Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 01 květen 2024, 17:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 19:43 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 duben 2012, 19:12
Příspěvky: 44
Zdravím lidi, mám na vás prosbu. Jsem už opravdu zoufalej. Sedím u motorky už dva dny, černej jsem až za ušima, vyzkoušel jsem VŠE co umím, ale za boha nejsem schopnej přijít na to, co je mojí motorce. Před 5 dny jsem byl na technické po zimě. Motorka tam dojela nádherně, obětoval jsem do ní přes 2000 za novej výfuk, předělání závitu válce a další drobnosti a jela jak nikdy předtím. Na technické jsem prošel, pak jsem si jel natankovat a po cestě domů mi Simson zpomalil až uplně zdechl. Dotlačil jsem ho na nejbližší polňačku, kde jsem zkoušel nastartovat, ale vubec nic. Vždycky se chvilku držel, volnoběh udržel ale jakmile jsem přidal tak zdechl. Říkal jsem si, že to bude tryska. Rozdělávat karburátor se mi tam opravdu něchtělo, kdesi v džungli. Zkusil jsem nastartovat na sytič a držel se, tak jsem domů dojel na sytič. Přijedu domů, po chvilce už drží i sám a dokonce i bez sytiče tak si říkám dobrý. Druhý den přijdu, motorka nechytá, jak kdyby byla zadušená za válcem hned. Zjistil jsem že mi netěsnil kohoutek u nádrže. Benzín mi nějak záhadně protekl až do kolena, který jsem měl uplně plný!!! Jak to proboha proteklo motorem? To byl píst v tak krásné poloze že to proteklo? To by ještě nebyl problém. Vylil jsem koleno, nechal jsem vytéct i všechen beznín z klikovky, ale teď prostě nejsem schopen simsona vůbec nastartovat. Karburátor vyčištěnej, přívod beznínu parádní, sání dobrý, vyměnená faja, kábel aji indukčka. Mám pocit že mi něco sere svíčky ale nejsem si jistej. Jiskra se mi zdá studená je bílá nebo až pěkně modrá. Koupil jsem už nový svíčky, který nejdříve házely krásně růžovou jiskru při zkoušce na válcu, ale po nasazení a pár prošlápnutích začaly házet taky modrý jiskry. Zkoušel jsem jiný indukčky... ale jiskra prostě žádná. Mám sundanej výfuk aby benzín popřípadě chcal rovnou ven z motoru a ne do kolena, a při prošlápnutí jd eprostě krásně z motoru ven, se sytičem přímo chčije ven. Zkoušel jsem i jiný benzín, podlít svíčku čistým benzínem, ale prostě vše jen vyteče a motorka nejeví vůbec známky zážehu. Jen semtam to škytne a zakouří, buď bíle nebo černě,ale je to tak jednou z deseti prošlápnutí. Opravdu nevím co s tím lidi, už mám mozol na noze z toho jak dva dny skáču po startovací páce. Ani na roztláčení nejde, prostě nezapaluje. Terystor jsem nekontroloval. Toho se bojím nejvíc, je to docela drahá záležitost a popravdě jí nerozumím. Zapalovací cívka se zdá v pořádku. A předstih myslím na bezdotykových zapalováních ani není ne? Na zapalování jsem našel sice nějaká šlic ale vůbec nevím k čemu je. Díky za radu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 21:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2012, 18:05
Příspěvky: 147
Bydliště: Vitějovice
Radek S51 píše:
Zdravím lidi, mám na vás prosbu. Jsem už opravdu zoufalej. Sedím u motorky už dva dny, černej jsem až za ušima, vyzkoušel jsem VŠE co umím, ale za boha nejsem schopnej přijít na to, co je mojí motorce. Před 5 dny jsem byl na technické po zimě. Motorka tam dojela nádherně, obětoval jsem do ní přes 2000 za novej výfuk, předělání závitu válce a další drobnosti a jela jak nikdy předtím. Na technické jsem prošel, pak jsem si jel natankovat a po cestě domů mi Simson zpomalil až uplně zdechl. Dotlačil jsem ho na nejbližší polňačku, kde jsem zkoušel nastartovat, ale vubec nic. Vždycky se chvilku držel, volnoběh udržel ale jakmile jsem přidal tak zdechl. Říkal jsem si, že to bude tryska. Rozdělávat karburátor se mi tam opravdu něchtělo, kdesi v džungli. Zkusil jsem nastartovat na sytič a držel se, tak jsem domů dojel na sytič. Přijedu domů, po chvilce už drží i sám a dokonce i bez sytiče tak si říkám dobrý. Druhý den přijdu, motorka nechytá, jak kdyby byla zadušená za válcem hned. Zjistil jsem že mi netěsnil kohoutek u nádrže. Benzín mi nějak záhadně protekl až do kolena, který jsem měl uplně plný!!! Jak to proboha proteklo motorem? To byl píst v tak krásné poloze že to proteklo? To by ještě nebyl problém. Vylil jsem koleno, nechal jsem vytéct i všechen beznín z klikovky, ale teď prostě nejsem schopen simsona vůbec nastartovat. Karburátor vyčištěnej, přívod beznínu parádní, sání dobrý, vyměnená faja, kábel aji indukčka. Mám pocit že mi něco sere svíčky ale nejsem si jistej. Jiskra se mi zdá studená je bílá nebo až pěkně modrá. Koupil jsem už nový svíčky, který nejdříve házely krásně růžovou jiskru při zkoušce na válcu, ale po nasazení a pár prošlápnutích začaly házet taky modrý jiskry. Zkoušel jsem jiný indukčky... ale jiskra prostě žádná. Mám sundanej výfuk aby benzín popřípadě chcal rovnou ven z motoru a ne do kolena, a při prošlápnutí jd eprostě krásně z motoru ven, se sytičem přímo chčije ven. Zkoušel jsem i jiný benzín, podlít svíčku čistým benzínem, ale prostě vše jen vyteče a motorka nejeví vůbec známky zážehu. Jen semtam to škytne a zakouří, buď bíle nebo černě,ale je to tak jednou z deseti prošlápnutí. Opravdu nevím co s tím lidi, už mám mozol na noze z toho jak dva dny skáču po startovací páce. Ani na roztláčení nejde, prostě nezapaluje. Terystor jsem nekontroloval. Toho se bojím nejvíc, je to docela drahá záležitost a popravdě jí nerozumím. Zapalovací cívka se zdá v pořádku. A předstih myslím na bezdotykových zapalováních ani není ne? Na zapalování jsem našel sice nějaká šlic ale vůbec nevím k čemu je. Díky za radu


