Pisete tu iba blbosti a blbosti. Ja viem presne aky mas problem. Mne to robi tiez. Asi tak do polovice otacok mi to svieti rovnako a od polovice otacok vyssie to zadne svetlo slabne. S brzdovym to nema vobec nic. Popremyslal som nad tym a vislo vi to len na jednu vec. Dobijacie ustrojenstvo na 6V ma 2 cievky (tlmivky). Jedna je na dobijanie a ta druha na zadne svetlo. Su ulozene v jednej kostricke. Tym, ze pridas plyn, tak cez jednu cievku v dobijacom ustrojenstve ide prud do baterky a dobija ju, a ovplyvnuje to tu druhu cievku co je na zadne svetlo. Ked som vybral pojistku od dobijania, tak to zadne svetlo svietilo v zavislosti na otackach stale silnejsie. Skus vybrat pojistku od batery, alebo odpojit baterku, aby si prerusil dobijaci okruh a mal by sa ti problem odstranit. (ak teda mas baterku, ale bez nej by to zrejme svietilo silno) Daj potom vediet ako si dopadol. Rozmyslal som aj nad riesenim tochto problemu a napadlo ma, ze by sa mohlo nejako rozdelit to dobijacie ustrojenstvo, ale no neviem neviem.
_________________
S 51 B2-4, 50ccm, 6V, 16 z. kolečko, malá kapotáž, zrezaný predný blatník, zkrátené smerovky, policajt, dorobený originál otáčkomer a teplomer zo škodziara, sviečka NGK B8HS, motor zatial bez úprav, no som spokojny