Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 duben 2024, 10:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: POMOC!!!(karburátor)!!!
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 12:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 duben 2006, 08:47
Příspěvky: 374
Bydliště: Mokrovraty u Dobříše
zdar potřebuju poradit z karburátorem.
Kdyš jedu pomalu tak to jede v poho..alee kdyš přidam tak se začne dusit.(cukat).ale kdyš zapnu sitič tak to jede v pohodě...poraďte..
ps: celej karburátor sem vyčistil a plováčky sem našteloval podle knížky.. :oops: :oops: :oops:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: karburátor
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 12:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 duben 2006, 08:47
Příspěvky: 374
Bydliště: Mokrovraty u Dobříše
*já myslel ne dusit začne to chcípat a nebo to uplně chcípne
:oops: :shock:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 13:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Mohl by to bejt falesnej vzduch takze vyměň gufera.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 13:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Vyčistil si pořádně karbec, trysky v něm apod? Podle toho co popisuješ, to vypadá, že když dáš plnej, tak karburátor nestíhá dávat dost paliva, tak to zkus všechno pořádně vyčistit, popřípadě trysky vymněnit.

_________________
Yamaha FZS 1000 FAZER.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 13:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Njedřív začni guferama aspoň to bzudeš mít za sebou.A pak přetěsni karbec a dej tam novou tu gumicku co je na tom valečku na sytiči.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: karburátor
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 13:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 duben 2006, 08:47
Příspěvky: 374
Bydliště: Mokrovraty u Dobříše
jo skusim dík moc :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: karburátor
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 13:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 duben 2006, 08:47
Příspěvky: 374
Bydliště: Mokrovraty u Dobříše
jo ještě jedno co je to guferama ??dík moc já teprve začínám se simsonem tak se nedivte že to nevim.. :oops:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 14:06 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Takže gufera jsou těsnícíkroužky říka se jím take simerinky.Jsou na kazdem hridely,který vychází z motoru a je tam olej a to gufero zabraňuje tomu aby netekl ven olej.Akdyž je špatné to gufero tak to saje falešný vzduch.Takže dojdi do mototechny nakup gufera na cely motor a vyměň to.Budeš potřebovat stahovák na rotor zapalování.Ale pokavad jsi v tom ještě lama tak si radši vem někoho k sobě.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: karbož
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 15:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 duben 2006, 08:47
Příspěvky: 374
Bydliště: Mokrovraty u Dobříše
jo moc dík on nakonec řek táta že má kámože který to dělá tak pohoda :P


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 15:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
mirek999 píše:
Takže gufera jsou těsnícíkroužky říka se jím take simerinky.Jsou na kazdem hridely,který vychází z motoru a je tam olej a to gufero zabraňuje tomu aby netekl ven olej.Akdyž je špatné to gufero tak to saje falešný vzduch.Takže dojdi do mototechny nakup gufera na cely motor a vyměň to.Budeš potřebovat stahovák na rotor zapalování.Ale pokavad jsi v tom ještě lama tak si radši vem někoho k sobě.


ja mislim ze to s tim radenim kazdemu vymenu gufer trochu prehanas.

toto moze byt obycajna spinka v hlavnej triske alebo voda na dne karburatora.

a pretersnit karburator su len 2 tesnenia za par korun gufera a trva to mozno polhodinu na rozdiel od gufer ktore si maknes trochu viac a ked uz menis jedno gufero mal by si vsetky a aked uz menis gufera tak by si mal aj loziska a ked uz menis loziska a gufera mal by si urobit GO motora.

TO:simson-s51e-enduro ja mislim ze zatial budse stacit ked poriadne vycistis karburator v benzine, jemnuckym smirglom 600 a viac obrusis ventilek co ho otvara a zatvara plavak ked je moc zaxydovany obcas sa zasekava aj ked z pravidla v otvorenom stave. hlavne prestisi hlavnu trisku su v nej 2 dierky jedna je pozdlzna a druha je asi v 2/3 od vrchu. treba ich niecim prepchat. a tesnenia na karburator si kupit mozes. a este pozri ci neni nejak spesl spinavy filter na vzduch

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: POMOC!!!(karburátor)!!!
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 17:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 březen 2006, 19:49
Příspěvky: 28
Bydliště: Liptovský Hrádok
simson-s51e-enduro píše:
zdar potřebuju poradit z karburátorem.
Kdyš jedu pomalu tak to jede v poho..alee kdyš přidam tak se začne dusit.(cukat).ale kdyš zapnu sitič tak to jede v pohodě...poraďte..
ps: celej karburátor sem vyčistil a plováčky sem našteloval podle knížky.. :oops: :oops: :oops:
Mne sa stalo, ked som kamaratovi cistil karburator, ze som zamenil hlavnu trysku so syticovou. Syticova je mensia a teda dava chudobnu zmes. Pozi si aj cisla na tryskach ci ti sedia podla katalogu. :wink:

_________________
S 51 B2-4, 50ccm, 6V, 16 z. kolečko, malá kapotáž, zrezaný predný blatník, zkrátené smerovky, policajt, dorobený originál otáčkomer a teplomer zo škodziara, sviečka NGK B8HS, motor zatial bez úprav, no som spokojny :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: karboš
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 17:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 duben 2006, 08:47
Příspěvky: 374
Bydliště: Mokrovraty u Dobříše
Lunek51: jo dík moc :D až bude chvíle tak to skusim


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: POMOC!!!(karburátor)!!!
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 18:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
sedom píše:
simson-s51e-enduro píše:
zdar potřebuju poradit z karburátorem.
Kdyš jedu pomalu tak to jede v poho..alee kdyš přidam tak se začne dusit.(cukat).ale kdyš zapnu sitič tak to jede v pohodě...poraďte..
ps: celej karburátor sem vyčistil a plováčky sem našteloval podle knížky.. :oops: :oops: :oops:
Mne sa stalo, ked som kamaratovi cistil karburator, ze som zamenil hlavnu trysku so syticovou. Syticova je mensia a teda dava chudobnu zmes. Pozi si aj cisla na tryskach ci ti sedia podla katalogu. :wink:



:shock: :shock: :shock: :shock:

teda neviem aky mas typ karburatora ale ja mam razantne mensiu syticovu trisku ako hlavnu. hlavna ma v priemere cca 8mm a syticova 5mm ako si to mohol pre boha zamenit nechapem

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 duben 2006, 19:53 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
mirek999 píše:
Njedřív začni guferama aspoň to bzudeš mít za sebou.A pak přetěsni karbec a dej tam novou tu gumicku co je na tom valečku na sytiči.

To sou rady..... :roll: jasně ucpaná hlavní tryska----> vyčisti karbec a bude to OK

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 duben 2006, 11:09 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
No ale on psal,že to vyčistil pořádně.Tak jak asi mám vědět,že to špatně vyčistil.A kazdemu bych tedka radil vyměnit gufera na sezonu,protože jak to v zimě stálo tak to puchří.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 257 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.402s | 13 Queries | GZIP : On ]