No podle mě teda na bezkontaktu předstih je stoprocentně :-)
Možná odešla řídící jednotka jak píšeš (tyrystor)
Podle mě (nejsem žádnej odborník) to bude ten předstih.Prostě to hází ve špatnou dobu a tu směs to nezapálí a vyteče z vejfuku no.

_________________
HONDA CBF600s
r.v. 2005, modrá-základní, 599, 57kW, V-max 220 km/h
JAWA-ČZ 250/353 - Kývačka
r.v. -, černo-stříbrná, 250, velká rozeta, V-max budě kolem 100
ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDi
r.v. 2007, červená-základní, 1.9, 77kW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 21:47 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 duben 2012, 19:12
Příspěvky: 44
Aha a předstih se teda šteluje jak? Nějak si nerozumím s magnetem asi :D umím seštelovat předstih na fichtlu ale tohle je pro mě španělská dědina...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 21:52 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 květen 2011, 13:54
Příspěvky: 85
Bydliště: Rataje (u kroměříže)
podle mě je problém v karbecu!tobě to přijde normální že ti při startování teče benzín z válce ven :shock: :roll: ??? asi se ti neuzavírá karbec povák neuzavře přivod benzinu.
bože nechápu jak někdo mění svíčky posuzuje jak hází jiskru a přitom má plný koleno benzínu a klikovku v benzinový lázni :mrgreen: :alright:

