Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 30 duben 2024, 21:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 07 červen 2006, 20:29 
Offline
Uživatel

Registrován: 07 červen 2006, 20:14
Příspěvky: 4
Ahoj chlapci!
Už si nevím rady a chybí mi zkušenosti, tak jsem se rozhodl zkusit najít pomoc tady: Mám Enduro r.v.1984 6V po starým strejci, spousta roků se na něj jenom prášilo a má najeto jenom 10000 a teď s ním mám problém: původně nejel v momentě když měl málo otáček a přidal se víc plyn, tak se dusil dokud se mu zas neubralo. Tak jsem si říkal že bude asi zasviněný karburátor po těch létech co se ani nepohnul, tak jsem karbec vymontoval, celej rozebral i s tryskama a všechno pečlivě vyčistil, no ale teď nevím, pohnul jsem s těma dvěma tryskama asi, no a sice to teda jede, ale netuším jak se tohle seřizuje?????? Asi tuším že jedna je volnoběh a druhá bohatost, žejo? Jo a další věc kterou fakt nevím (předtím jsem měl jenom fichtly) jak je to se sytičem??? Mě to se sytičem NIKDY nejede ani nejde nastartovat, jo a když je to nastartovaný a zkusím stačí malinko otevřít sytič tak to okamžitě chcípne. Je to normální??????? No a teda chytá to blbě a na několikátej pokus. Svíčku jsem dal novou.
Díky moc za rady!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červen 2006, 20:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
monty123 píše:
Ahoj chlapci!
Už si nevím rady a chybí mi zkušenosti, tak jsem se rozhodl zkusit najít pomoc tady: Mám Enduro r.v.1984 6V po starým strejci, spousta roků se na něj jenom prášilo a má najeto jenom 10000 a teď s ním mám problém: původně nejel v momentě když měl málo otáček a přidal se víc plyn, tak se dusil dokud se mu zas neubralo. Tak jsem si říkal že bude asi zasviněný karburátor po těch létech co se ani nepohnul, tak jsem karbec vymontoval, celej rozebral i s tryskama a všechno pečlivě vyčistil, no ale teď nevím, pohnul jsem s těma dvěma tryskama asi, no a sice to teda jede, ale netuším jak se tohle seřizuje?????? Asi tuším že jedna je volnoběh a druhá bohatost, žejo? Jo a další věc kterou fakt nevím (předtím jsem měl jenom fichtly) jak je to se sytičem??? Mě to se sytičem NIKDY nejede ani nejde nastartovat, jo a když je to nastartovaný a zkusím stačí malinko otevřít sytič tak to okamžitě chcípne. Je to normální??????? No a teda chytá to blbě a na několikátej pokus. Svíčku jsem dal novou.
Díky moc za rady!


ked to tak dlho stalo tak sa mohlo stat ze trisky zaoxidovali. je to len mosadz takze nic divne. skus sa na ne lepsie pozret. hlavne do tich malinkych dierok. ja mam doma iez 2 zaoxidovany trysky ktore vyzeraju ako nove. ano ak mas ozaj starsi typ karburatora tewda pravdepobne ten ako mam ja tak sa tim zapustenim srobikom steluje bohatost zmesy a tim co je sikmo od spodu oproti supatku sa steluje volnobeh.

ked ide o sytic tak startuj nim len za studena a ak nechyti po takom 5-6 raze tak ho zavri. prechlastal by sa. a mislim ze to robi kazdemu ked za chodu motora pustis sytic.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 červen 2006, 20:52 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 listopad 2005, 22:27
Příspěvky: 56
Zkus jestli nemáš přehozený trysky. Hlavní je zespodu v ose šoupátka a má hodnotu 70 nebo 72. Sytičová je dole v plovákové komoře a má hodnotu 50 nebo 60. Volnoběžná je u novějšího provedení (průměr šoupátka 18 mm) schovaná pod šroubkem a má hodnotu 35. U staršího provedení (průměr šoupátka 21 mm) má úplně jinej tvar a taky má hodnotu 35.
Jinak Lunek má recht s tou oxidací někdy nepomůže trysky vyčistit a je lepší koupit nový. Zvlášť natural je na trysky pěkná sviňa.

