Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 30 duben 2024, 20:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: co s hlavou?
PříspěvekNapsal: 30 duben 2006, 18:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 01 únor 2006, 19:38
Příspěvky: 201
Asi si nechám válec převrtat na 60tku a otázka zní, jestli si musím koupit i novou hlavu (taky 60tkovou) nebo tam může přijít původní hlava :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: co s hlavou?
PříspěvekNapsal: 30 duben 2006, 18:44 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
shade píše:
Asi si nechám válec převrtat na 60tku a otázka zní, jestli si musím koupit i novou hlavu (taky 60tkovou) nebo tam může přijít původní hlava :wink:


mislim ze 60tkova hlava sa original nevyraba pretoze sa origos nevyraba/li 60ccm valce.

niekde som tu cital ze sa z hlavou nemusi nic robit.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 duben 2006, 20:36 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
já jsem hlavu vůbec neupravoval, ale některé firmy to nabízí

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 květen 2006, 12:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 červen 2005, 09:33
Příspěvky: 171
Bydliště: Kladno ČR
hele videl jsem na netu normalne uplne novej valec 60cm

_________________
Modrej Simson S51 E, 6V, obcas 12V, 60ka valec, jede super. uz pres 40 000km...., plna palba... radio + 2x repro
Simakum zdar


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 květen 2006, 12:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 duben 2005, 13:33
Příspěvky: 120
Bydliště: SVK, Prešovský kraj
Ray... píše:
hele videl jsem na netu normalne uplne novej valec 60cm


A co je na tom divne? :lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 květen 2006, 12:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Ray... píše:
hele videl jsem na netu normalne uplne novej valec 60cm



ved ano zobere sa cisto nova 50 a prevrtaju ju na 60ccm a ponukaju co je na tom nepochopitelne. original su potom 70ccm ale to uz je niekde inde tam sa uz toho musi vynenit viac ako len piest a kruzky

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 květen 2006, 19:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 září 2005, 20:23
Příspěvky: 54
Bydliště: Brno-venkov=Pozořice
ja mam taky novej 60ccm, a je tam takovej problem, ze pist narazi do hlavy, tak to vyzaduje vetsi vrstvu tesneni! nevim co je na tom vetsiho, ale je to pekne na hov*o!

_________________
MZ ETZ 150, fialovy lak, po GO motoru, r.v. 1989,...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 květen 2006, 11:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Ty blaho to neni moc dobrý tak to reklamuj.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 květen 2006, 21:27 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 21:02
Příspěvky: 1664
Bydliště: RK
mira píše:
ja mam taky novej 60ccm, a je tam takovej problem, ze pist narazi do hlavy, tak to vyzaduje vetsi vrstvu tesneni! nevim co je na tom vetsiho, ale je to pekne na hov*o!
Tak máš třeba moc sníženou hlavu si ji nech stočit. Každej kdo má magnetku ti to udělá.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 květen 2006, 22:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
Lunek51 píše:
ved ano zobere sa cisto nova 50 a prevrtaju ju na 60ccm a ponukaju co je na tom nepochopitelne. original su potom 70ccm ale to uz je niekde inde tam sa uz toho musi vynenit viac ako len piest a kruzky


Musiš vyměnit píst, halvu, válec, kliku, (primární převod - já mám origo primár a je to naprd. ctyrka se vytoci a uz nema silu zrychlit)

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 květen 2006, 22:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Notky píše:
Lunek51 píše:
ved ano zobere sa cisto nova 50 a prevrtaju ju na 60ccm a ponukaju co je na tom nepochopitelne. original su potom 70ccm ale to uz je niekde inde tam sa uz toho musi vynenit viac ako len piest a kruzky


Musiš vyměnit píst, halvu, válec, kliku, (primární převod - já mám origo primár a je to naprd. ctyrka se vytoci a uz nema silu zrychlit)


neviem ci to existuje ale tu ti nepomoze nic ine ako ten primarny prevod vymenit alebo sa skusit popitat po mensej rozete. ale mam taky dojem ze na simov sa nerobilo viac druhov. treba sa niekde popitat

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 květen 2006, 22:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 duben 2006, 20:26
Příspěvky: 837
Bydliště: U Hořic
JJ ja vim ale novej primár je pro me zatim zbyetcna investice (chci koupit karbec) a starej nesezenes. Jedine az budu mit stesti a neco sezenu..

_________________
S70 MEMBRANE Obrázek Vmax over 100km/h

s70 valec, triprefuk, kanal v pistu, klapka, tuning klika, lestena klikovka a kanaly. zavodni oblozeni, sport riditka. Cervena + bila perlet z kolekce YAMAHA R1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 květen 2006, 22:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Notky píše:
JJ ja vim ale novej primár je pro me zatim zbyetcna investice (chci koupit karbec) a starej nesezenes. Jedine az budu mit stesti a neco sezenu..


ja mam doma jeden karbec. ale chybaju mu obydve supatka a obydve vrchne krytky aj zo siticoveho supatka aj z hlavneho ihloveho ventylu.

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 06:50 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ono asi jediné řešení problému převodů u simsona je 5 kvaltová převodovka....bohužel...

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2006, 08:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Martin píše:
Ono asi jediné řešení problému převodů u simsona je 5 kvaltová převodovka....bohužel...


lenze velmi drahe a asito bude aj komplikovane take nieco zohnat. ale nepochybne by to bolo ovela lepsie ak 4 kvalt

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 134 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.141s | 14 Queries | GZIP : On ]