Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 duben 2024, 16:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ztráta výkonu
PříspěvekNapsal: 17 květen 2006, 20:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
Zdravim. Muže mi někdo poradit co může být ztrátou výkonu? Mám sedmdesátkovej válec. Jede v pohode ale na cturku uz netahne tak jako driv. Predtim chodil pres 80 ted ho dostanu jen pres 70. Karbec, zapalko ani vejfuck by to bejt nemely.

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 07:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
A co falesnej vzduch ten kdyz jse obevi tak to bere hodne na vykonu.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 08:11 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
mirek999 píše:
A co falesnej vzduch ten kdyz jse obevi tak to bere hodne na vykonu.

Znáš taky nějakou jinou závadu?:-)
2Notky: Zkus zapřemýšlet, co tomu předcházelo.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 08:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
No hafec ale tohle je ta nejvetsi klasika ztraty vykonu proste ze nekde propousti gufero.Zkus vycistit taky filtr,seridit karbec.A pak uvidis.Ale podle me je to falesnej vzduch.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 14:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
Kdyby to byl falesnej zduch tak to vypada uplne jinak... Nepude do tocek a z nich. A porad by to chcipalo... Rikal jsem ze, motor jde uplne v poho ale proste na chytyrku netahne jak driv. Napadlo me jeslti to nemuze bejt setrvakem. Mel sem tan ten starej se 4 dirama ale vymenil sem ho za ten se 2 diarama. Jestli neni tesi...

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 14:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
tak to jsi asi jeste nezazilo falesnej vzduch za to jo jo takze bud v klidu urcite bych to pretesnil znovu.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 15:07 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
Nechci se hadat, jen vim ze to neni falesnak pac by me to netahlo na vsechny kvalty a ne jenom na 4. :wink:

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 15:15 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Notky píše:
Nechci se hadat, jen vim ze to neni falesnak pac by me to netahlo na vsechny kvalty a ne jenom na 4. :wink:

Ty chodíš na ostatní kvalty přes 7000 ot./min.?

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 15:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
Pff tak to netusim, ale doufam ze jen vyjmecne. Nefunguje mi otackomer. Ale jestli to beres podle tabulek tak to nedelej. Mam tam 50 primár. Ta chtyrka toci ale pak uz nejde tak vysoko jako chodila. Jelo to 85. a ted sem rad za 75...

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 15:49 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Notky píše:
Pff tak to netusim, ale doufam ze jen vyjmecne. Nefunguje mi otackomer. Ale jestli to beres podle tabulek tak to nedelej. Mam tam 50 primár. Ta chtyrka toci ale pak uz nejde tak vysoko jako chodila. Jelo to 85. a ted sem rad za 75...

Jak to nemám brát podle tabulek? Při primární převodu z S51 a 17 z. je vzorec pro přepočet na čtvrtý rychlostní stupeň... rychlost*100=otáčky...

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 15:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
A zkusil si pořádně vyčistit všechny ty trysky v karbecu? mě to taky špatně táhlo, teda do kopců a tak, pak sem to pořádně vyčistil a už jede jak dřív.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 17:44 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
Mužu to zkusit. Teď mě ještě napadlo plno jinejch věcí...

Martine jak je přesně ten vzorec?

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 18:41 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Notky píše:
Mužu to zkusit. Teď mě ještě napadlo plno jinejch věcí...

Martine jak je přesně ten vzorec?

Všechno to vychází s převodových poměrů. Jsou v DP a celé je to matika základní nebo nejvýše střední školy. Navíc všechny grafíky jsou na mých stránkách.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 19:09 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
No jasne ze to nebude tolik slozity. Ale poznat vzorec z pevodu me este moc nejde. Ty tvoje grafy jsou na cistrokrevnou 70... Ja mam talkovyho zm*da. 70 válec + 50primar...

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 19:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
Je mozny aby se vytahali krouzky, nebo neco takovyho. Btw mam pocit ze to zaclo zlobit potom co sem vycistil a vylestil hlavu...

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 238 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.075s | 13 Queries | GZIP : On ]