Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 20:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12 květen 2011, 14:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Zdravím, už jsem tu někdy psal podobné téma, ale bohužel jej nemohu najít. Mám SR 50 ku 12V. Motorka sice nastartuje, ale šíleně kouří, kape sajrajt z výfuku a svíčka je mokrá. Když vypnu sytič a nedržím skoro plný plyn, tak chcípne. Když držím plný plyn,otáčky vyskočí nahoru, když uberu, chcípne. Bylo mi porazeno, abych vyměnil gufera, to jsem udělal, ale žádná změna. Zkoušel jsem to i s benzinem bez oleje, taky žádný výsledek (myslel jsem, že v původní směsi je ho moc). Svíčka hází jiskru. Zapalování by mělo být poštelované dobře, karburátor také (ozkoušeny 3 kusy karburátorů včetně jednoho úplně nového). Už si s tím opravdu nevím rady, nenapadá mě ani jedna věc, kterou bych mohl zkusit. Snad mi tu někdo poradí. Nebo by mi někdo mohl doporučit nějakého opraváře, který si za to nevezme horentní sumu a je někde poblíž Brna. Díky

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 květen 2011, 14:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 27 listopad 2010, 20:40
Příspěvky: 490
Bydliště: Prešov
Pozri či máš na sytiči pod valčekom gumičku!!!
A menil si obidve guferá na kluke?


čo tam leješ naftu že to tak dymí :D :D

_________________
Babetta typ:225
S51-Enduro-60/2
-Predané- V-max-79km/h
Honda NSR 125rs
KTM-125GS
Atv 125ccm
Gilera Rc 125
Hummer 200
Jawa Dandy 125
Yamaha 600 s
Kawasaki GPZ 500


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 květen 2011, 14:11 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 duben 2010, 15:03
Příspěvky: 102
Bydliště: Světec
a kouřilo to tak hodně i když jsi tam nalil benzín bez oleje

_________________
Simson s53 beta 70/2,amal19,12v,v-max 70km/h - prodáno:-)
Yamaha tzr 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12 květen 2011, 14:12 
Offline
Uživatel

Registrován: 10 březen 2011, 18:32
Příspěvky: 14
Zkoušel jsi ty karburátory měnit komplent i se šoupátky a sytiči? Nebo to taky saje mezi kartrama z převodovky. Ale to až jako poslední možnost. Výfuk, není ucpanej?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 květen 2011, 14:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Výfuk je docela ok, gufera jsou vyměněné obě u kilky. Sajrajt z výfuku teče a dýmí to i při benzinu bez oleje. Karburátory měněny komplet. Gumička v sytiči je a drží.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 květen 2011, 20:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 duben 2007, 19:06
Příspěvky: 856
Bydliště: Závišice
no ono je to těžko...karbec seřiď podle fóra,ať máš 100% jistotu,že ten to není.Raději starý oiginál,ne žádnou napodobeninu z polska.zkontroluj plováky,velikost trisek,sytič,prostě komplet karbec.Hlavně,zda sytič dovírá,zda se nezasekává atd.Až si budeš jistý tímto,pokračuj kontrolou filtru,vyper ho v technickém benzínu,výfuk lehce vyčisti,hlavně tlumič a koncovou část.Dále,zda není střihlé péro pod rotorem.Tohle je běžná údržba.Zda nepojede,pokračuj dále.Předstih se sám nezmění,jedině že by si ho zkoušel sám rozhodil,ale to by motor i se špatným předstihem šel do otáček.Ještě je dost pravděpodobné,že máš prasklý pístní kroužek nebo se úplně rozdrtil a utek do výfuku a utíká ti koprese zpět do klikového prostoru,proto to špatně spaluje a nemá výkon,taky se mě stalo.A nebo je válec hodně vyběhaný.Asi nejlepší bude zkontrolovat píst,válec,kroužky,dále filtr, vyměnit svíčku,karbec a výfuk.

