monty123 píše:
Ahoj chlapci!
Už si nevím rady a chybí mi zkušenosti, tak jsem se rozhodl zkusit najít pomoc tady: Mám Enduro r.v.1984 6V po starým strejci, spousta roků se na něj jenom prášilo a má najeto jenom 10000 a teď s ním mám problém: původně nejel v momentě když měl málo otáček a přidal se víc plyn, tak se dusil dokud se mu zas neubralo. Tak jsem si říkal že bude asi zasviněný karburátor po těch létech co se ani nepohnul, tak jsem karbec vymontoval, celej rozebral i s tryskama a všechno pečlivě vyčistil, no ale teď nevím, pohnul jsem s těma dvěma tryskama asi, no a sice to teda jede, ale netuším jak se tohle seřizuje?????? Asi tuším že jedna je volnoběh a druhá bohatost, žejo? Jo a další věc kterou fakt nevím (předtím jsem měl jenom fichtly) jak je to se sytičem??? Mě to se sytičem NIKDY nejede ani nejde nastartovat, jo a když je to nastartovaný a zkusím stačí malinko otevřít sytič tak to okamžitě chcípne. Je to normální??????? No a teda chytá to blbě a na několikátej pokus. Svíčku jsem dal novou.
Díky moc za rady!
ked to tak dlho stalo tak sa mohlo stat ze trisky zaoxidovali. je to len mosadz takze nic divne. skus sa na ne lepsie pozret. hlavne do tich malinkych dierok. ja mam doma iez 2 zaoxidovany trysky ktore vyzeraju ako nove. ano ak mas ozaj starsi typ karburatora tewda pravdepobne ten ako mam ja tak sa tim zapustenim srobikom steluje bohatost zmesy a tim co je sikmo od spodu oproti supatku sa steluje volnobeh.
ked ide o sytic tak startuj nim len za studena a ak nechyti po takom 5-6 raze tak ho zavri. prechlastal by sa. a mislim ze to robi kazdemu ked za chodu motora pustis sytic.