_________________
červený s 51 enduro motard
90/2 11hp od RZT. shit long 5Q,klika 46sp.zlatej primár s70,14Z, RZT 5lamel spojka,amal21,výfuk RZT enduro. Po rovině 90-95km/h dle povětrnostních podmínek :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 21:54 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2012, 18:05
Příspěvky: 147
Bydliště: Vitějovice
VincekTDi píše:
podle mě je problém v karbecu!tobě to přijde normální že ti při startování teče benzín z válce ven :shock: :roll: ??? asi se ti neuzavírá karbec povák neuzavře přivod benzinu.
bože nechápu jak někdo mění svíčky posuzuje jak hází jiskru a přitom má plný koleno benzínu a klikovku v benzinový lázni :mrgreen: :alright:


To je blbost.Kdyby mu nezavíral ventilek v karbecu tak by chcal benzín z přepadu na karburátoru a ne z vejfuku.Do válce by se neměl benzín dostat.

_________________
HONDA CBF600s
r.v. 2005, modrá-základní, 599, 57kW, V-max 220 km/h
JAWA-ČZ 250/353 - Kývačka
r.v. -, černo-stříbrná, 250, velká rozeta, V-max budě kolem 100
ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDi
r.v. 2007, červená-základní, 1.9, 77kW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 21:56 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 květen 2011, 13:54
Příspěvky: 85
Bydliště: Rataje (u kroměříže)
netvrdím to 100% to bys musel startovak jako blázen aby jsi měl benzin v koleně výfuku

_________________
červený s 51 enduro motard
90/2 11hp od RZT. shit long 5Q,klika 46sp.zlatej primár s70,14Z, RZT 5lamel spojka,amal21,výfuk RZT enduro. Po rovině 90-95km/h dle povětrnostních podmínek :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 21:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2012, 18:05
Příspěvky: 147
Bydliště: Vitějovice
Radek S51 píše:
Aha a předstih se teda šteluje jak? Nějak si nerozumím s magnetem asi :D umím seštelovat předstih na fichtlu ale tohle je pro mě španělská dědina...


Hele chlape sem na tom uplně stejně :-D Mam kromě simpla doma ještě mustanga s motorem z 05ky a předstih a odtrh to je pro mě dení chleba,to tam dělam každou chvílí ale na bezdotyku nemam páru jak na to :-)

_________________
HONDA CBF600s
r.v. 2005, modrá-základní, 599, 57kW, V-max 220 km/h
JAWA-ČZ 250/353 - Kývačka
r.v. -, černo-stříbrná, 250, velká rozeta, V-max budě kolem 100
ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDi
r.v. 2007, červená-základní, 1.9, 77kW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 21:58 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 duben 2012, 19:12
Příspěvky: 44
VincekTDi píše:
podle mě je problém v karbecu!tobě to přijde normální že ti při startování teče benzín z válce ven :shock: :roll: ??? asi se ti neuzavírá karbec povák neuzavře přivod benzinu.
bože nechápu jak někdo mění svíčky posuzuje jak hází jiskru a přitom má plný koleno benzínu a klikovku v benzinový lázni :mrgreen: :alright:


Karbec je vyčištěnej, nikde není žádnej problém, a nevím proč by plovák neměl zavírat přívod, nebylo na něj šáhnutý, aby byl nějak deformovanej nebo tak, normálně to jelo, a zničehonic s eposere plovák? A a jak vysvětlíš to že to že to nechytá? Snad je normální když máš puštěnej benzín že ho sání vtahuje to motoru ne? Koleno a klikovku sem měl plnou protože pořád tekl kohoutek, ale i tak by to měl zastavit kraburátor.. nevím proč to proteklo.. a to že to nechytá je to že to pouští moc benzínu a přechlastává to?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 21:58 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 květen 2011, 13:54
Příspěvky: 85
Bydliště: Rataje (u kroměříže)
na karburátoru by měl byt přepad aby se to nestalo ale mít klikovku plnou benzínu je při startování nohou nemožný úkol