_________________
zpět do ORIGO stavu

MZ ETZ 150-PRODÁNO [


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 květen 2011, 21:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Ozkoušeno i bez filtru, karbeci vyměněny už tři, minulý rok dělán výbrus (potom jel dobře), sytič dovírá, neseká se, jde volně. Zkusím ještě shodit ten válec, jestli to nebudou ty kroužky, ale když jsem měl dole hlavu, tak to nevypadalo, že by to bylo někde podřený nebo tak něco. Uvidíme. Jinak předstih se zkoušel opravit, protože mě napadlo, že by to mohlo být tím, ale ten je nastaven dobře určitě. Jinak karbec je samozřejmě poštelovaný, vyzkoušen jak nový polský, tak dva starší origo. Jinak motor do otáček jde, prostě závada vypadá tak, že se přechlastává a když vypneš sytič, tak ještě chvíli reaguje na plyn a potom když nedržíš plnej, tak to prostě hned zdechne, jinak jde do otáček, po cca patnácti sekundách ale zhasne, pokud nezapneš sytič, je to jako by přestal jít benzin do válce, když není sepnutý sytič, ale nechápu proč.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 květen 2011, 09:10 
Offline
Uživatel

Registrován: 27 listopad 2010, 20:40
Příspěvky: 490
Bydliště: Prešov
Má dobrú kompresiu?Máš všetko dotiahnute môže chytat falošný vzduch.

_________________
Babetta typ:225
S51-Enduro-60/2
-Predané- V-max-79km/h
Honda NSR 125rs
KTM-125GS
Atv 125ccm
Gilera Rc 125
Hummer 200
Jawa Dandy 125
Yamaha 600 s
Kawasaki GPZ 500


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 květen 2011, 15:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 duben 2007, 19:06
Příspěvky: 856
Bydliště: Závišice
ano,mohl by to být falešný vzduch.často mezi přírubou válce a karbu

_________________
zpět do ORIGO stavu

MZ ETZ 150-PRODÁNO [


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 květen 2011, 18:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
taky jsem na to myslel, ale mělo by to být ok. Každopádně těsnění tam je a příruba ani karbec nemají prohnuté spojovací plochy, jak tomu často bývá, když se to moc dorve. Jinak komprese je slušná, není měřená, ale odpor to má velký.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 květen 2011, 19:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 září 2010, 20:27
Příspěvky: 551
Bydliště: Karlovy Vary
Nad čim špekuluješ ? prostě ti to saje převoďák přez gufero u spojky
Klidně se sadim tak si ho tam dal na hovno a vylítlo
:banging:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 květen 2011, 09:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 duben 2007, 19:06
Příspěvky: 856
Bydliště: Závišice
Xpress píše:
Nad čim špekuluješ ? prostě ti to saje převoďák přez gufero u spojky
Klidně se sadim tak si ho tam dal na hovno a vylítlo
:banging:

kdyby vylítlo,asi by nenastartoval.A když jo,nešlo by to do otáček,jelikož by to nevytlačilo směs do hlavy.takže se klidně vsázej :lol:

_________________
zpět do ORIGO stavu

MZ ETZ 150-PRODÁNO [


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 květen 2011, 11:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Jsou tam dvoubřitá kvalitní gufera, takže v tom bych problém nehledal. Samozřejmě bych tuto poznámku bral v potaz, pokud by to nedělalo ještě před výměnou gufer.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 květen 2011, 11:57 
Offline
Uživatel

Registrován: 27 listopad 2010, 20:40
Příspěvky: 490
Bydliště: Prešov
Trysky v karburátore máš poriadne pritiahnute a vyčistené?Lebo už fakt neviem elektrika-ok,karburator-ok,valec-ok,kompresia-ok,gufera-ok..To fakt je záhada hmm..a čo tak pozriet na válec kanaliky,piestne krúžky?

_________________
Babetta typ:225
S51-Enduro-60/2
-Predané- V-max-79km/h
Honda NSR 125rs
KTM-125GS
Atv 125ccm
Gilera Rc 125
Hummer 200
Jawa Dandy 125
Yamaha 600 s
Kawasaki GPZ 500


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 166 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.077s | 15 Queries | GZIP : On ]