_________________
Pusťte mě k tomu, já to zmáknu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 červen 2006, 20:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 07 červen 2006, 20:14
Příspěvky: 4
Dík za odpověď. Ty trysky jsem profukoval a prohlížel proti světlu a zdály se mě dobrý, myslím že to bude ten karbec jak píšeš. Máš tušení jak se seřizuje ta bohatost? Je tenhle karbec popsán v tý dílenský příručce? Takže správnej postup startování je na sytič dikud to nechytne???


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 červen 2006, 20:56 
Offline
Uživatel

Registrován: 07 červen 2006, 20:14
Příspěvky: 4
Jo a ještě se sytičem se to startuje bez plynu?
Dík!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 červen 2006, 21:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
monty123 píše:
Jo a ještě se sytičem se to startuje bez plynu?
Dík!


nie startujes tak isto len ked sa motor zacne chytat tak rychlo sytic vypnes ked to nestihnes a motor zdochne nic sa nedeje uz potom startuje bez sytitca

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 červen 2006, 09:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Pokud máš všechno dobře seřízený, tak se startuje normálně bez plynu, pokud dlouho stojí tak akorát zapnu sytič, nakopnu to, nechám pár vteřin zahřát a už to drží bez sytiče.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 červen 2006, 09:54 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Pavel píše:
Pokud máš všechno dobře seřízený, tak se startuje normálně bez plynu, pokud dlouho stojí tak akorát zapnu sytič, nakopnu to, nechám pár vteřin zahřát a už to drží bez sytiče.


no ja neviem ako tebe ale ja ked nemam vobec plyn pridani tak nechyti skoro nikdy. a nepovazujemto za nejaku poruchu pretoze z pridanym plinom mi to chyta vzdy.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 červen 2006, 09:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Tak si nastav o trochu víš volnoběh, třeba to pomůže, mě to chytá v pohodě bez plynu, ale volnoběh je klidnej, žádný vysoký otáčky.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 červen 2006, 10:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Pavel píše:
Tak si nastav o trochu víš volnoběh, třeba to pomůže, mě to chytá v pohodě bez plynu, ale volnoběh je klidnej, žádný vysoký otáčky.


ja mam volnobeh akurat. a radsej si podrzim pri starte plyn jak by mi to malo na volnobehu vrieskat v otackach :idea:

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 červen 2006, 10:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Tak to nevím, čím to je, mě to startovat jde bez toho plynu a otáčky mám na volnoběh snad "předpisový" :lol:

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 červen 2006, 16:45 
Offline
Uživatel

Registrován: 07 červen 2006, 20:14
Příspěvky: 4
Mo já jsem ten karbec (abych se vrátil k původnímu problému) ještě jednou vypucoval a už se to teda nedusí, akorát pořád nevím jak se seřizuje ta bohatost. Jo a se sytičem mi to ani neškytne, tak to teda dělám tak, že tak 3x šlápnu se sytičem, pak ho zavřu a cca na půl plynu to tak na potřetí až po pátý chytne. Je to OK?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 červen 2006, 17:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
monty123 píše:
Mo já jsem ten karbec (abych se vrátil k původnímu problému) ještě jednou vypucoval a už se to teda nedusí, akorát pořád nevím jak se seřizuje ta bohatost. Jo a se sytičem mi to ani neškytne, tak to teda dělám tak, že tak 3x šlápnu se sytičem, pak ho zavřu a cca na půl plynu to tak na potřetí až po pátý chytne. Je to OK?


za stude mi chyta tak isto. mam 1000km po GO. uplna normalka. ale zase na druhu stranu ked je len trosku ohriaty chyti aj ked potahnem nakopavacku dozadu rukou.

bohatost sa steluje tak ze ten zapusteny srobik dotahnes naplno (motor zdochne) a potom postupne povolujes az do vtedy kim motor nejde pri pridani plynu pekne do otacok

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 161 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.107s | 13 Queries | GZIP : On ]