sem nekouk
hehe no aspon se ti pomohlo ted muzete pomoci me.. :cry: :wink:

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 115 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.119s | 13 Queries | GZIP : On ]