_________________
červený s 51 enduro motard
90/2 11hp od RZT. shit long 5Q,klika 46sp.zlatej primár s70,14Z, RZT 5lamel spojka,amal21,výfuk RZT enduro. Po rovině 90-95km/h dle povětrnostních podmínek :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 22:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 duben 2012, 19:12
Příspěvky: 44
VincekTDi píše:
na karburátoru by měl byt přepad aby se to nestalo ale mít klikovku plnou benzínu je při startování nohou nemožný úkol


mám pocit že neumíš číst :) přišel jsem nadruhý den, a klikovka a koleno už BYLY plný.. nateklo to přes noc!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 22:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2012, 18:05
Příspěvky: 147
Bydliště: Vitějovice
To bude předstih na 99,9 procent.Se ten benzín nezapálí a hromadí se ve válci a pak teče ven.Kdyby byla špatná hladina v karbecu (třeba že nezavírá přívod paliva)tak by to teklo ze strany z přepadu, přesně to se mi stalo teď o weekendu.

_________________
HONDA CBF600s
r.v. 2005, modrá-základní, 599, 57kW, V-max 220 km/h
JAWA-ČZ 250/353 - Kývačka
r.v. -, černo-stříbrná, 250, velká rozeta, V-max budě kolem 100
ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDi
r.v. 2007, červená-základní, 1.9, 77kW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 22:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 03 duben 2012, 19:12
Příspěvky: 44
irry píše:
To bude předstih na 99,9 procent.Se ten benzín nezapálí a hromadí se ve válci a pak teče ven.Kdyby byla špatná hladina v karbecu (třeba že nezavírá přívod paliva)tak by to teklo ze strany z přepadu, přesně to se mi stalo teď o weekendu.


To je všechno strašně hezký Irry ale poradíš mi jak se předstih šteluje? Jak sem řekl, nemám páru ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 22:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2012, 18:05
Příspěvky: 147
Bydliště: Vitějovice
Radek S51 píše:
irry píše:
To bude předstih na 99,9 procent.Se ten benzín nezapálí a hromadí se ve válci a pak teče ven.Kdyby byla špatná hladina v karbecu (třeba že nezavírá přívod paliva)tak by to teklo ze strany z přepadu, přesně to se mi stalo teď o weekendu.


To je všechno strašně hezký Irry ale poradíš mi jak se předstih šteluje? Jak sem řekl, nemám páru ;)


Tak skus google.Sorry ale nevim. :-)
Mě to čeká taky až přijedu zejtra domu.

_________________
HONDA CBF600s
r.v. 2005, modrá-základní, 599, 57kW, V-max 220 km/h
JAWA-ČZ 250/353 - Kývačka
r.v. -, černo-stříbrná, 250, velká rozeta, V-max budě kolem 100
ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDi
r.v. 2007, červená-základní, 1.9, 77kW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 22:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 květen 2011, 13:54
Příspěvky: 85
Bydliště: Rataje (u kroměříže)
tak už jen to že ti přes noc protekl pres karbec benzín není normální měl by vytíct bokem karburátoru jak stoho vede ta hadička
ja mat karbec amal na origoš si 100% nepamatuju neni na tom ventilu nějaká těsnící gumička??
jo a diravej plovak muže být taky

_________________
červený s 51 enduro motard
90/2 11hp od RZT. shit long 5Q,klika 46sp.zlatej primár s70,14Z, RZT 5lamel spojka,amal21,výfuk RZT enduro. Po rovině 90-95km/h dle povětrnostních podmínek :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 duben 2012, 22:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 22 květen 2011, 13:54
Příspěvky: 85
Bydliště: Rataje (u kroměříže)
zkus si pučit karbec od nějakýho kamaráda at se tu nemusíme hádat zda je to karb nebo předstih

_________________
červený s 51 enduro motard
90/2 11hp od RZT. shit long 5Q,klika 46sp.zlatej primár s70,14Z, RZT 5lamel spojka,amal21,výfuk RZT enduro. Po rovině 90-95km/h dle povětrnostních podmínek :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 152 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.234s | 15 Queries | GZIP : On ]